Nova priložnost za zakupnike programatičnega oglasnega prostora

Nova priložnost za zakupnike programatičnega oglasnega prostora

03.03.2016    |    Avtor: W3B

W3B.media

Kaj združuje programatičeni zakup in vsebinsko trženje?

Programatični zakup in vsebinsko trženje elegantno združuje nova medijska mreža na trgu zakupa oglasnega prostora. W3B.media je mreža, ki jo predstavlja marketinška agencija W3B. Mreža trenutno združuje 15 vsebinskih portalov, katerih glavna posebnost in konkurenčna prednost je strateška vsebinska zasnova in prilagojenost mobilnim napravam. Portali v mreži sledijo načelom vsebinskega trženja (ang. Content Marketing), ki zapoveduje, da mora biti vsebina namenjena ciljni publiki, biti mora izobraževalna, predvsem pa koristna. Mreža nudi tako raznovrstna oglaševalska orodja kot tudi visoko stopnjo prilagodljivosti, kar zakupniku nudi številne možnosti in priložnosti. Skupek vseh teh lastnosti vsebin mreži ne prinaša količinsko zasičenega prometa brez vrednosti, ampak kvaliteten promet na strani, kar je in mora biti po mnenju in večletnih izkušnjah in delu agencije W3B za zakupnike oglasnega prostora najbolj pomemben kriterij pri zakupu.

Ne le kvalitetna in relevantna vsebina, za zakupnike je dobra novica tudi ta, da mreža podpira oziroma nudi napredni programatični zakup oglasnega prostora. Razvoj programatičnega zakupa je že kar nekaj časa vroča tema med zakupniki oglasnega prostora predvsem zato, ker omogoča zakupniku lažji, hitrejši in preglednejši zakup in enostavno načrtovanje in pregledovanje brez posredne vpletenosti zakupnega predstavnika določenega medija ali agencije. Razvoj na tem področju zagotovo še ni rekel zadnje besede, zato lahko v prihodnosti pričakujemo še marsikaj. Mreža W3B.media se nenehno trudi spremljati trende v marketingu in implementirati novosti v realnem času ter tako čim hitreje nuditi slovenskim zakupnikom najboljše, kar je trenutno razpoložljivo na trgu, in ima obenem svojo vrednost.

W3B à la carte zakup oglasnega prostora

Mreža omogoča zakupniku avtomatski zakup oglasnega prostora na posameznih portalih ali v celotni mreži. Nudi in združuje vrsto koristnih podatkov, ki omogočajo pametno in regionalno ciljanje, kar posledično omogoča večjo stopnjo doseganja in preseganja zastavljenih ciljev. Oglasni prostor v mreži je strateško zastavljen tako, da je viden in obenem uporabniku nemoteč, kar je v današnjem času zelo pomembno. Zakupnikom oglasnega prostora je prek programatičnega zakupa na voljo tudi več formatov, določeni (PR-članek, video …) pa zaenkrat zgolj prek direktnega zakupa.

Še nekaj svežih podatkov o W3B.media

Mrežo je v februarju 2016 obiskalo 48.690 uporabnikov, ki so ustvarili 57.726 sej in 107.735 ogledov strani. V povprečju so se na strani zadržali 1 minuto in 4 sekunde. Delež slovenskih IP naslovov predstavlja 97,56 %. 54,16 % uporabnikov je na strani dostopalo prek namiznih naprav, 35,91 % prek mobilnih naprav in 9,93 % prek tablic. Za več aktualnih podatkov pa vas vabimo k ogledu strani w3b.media.

Obvestilo
Zavrnili ste piškotke za napredno oglaševanje oziroma piškote družbenih omrežij ter spletne analitike, zato vam je onemogočen dostop do spletne strani. Piškotki nam omogočajo, da so vsebine za vas brezplačne.

Potrdite piškotke in si zagotovite neomejen dostop.
Nujno potrebni piškotki za delovanje spletne strani