Game On je tekmovanje pod okriljem Google Partners, ki želi spodbuditi motiviranost agencij, da bi na ta način izboljšale svojo učinkovitost ter se seznanile z najnovejšo statistiko in vpogledi, hkrati pa so agencije za svoj trud ter trdo delo na koncu nagrajene tudi z zanimivimi nagradami. Z Game On lahko tako agencije pridobivajo nove posle in razvijajo inovacije, hkrati pa Google Partners z vsemi, ki sodelujejo, deli orodja, podporo in nasvete. Na ta način imajo agencije dostop do sezonskih vpogledov, nasvetov in trendov. Vse to lahko vodi do izboljšanja poslovanja agencij. S sodelovanjem v tekmovanju si agencije odprejo tudi možnost, da se pridružijo srečanju Googlovih partnerjev, ki bo potekalo v Kaliforniji.
Tekmovanje Game On poteka tako, da Google Partners vsem sodelujočim agencijam vsako četrtletje postavi nov izziv, nato pa agencije nagrajuje za pridobivanje novih poslov. Po prijavi v tekmovanje lahko agencije tudi spremljajo, kako učinkovite so v primerjavi z ostalimi sodelujočimi. S sodelovanjem v tekmovanju lahko agencije zmagujejo dvojno – na eni strani lahko svojim strankam pomagajo do rasti na spletu, na drugi pa za svoje delo osvojijo še nagrade, ki jih podeljuje Google Partners.
Kdo so Game On zmagovalci prvega četrtletja?
V prvem četrtletju so najboljši uspeh dosegli pri agenciji W3B, ki je bila v tekmovanju Game On najboljša med vso konkurenco. Na tekmovanju so sodelovale mnoge velike agencije, zato je bila konkurenca huda. Agencija W3B je za svoje uspešno delo prejela namizni nogomet, ki bo gotovo pripomogel k še večji kreativnosti zmagovalne ekipe. Drugo mesto so si prislužile agencije Epic, Goclick in D’Agency, na tretjem pa so Media Publikum, Spletnik, spletne tehnologije d.o.o. in Red Orbit d.o.o.
Boj za nagrade se nadaljuje
S tem pa tekmovanje Game On nikakor ni zaključeno. Naslednji krog tekmovanja je »Lov za zakladom«, zmaga v drugem četrtletju pa lahko zmagovalcu prinese posebno nagrado – odhod na srečanje Googlovih partnerjev, ki bo potekalo v Kaliforniji. Tekmovanju se lahko pridružijo tudi nove agencije, ki do sedaj še niso sodelovale. Torej, tri, dva, ena – Game on!