Najbolj prepoznavni oglaševalski slogani

Oglaševanje je brez dvoma motor trgovine. Eden najpomembnejših dejavnikov pri oglaševanju izdelka ali podjetja na trgu pa je nedvomno oglaševalski slogan, ki naj bi pritegnil potrošnika in ga spodbudil k nakupu. Oglaševalski slogan je moto podjetja ali izdelka, ki izraža glavno idejo celotne oglaševalske akcije. Navadno kratka fraza v sebi nosi velik pomen. Z njo proizvajalec namreč izraža glavno idejo ali cilj vsega svojega oglaševanja. Funkcija slogana pa je tudi povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, njene podobe in razširjenost znamke med potrošniki.

Nike – Just Do It.

Legendarni slogan, ki ga je v višave ponesel nihče drug kot Michael Jordan, je nedvomno v zelo kratkem času postal zaščitni znak športne znamke Nike. Slogan se je že tako usidral v našo podzavest, da je postal ne samo oglaševalski slogan, temveč je dobil tudi funkcijo motivacijskega slogana.

Maybelline – Mogoče je rojena s tem, mogoče je to Maybelline.

Poleg L’Orealovega slogana ”Because you’re worth it”, je Maybellinov zgornji slogan brez dvoma eden najbolj prepoznavnih kozmetičnih sloganov. Slogan je podjetje uvedlo leta 1991. Leta 2016 pa je uvedlo nov slogan, ”Make IT Happen” s katerim želijo navdihniti ženske, da izražajo svojo lepoto kakor same želijo. Kljub temu pa je slogan iz leta 1991, ki ga še vedno prikličemo v misli ob omembi znamke Maybelline.

Apple – Think Different.

Apple je slogan ”Think Different” uporabljal med letoma 1997 in 2002, nastal pa naj bi kot odgovor na IBM-ovo kampanjo Think. Kampanja je bila izredno dobro sprejeta, deležna je bila tudi nekaj nagrad. Ob posebnih dogodkih pa Apple, kljub koncu kampanje, še vedno izda serijo plakatov s portretom osebnosti in napisom Think Different.

Mercator – Najboljši sosed.

Mercatorjev slogan ”Najboljši sosed” je brez dvoma eden najbolj prepoznavnih slovenskih sloganov. Z nami je namreč že več kot 70 let, vse od ustanovitve Mercatorja oziroma njegovega predhodnika, podjetja na debelo Živila Ljubljana, leta 1949. Slogan se je ohranil tudi ob spremembah lastništva. Tako je slogan del blagovne znamke Mercator tudi sedaj, ko je del skupine Fortenova, pod vodstvom predsednika uprave Tomislava Čizmića.

Spar – Dobro zame.

Tudi slogan podjetja Spar (ki ga v Sloveniji vodi generalni direktor Igor Mervič) je eden tistih sloganov, ki jih v trenutku povežemo s podjetjem. Spar slogan ”Dobro zame” uporablja v svojih letakih ter na družabnih omrežjih, predvsem pri tistih izdelkih oziroma objavah, kjer dajejo nasvete v zvezi s prehrano in zdravjem.

Hofer – Več kot fer.

Hofer (v Sloveniji ga zastopa generalni direktor Matevž Martinuč) je še en izmed trgovcev, ki se je usidral v našo podzavest s svojim sloganom ”Več kot fer”. Slogan želijo upravičiti predvsem z družbeno odgovornim delovanjem. Tako se zavzemajo za varovanje okolja in izboljšanje življenjskega sloga svojih kupcev in zaposlenih. Vsa načela slogana pa so združili v svoji iniciativi Danes za jutri.

Zgornji primeri nakazujejo, kako pomemben je slogan za prepoznavnost znamke v lokalnem in tudi globalnem okolju.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...