Spletni trgovec leta 2015

Kaj se dogaja v glavah slovenskih spletnih kupcev?

Nobenega dvoma ni, da v Sloveniji zanimanje za nakupovanje prek spleta iz leta v leto narašča. Razlog za to je zagotovo vse manj predsodkov potrošnikov pred takim nakupovanjem, dodaten vzrok pa je udobje, saj lahko nakup opravimo dobesedno iz domačega kavča. O tem trendu govorijo tudi številni statistični podatki – iz leta 2013 na 2014 je delež rednih in intenzivnih spletnih kupcev v Sloveniji narasel kar za 24 odstotkov (vir: raziskava STL2014). Takšne trende in spremembe v nakupnem vedenju potrošnikov obravnava Spletni trgovec leta, najpomembnejši projekt za pospeševanje razvoja spletne trgovine v Sloveniji.

Letos Spletni trgovec leta (STL) poteka že četrto leto zapored, zmagovalci pa bodo razglašeni na sMind zaključni konferenci 24.11.2015 na Ljubljanskem gradu. V teh štirih letih je projekt pridobil velik ugled tako med trgovci kot potrošniki, saj spletnim trgovinam omogoča poglobljen vpogled v mnenja njihovih kupcev, na podlagi tega pa se povečuje kvaliteta spletnega nakupovanja v Sloveniji. To leto projekt poteka pod okriljem nove znamke sMind, ki omogoča vpogled v dinamiko nakupnega procesa v Sloveniji in širši regiji. STL in sMind potekata v organizaciji Ceneje d.o.o., ki upravlja vodilni slovenski portal za primerjalno nakupovanje ceneje.si.

Dve možnosti za sodelovanje v projektu Spletni trgovec leta – za vsakogar nekaj!

  1. Trgovci, prijavite se s svojo spletno trgovino

S prijavo dobite vpogled v iskrena mnenja svojih kupcev, prejmete tehnično analizo trgovine, z izpolnjevanjem nekaterih kriterijev pa lahko pridobite še značko Zanesljiv trgovec. Poleg tega se potegujete za naziv spletnega trgovca leta in prejmete kotizacijo za udeležbo na zaključni konferenci sMind.

PRIJAVITE SVOJO SPLETNO TRGOVINO ŠE DANES!

  1. Vsi, ki nakupujete prek spleta in želite vedeti, katerim spletnim trgovcem lahko zaupate

Na konferenci bodo predstavili najnovejše trende v spletnem nakupovanju in na spletu na splošno, razkrili pa bodo tudi rezultate najobsežnejšega raziskovalnega projekta spletnega trga v Sloveniji, ki bodo omogočili vpogled v skrivnostno ozadje nakupnega procesa in v to, kaj se v resnici dogaja v glavah sodobnih potrošnikov. Trgovci v tradicionalnih kanalih, upravitelji blagovnih znamk in vsi ostali zainteresirani, pridružite se.

POHITITE IN IZKORISTITE 15% POPUST NA PRIJAVO S KODO SMIND15!

Prvič v Sloveniji! Stefan Jørgensen (Itembase.com)

Veliki uvod v konferenco o spletnem nakupovanju bo podal Stefan Jørgensen, pomembno ime v svetu e-commerca, ki se bo s tem v Sloveniji predstavil prvič. Jørgensena nekateri v šali poimenujejo “danski viking”, a v tej besedni zvezi je tudi nekaj resnice – njegov startup projekt Itembase.com že od svojega začetka prav po viteško osvaja svet spletne prodaje. Danes njihove storitve uporablja že čez 120.000 spletnih trgovin ter vse največje e-commerce platforme po svetu, med njimi Amazon in eBay.

Itembase.com rešuje enega največjih izzivov sodobnega potrošnika – po-nakupno fazo, ki je nepregledna in kaotična, spreminja v urejeno strukturo. Sodobni potrošnik namreč veliko nakupuje, a je zelo neorganiziran kar se tiče shranjevanja računov in pregleda nad vsemi kupljenimi stvarmi, ki ležijo v njegovem domu in izgubljajo vrednost. Itembase.com poskrbi, da ima potrošnik vedno in povsod na voljo pregleden seznam vseh opravljenih nakupov in, kar je še pomembneje, vse informacije o nakupu, kot so navodila, računi in garancija. Potrošniku ni treba narediti praktično nič – če želi stvar prodati preko eBaya, so vse informacije o izdelku tam shranjeve avtomatsko.

Stefan Jørgensen se bo na konferenci sMind predstavil s predavanjem na temo Conquering ecommmerce, v katerem bo podal napotke, kako po viginško osvojiti svet spletne prodaje. Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku. Pridite, splača se >>

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...