Kako promocijska darila povezati z vsebinskim trženjem?

Kako promocijska darila povezati z vsebinskim trženjem?

03.12.2015    |    Avtor: Romana Škerjanc

promocijska darila vsebinsko trzenje

Promocijska darila so sploh v prazničnem času pogosta oblika tržnega komuniciranja. Tovrstna darila imajo v trženju podjetja pomembno vlogo, saj se uporabljajo za pospeševanje prodaje, krepitev odnosov, širjenje sporočila, prepoznavnost blagovne znamke, predstavitev podjetja ali konkretnega izdelka.

Ko razmišljamo o promocijskih darilih iz vidika trženja moramo tako kot vedno, ko pripravljamo marketinško kampanjo razmisliti o ciljni publiki in sporočilu, ki ga želimo prenesti. Priporoča se, da sta tako darilo kot vsebina izbrana na primer v skladu z vizijo, poslanstvom, dejavnostjo podjetja.

V primeru promocijskih daril lahko na hitro opredelim tri ciljne publike in sicer končne porabnike podjetja, poslovne partnerje in seveda sodelavce/zaposlene na katere se ne sme pozabiti. Pri promocijskih darilih je v podjetjih bolj v navadi uporaba enakih množičnih daril namenjenih vsem omenjenim segmentom. Največkrat so to klasični izdelki kot so svinčniki, koledarji, vžigalniki, blokci ipd.

Za doseganje najboljših učinkov promocijskih daril je boljši ciljani personalizirani pristop. Določeni ciljni publiki, segmentu je dobro podariti prilagojeno promocijsko darilo v smislu vsebine na darilu ali dejansko v samem izdelku. Ta pristop ima večji trženjski učinek, saj daje občutek vrednosti, poleg tega pa deluje bolj ekskluzivno in pozorno.

Kakšno darilo izbrati, da bosta blagovna znamka in podjetje ostala v spominu?

  • izvirno darilo, ki bo uporabno,
  • darilo, ki bo v vsakdanji rabi,
  • darilo, ki omogoča še druge, različne lahko tudi kreativne načine uporabe.

Kako izbira darila vpliva na sporočilnost?

Znano je, da se darilo vtisne v spomin in zavest prejemnika. Preko darila podjetje lahko sporoča kdo je, kaj dela, kako razmišlja, kakšne so njegove vrednote ipd. Posebna pozornost naj bo namenjena tudi izgledu, oblikovanju darila ter kakovosti in ceni. Ceneni in povrhu nekakovostni izdelki mečejo slabo luč na podjetje in blagovno znamko in lahko dosežejo obratne, negativne trženjske učinke. Ne smemo pa pozabiti, da tudi draga darila ne dajejo vedno želenega sporočila, učinka. Najti je potrebno srednjo pot in vsekakor misliti tudi na povrnitev investicije oziroma na finančno vzdržnost tako imenovane »promocijske trženjske kampanje«.

Povezava promocijskega darila z vsebinskim trženjem

Na vsako promocijsko darilo ali embalažo, podjetje zapiše neko vsebino. Najpogostejša vsebina sta slogan podjetja in logotip, ki morata biti prisotna, tema dvema pa se največkrat še doda napis »Srečno novo leto«, kar pa če priznamo ali ne ni ravno izvirno. Če povežemo najnovejši trend vsebinsko trženje s promocijskimi darili, lahko oblikujemo koristno vsebino v obliki nasvetov ali informacij v povezavi z uporabo darila, ali pa kreativno povežemo darilo z našo blagovno znamko ali izdelki in storitvami, ki jih nudimo. Vsebina naj ima dodano vrednost za porabnika, naj bo izvirna, ne agresivno promocijska obenem pa koristna. Če vsebine, ki jo imate v mislih ni mogoče spraviti na promocijsko darilo samo lahko kreativno uporabite povezavo ali QR kodo do pristajalne spletne strani darila ali darilnega osebnega profila na družbenem omrežju.

Obvestilo
Zavrnili ste piškotke za napredno oglaševanje oziroma piškote družbenih omrežij ter spletne analitike, zato vam je onemogočen dostop do spletne strani. Piškotki nam omogočajo, da so vsebine za vas brezplačne.

Potrdite piškotke in si zagotovite neomejen dostop.
Nujno potrebni piškotki za delovanje spletne strani