Gif animacije končno doma tudi na Facebooku

Z letom 2015 je Facebook svojim uporabnikom omogočil tudi podporo za objavo gif animacij. Gre za novost, saj so doslej uporabniki .gif datoteke lahko na Facebook nalagali zgolj s pomočjo spletnega iskalnika za slike – GIF Giphy. Z letošnjim letom pa je Facebook sam pričel nuditi podporo za nalaganje .gif vsebin. Facebook sedaj omogoča ne samo objavo gif animacij, ampak uporabniki lahko tovrstne datoteke objavljajo tudi v komentarjih, od septembra 2015 pa si lahko nekaj na moč podobnega gif-u omislijo celo v sliki svojega profila.

Gif na Facebooku – FB gif gumb

Gif gumb je namenjen temu, da lahko uporabniki Facebooka v komentar naložijo gif animacijo, brez da bi za to morali zapustiti stran. Mnogi uporabniki tega socialnega omrežja so takšno podporo dolgo in nestrpno pričakovali, saj se priljubljenost gif animacij v zadnjih letih močno veča. Mnogi z načinom nalaganja gif-ov na Facebook z uporabo Gif Giphy-ja iz leta 2013 tudi niso bili povsem zadovoljni in so želeli, da bi Facebook sam podpiral nalaganje tovrstnega formata datotek.

Kako na Facebook naložiti GIF?

Nalaganje gif na Facebook je zelo preprosto. Če želimo posodobiti svoj status in vanj naložiti gif, to storimo tako da:

  1. V svoj status (vrstica posodobi stanje) vnesemo povezavo oziroma link želenega gif-a in preprosto pritisnemo gumb »objavi«.
  2. Pri nalaganju .gif vsebin tudi ne obstaja omejitev, od kod je možno gif animacije nalagati. Uporabniki jih lahko naložijo iz Imgur, Tumblr, itd.

Nalaganje gif animacije na Facebook je torej zares tako enostavno, da se ga hitro navadi in nauči vsak uporabnik. Pravzaprav samo nalaganje gif-a poteka na povsem enak način kakor objava slike ali videa v vaš status. Pri nalaganju je potrebno biti pozoren na to, da potem, ko smo v vrstico za posodobitev stanja pripeli povezavo gif-a, počakamo, da se ta v celoti naloži, in šele nato pritisnemo »objavi«. Če želite, da bi bila objava bolj »čista«, potem lahko po tem, ko se .gif v polnosti naloži, izbrišete povezavo do gif-a na vrhu objave.

  1. Na sredini slike se nato prikaže majhna ikona »GIF«. Gif si uporabniki preprosto ogledajo tako, da pritisnejo na to ikono.
  2. Vse, kar vam preostane je, da uživate v naloženem gif-u in si ga predvajate toliko krat, kolikor vas je volja.

Gif tudi kot slika FB profila?

Facebook se je odločil tudi za določene spremembe na področju slik profila uporabnikov. V prihodnje bo uporabnikom tako na voljo, da kot profilno sliko naložijo datoteke v video formatu.  To sicer pomeni, da uporabniki za svojo sliko profila ne bodo mogli naložiti datoteke v pravem gif formatu, temveč se bodo temu kar se da približali s kratkimi videi, ki bodo alternativa klasičnim slikam, ki smo jih bili doslej vajeni kot slike profila.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...