27. IAB AKADEMIJA – KPI digitalnih kanalov

Tokratno Akademijo bomo posvetili merjenju in KPI metrikam uspešnosti digitalnih kanalov.

Vas zanima, kako meriti uspešnost digitalnih kanalov? Katere metrike uporabiti za video, pasice, družbena omrežja, kampanje z vplivneži? Odgovore bo iskala 27. IAB AKADEMIJA.

Torek, 18.10. od 13h-17h, Kristalna palača.

Ne zamudite vroče teme. Rezervirajte si svoje mesto čim prej!

Pozor: Za člane IAB je udeležba na dogodku brezplačna. Imetniki DIMAQ strokovnega certifikata za digitalni marketing pa si z udeležbo pridobite 15 točk.

Pohitite s prijavo!


PROGRAM:

  • Kakšne so zahteve tujih naročnikov? – Nastja Poljšak, Tilen Marčič, OMG
  • Viewability, kaj pomeni, kdo ga ponuja in katere so še druge kvalitativne metrike prikaznega in video oglaševanja? – Zoran Savin, IAB
  • Kako Lidl sodeluje z vplivneži?, Nina Jakovljevič, Drom
  • Merjenje komunikacijskih učinkov kampanj z vplivneži na družbenih omrežjih – Meta Celestina, Pristop
  • Metrike video oglaševanja ter nekateri novi pristopi k zakupu. – Domen Gulič, Starkom
  • Katere metrike za video oglaševanje so na voljo pri nas? – Anja Rus, PopTv

OKROGLA MIZA – Kako dandanes meriti učinkovitost digitalnega oglaševanja in ali imamo sploh podatke za to? – Uroš Cuder (Media Publikum), Karmen Mlinar (Outbrain), Jaka Jauh (Zavarovalnica Triglav), Andraž Hudnik (Styria media)


Se vidimo!

Zoran in Nataša

IAB Slovenija

IAB Slovenija