Res veste vse o poslovanju na spletu? Preverite na Ecommerce Day 2017!

Le še mesec dni nas loči od Ecommerce Day 2017, največje regijske konference o spletnem nakupovanju, ki bo v organizaciji Shopper’s Mind Slovenija in Ceneje.si potekala 28. in 29. novembra v Ljubljani.

Prijavljeno je že rekordno število udeležencev, ki bodo prisluhnili vrhunskim strokovnjakom s svežimi ecommerce vsebinami in pridobili edinstven vpogled v trende na področju spletnega nakupovanja. Poleg tega bodo prvi izvedeli, kdo so najboljši spletni trgovci v Sloveniji, saj se bo 28. novembra na konferenci zaključilo največje ecommerce tekmovanje v regiji, Spletni trgovec leta 2017.

Še niste prijavljeni? Ne zamudite priložnosti, da obiščete Ecommerce Day 2017 po early bird cenah!

[SAMO DO 31. 10.] Ujemite early bird »

3 razlogi, zakaj se splača na Ecommerce Day 2017

Ecommerce Day je največji dogodek o spletnem nakupovanju v regiji, ki vsako leto poteka v Sloveniji in na Hrvaškem. Prihajajoča konferenca bo že šesta zapored v slovenskem prostoru. Na letošnjem dogodku pričakujejo več kot 200 udeležencev, med katerimi bodo spletni trgovci, predstavniki ecommerce podjetij in drugi strokovnjaki s področja spletnega poslovanja.

To so 3 razlogi, zakaj ne smete manjkati:

  • več kot 10 vrhunskih predavateljev z novimi, še neslišanimi vsebinami
  • več kot 200 ecommerce strokovnjakov na enem mestu
  • bogat 2-dnevni program
Ecommerce Day 2017_2

Prvi spoznajte rezultate največje raziskave spletnega nakupovanja v Sloveniji

Na prvem dnevu konference bodo priznani domači in mednarodni predavatelji predstavili aktualne trende v ecommercu in zanimivo dinamiko, ki zaznamuje spletni trg. Med drugim bodo udeleženci prvi spoznali povsem sveže rezultate največje raziskave spletnega nakupovanja v Sloveniji, ki je do sedaj zajela mnenja več kot 120.000 slovenskih potrošnikov. Izsledki omogočajo edinstven vpogled v specifike ecommerce trga v Sloveniji in v nakupne navade spletnih kupcev.

Program bo postregel še s številnimi drugimi zanimivimi vsebinami, med drugim bodo udeleženci dobili ekskluzivne napotke za pripravo na prihajajočo uredbo o varstvu osebnih podatkov GDPR, vpogled v 45 pravih zahtev za spletne trgovce ter v najboljše prakse na spletu.
Pravočasno si zagotovite svojo vstopnico za Ecommerce Day 2017 »

Letošnja novost – delavnica Izboljšajte vašo spletno trgovino!

V okviru konference Ecommerce Day 2017 bo letos prvič potekala tudi delavnica za spletne trgovce 30+ napotkov za izboljšanje vaše spletne trgovine. Tekmovalci izbora Spletni trgovec leta 2017 bodo na delavnici pridobili vpogled v poročilo z oceno njihove spletne trgovine in več kot 30 kazalnikov primerjali z najboljšimi slovenskimi spletnimi trgovci. Delavnica je namenjena tudi ostalim spletnim trgovcem, ki ne sodelujejo v omenjenem tekmovanju, saj bodo skozi predavanje pridobili vpogled v splošne napotke za izboljšanje spletne trgovine.

Spoznajte, kakšne priložnosti vam odpira spletna trgovina v 2018

Razumevanje najnovejših trendov in nakupnih navad potrošnikov je ključno za razvoj poslovanja na spletu v letu 2018. Na konferenci Ecommerce Day 2017 boste dobili vpogled v stanje trga in spoznali nove ecommerce rešitve.

Lanski rezultati raziskave so pokazali, da pogostost spletnega nakupovanja v Sloveniji iz leta v leto narašča. Od vseh spletnih uporabnikov jih je vsaj en spletni nakup mesečno opravilo že 37 %, kar je 10 odstotnih točk več kot leta 2014. Na drugi strani jih le še 8 % ni še nikoli nakupovalo na spletu.

Ne zamudite priložnosti, da med prvimi dobite vpogled v priložnosti za rast vašega spletnega poslovanja v letu 2018!

rsz_ecommerce_day_2017_3

Informacije za trgovce:

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...