Najbolj uporabljene taktike spletnega oglaševanja

Spletno stran je mogoče oglaševati na več načinov. Naj vam predstavimo nekaj najbolj uporabljenih taktik spletnega oglaševanja.

Google oglaševanje

Najbolj poznano in gotovo najbolj napredno orodje, ki je trenutno na trgu ponuja, podjetje Google in sicer njihovo platformo Google Adwords. Google Adwords je primeren tako za začetnike kot tudi strokovnjake, vendar je merljivo dokazano, strokoven pristop k Adwords kampanji lahko učinkovitejši tudi za 300-odstotkov.

Facebook oglaševanje

Tudi drugi spletni gigant ima svojo platformo za oglaševalce, ki je demografsko veliko bolj izdelana vendar po naši oceni manj efektivna in dražja od dobre kampanje na spletnem iskalniku Google. Seveda pa je zadeva popolnoma drugačna v primeru, da ima vaše podjetje svojo Facebook stran, na katero usmeri uporabnike družbenega omrežja.

Google oglaševanje je lažje usmeriti v direktno povečevanje prodaje, medtem ko je oglaševanje na Facebook-u, v kombinaciji z Facebook stranjo vašega podjetja učinkovit način povečevanja prepoznavnosti blagovne znamke.

Nekaj več o obeh platformah si lahko preberete v našem zapisu o prednostih spletnega oglaševanja.

Oglaševanje prek elektronske pošte

Ena izmed starejših oblik oglaševanja, vendar še vedno zelo priljubljena, je oglaševanje prek elektronske pošte. Po naši oceni je tovrstna oblika oglaševanja dobrodošla predvsem v primerih ko želimo že obstoječega kupca pripraviti do ponovnega nakupa. Dober primer so spletne trgovine, ki svoje kupce obveščajo o prodajnih akcijah, popustih in nagradnih igrah.

Nagradna igra

Uspešno prenesena oblika oglaševanja iz tradicionalnih medijev so tudi različne nagradne igre na spletu. Uporabniki se prek različnih aplikacij potegujejo za številne nagrade. V kolikor je nagradna igra dobro zastavljena se vest o nagradni igri širi tudi prek drugih kanalov kot so npr. t.i. družbeno-socialna omrežja kot so Facebook, Twitter, Youtube, Myspace in drugi.

Oglaševanje prek PR novice

Večina novičarskih portalov in časopisnih hiš nudi možnost oglaševanja prek PR novice. Dobro sestavljena PR novica oziroma članek je lahko tudi odličen način za optimizacijo spletne strani.

V dobro oglaševanje spletne strani je potrebno vložiti veliko kreativne energije, dela, časa in predvsem je potrebno imeti dovolj izkušenj iz tega področja, ter z razpoložljivimi sredstvi in z različnimi pristopi pritegniti ciljno publiko.

Denis Jakin
Denis Jakin
Denis Jakin je vodilni slovenski strokovnjak za digitalni marketing, ki je svojo pot začel leta 2004.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...