W3B je prva agencija s certifikatom Zemanta Certified Partner

V agenciji W3B so v preteklem letu naredili velik napredek v smeri sožitnega (native) oglaševanja in v sodelovanju s podjetjem Zemanta (podružnica podjetja Outbrain) dosegli dva pomembna mejnika. Postali so prva agencija z uradnim Zemantinim certifikatom (Zemanta Certified Partner), zaključili pa so tudi Outbrain Academy in pridobili značko Outbrain Certified.

Z vsemi pridobljenimi znanji je podjetje W3B v zadnjem letu testiralo Zemantino platformo za sožitno oglaševanje in spoznalo vse možnosti, ki jih ta kot ponudnik programatičnega sožitnega oglaševanja DSP (demand-side platform) omogoča. Glede na dosežene rezultate in zadovoljstvo svojih naročnikov so prišli do zaključka, da je tovrsten način oglaševanja primeren in dobro sprejet med slovenskimi uporabniki.

Z Zemanto sodelujejo tudi kot prodajni partner za regijo in zunanji upravljalec oglaševalskih kampanj. Agencijam in podjetjem, ki bi želela s platformo upravljati samostojno, nudijo vso potrebno podporo pri vzpostavitvi in optimizaciji oglaševalskega računa. S svojimi idejami in na podlagi lastnih izkušenj in izkušenj drugih agencij sodelujejo tudi pri samem razvoju platforme.

To je prvo tovrstno partnerstvo Zemante/Outbraina v tej regiji in so tako na dobri poti do uresničitve ideje, da na ta način v Evropi utrdijo položaj vodilnega ponudnika na področju sožitnega oglaševanja.

»Naše prodajne ekipe so v celoti usmerjene na ZDA in druge velike trge, zato potrebujemo zanesljive partnerje na manjših trgih. Še posebej smo si želeli, da bi tudi slovenski oglaševalci lahko uporabljali naša orodja,” je povedal Boštjan Špetič, direktor Zemante. “Veseli me, da smo za prvega partnerja v regiji našli tako brihtno in delovno ekipo.«

Denis Jakin, direktor W3B: »Ko smo pred letom dni raziskovali platforme za sožitno oglaševanje, ki bi omogočale napredne funkcije, ki jih kot performance agencija potrebujemo, se je izkazalo, da imamo to znanje in orodje v Sloveniji. Vsi nadaljnji koraki so bili logični, tako da smo danes na točki, ko smo lahko ponosni, da smo partnerji tako uspešnega podjetja, kot je Zemanta. Trudili se bomo, da bodo investicije v sožitno oglaševanje v Sloveniji še naprej rasle in za uspešne zgodbe naših in partnerskih naročnikov ter agencij.«

Kontakt:

  • denis.jakin [at] w3b.si, 031 768 366
  • bspetic [at] outbrain.com, 031 565 846

Agencija W3B sodi, glede na dosežene rezultate v digitalnem marketingu, med najboljše digitalne (spletne) agencije v Sloveniji. Sodeluje z največjimi kreativnimi in medijskimi agencijami, med direktnimi naročniki pa se najdejo tako mala kot srednja in velika podjetja. Krasijo jih številna priznanja in nagrade na področju performance oglaševanja, ki so jih osvojili skupaj s svojimi partnerji in naročniki.

Outbrain in hčerinsko podjetje Zemanta sta pionirja sožitnega oglaševanja, in vodilni podjetji na svetu na tem področju. S pisarnami v 18 državah skrbijo za najboljše založnike, kot so Washington Post, New York Times in BBC. Produkti in storitve zajemajo vse vidike spletne uživanja vsebin, od priporočilnih sistemov do sožitnega oglaševanje. Outbrain je ljubljansko Zemanto kupil poleti 2017.

W3B
W3Bhttps://www.w3b.si/
V agenciji W3B smo strokovnjaki za digitalni marketing in oglaševanje. Vaša digitalna marketinška agencija.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...