Nova priložnost za zakupnike programatičnega oglasnega prostora

Kaj združuje programatičeni zakup in vsebinsko trženje?

Programatični zakup in vsebinsko trženje elegantno združuje nova medijska mreža na trgu zakupa oglasnega prostora. W3B.media je mreža, ki jo predstavlja marketinška agencija W3B. Mreža trenutno združuje 15 vsebinskih portalov, katerih glavna posebnost in konkurenčna prednost je strateška vsebinska zasnova in prilagojenost mobilnim napravam. Portali v mreži sledijo načelom vsebinskega trženja (ang. Content Marketing), ki zapoveduje, da mora biti vsebina namenjena ciljni publiki, biti mora izobraževalna, predvsem pa koristna. Mreža nudi tako raznovrstna oglaševalska orodja kot tudi visoko stopnjo prilagodljivosti, kar zakupniku nudi številne možnosti in priložnosti. Skupek vseh teh lastnosti vsebin mreži ne prinaša količinsko zasičenega prometa brez vrednosti, ampak kvaliteten promet na strani, kar je in mora biti po mnenju in večletnih izkušnjah in delu agencije W3B za zakupnike oglasnega prostora najbolj pomemben kriterij pri zakupu.

Ne le kvalitetna in relevantna vsebina, za zakupnike je dobra novica tudi ta, da mreža podpira oziroma nudi napredni programatični zakup oglasnega prostora. Razvoj programatičnega zakupa je že kar nekaj časa vroča tema med zakupniki oglasnega prostora predvsem zato, ker omogoča zakupniku lažji, hitrejši in preglednejši zakup in enostavno načrtovanje in pregledovanje brez posredne vpletenosti zakupnega predstavnika določenega medija ali agencije. Razvoj na tem področju zagotovo še ni rekel zadnje besede, zato lahko v prihodnosti pričakujemo še marsikaj. Mreža W3B.media se nenehno trudi spremljati trende v marketingu in implementirati novosti v realnem času ter tako čim hitreje nuditi slovenskim zakupnikom najboljše, kar je trenutno razpoložljivo na trgu, in ima obenem svojo vrednost.

W3B à la carte zakup oglasnega prostora

Mreža omogoča zakupniku avtomatski zakup oglasnega prostora na posameznih portalih ali v celotni mreži. Nudi in združuje vrsto koristnih podatkov, ki omogočajo pametno in regionalno ciljanje, kar posledično omogoča večjo stopnjo doseganja in preseganja zastavljenih ciljev. Oglasni prostor v mreži je strateško zastavljen tako, da je viden in obenem uporabniku nemoteč, kar je v današnjem času zelo pomembno. Zakupnikom oglasnega prostora je prek programatičnega zakupa na voljo tudi več formatov, določeni (PR-članek, video …) pa zaenkrat zgolj prek direktnega zakupa.

Še nekaj svežih podatkov o W3B.media

Mrežo je v februarju 2016 obiskalo 48.690 uporabnikov, ki so ustvarili 57.726 sej in 107.735 ogledov strani. V povprečju so se na strani zadržali 1 minuto in 4 sekunde. Delež slovenskih IP naslovov predstavlja 97,56 %. 54,16 % uporabnikov je na strani dostopalo prek namiznih naprav, 35,91 % prek mobilnih naprav in 9,93 % prek tablic. Za več aktualnih podatkov pa vas vabimo k ogledu strani w3b.media.

W3B
W3Bhttps://www.w3b.si/
V agenciji W3B smo strokovnjaki za digitalni marketing in oglaševanje. Vaša digitalna marketinška agencija.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...