Google v Sloveniji ukinja oglaševanje

Google v Sloveniji ukinja oglaševanje

01.04.2016    |    Avtor: Maja Šorli Jakin

google-novosti-adwords-880x599-april

Prvega aprila smo se malce pošalili in objavili to novičko. Kot ste najbrž že sami ugotovili, Google ne ukinja oglaševanja v prikaznem omrežju v Sloveniji. Za vse sive lase se opravičujemo, če smo pa koga nasmejali, je bil naš namen dosežen!

Včeraj nas je vse, ki se ukvarjamo s tem in živimo od tega, presenetila Googlova objava, da bodo s 15. aprilom ukinili možnost oglaševanja v prikaznem omrežju (Google Display Network) v Sloveniji. Dobro v slabem pri tej novici je, da bo oglaševanje na iskalniku še vedno možno, vendar je to za marsikoga slaba tolažba. Zakaj?
Čeprav predstavlja oglaševanje na iskalniku kar zajeten odstotek celotnega oglaševanje, pa ne gre zanemariti dejstva, da je bilo oglaševanje v prikaznem omrežju rezervirano za izjemo učinkovito ponovno trženje (Remarketing), ki je prinašalo največ konverzij in najvišji ROAS.
Iz Googla so še sporočili, da so se za to odločili iz striktno poslovnih razlogov – slovenski trg je premajhen, da bi jim prinašal dobiček, poleg tega pa jim tisti, ki ponujajo tovrsten oglasni prostor, mečejo polena pod noge z direktnim zakupom oz. prodajo pozicij.
Zanimivo bo videti, kaj bo ta posodobitev prinesla slovenskim oglaševalcem in njihovim agencijam.

Obvestilo
Zavrnili ste piškotke za napredno oglaševanje oziroma piškote družbenih omrežij ter spletne analitike, zato vam je onemogočen dostop do spletne strani. Piškotki nam omogočajo, da so vsebine za vas brezplačne.

Potrdite piškotke in si zagotovite neomejen dostop.
Nujno potrebni piškotki za delovanje spletne strani