Že veš, kaj bo tema tvoje naslednje objave na LinkedInu?

Tem za pripravo objave na LinkedInu je veliko, najbolj uspešne pa bodo tiste objave, ki pripovedujejo zgodbo.

Se mi je zdelo. Ni panike. Nisi sam-a. Veliko nas sicer razume koncept družbenega omrežja LinkedIn, ko pa pride do objavljanja izvirnih vsebin, ki niso prodajno vsiljive, pa malo zmrznemo. Mnogi polnijo svoje profile z izvirnimi objavami drugih tako, da jih delijo in pripišejo nekaj svojih misli, ostali so samo aktivni bralci, gledalci in všečkarji. Stopimo korak dlje in predstavimo sebe ali podjetje iz popolnoma drugega zornega kota. Približajmo, kar želimo predstaviti in zorni kot bo nenadoma širši, ti ali podjetje pa bolj zanimivi.

Izvirne objave je težko pripraviti

Sploh ne. Družbena omrežja uporabljamo, ker smo radovedni, zvedavi in nas zanima, kaj počnejo drugi. Zato svoji ciljni skupini v objavah ponudi razkritja o sebi ali podjetju.

V grobem lahko ločimo dva tipa objav. Tiste, ki:

  1. govorijo o tem, kaj smo dosegli, o nekem končnem cilju, rezultatu, produktu,
  2. in tiste, ki so usmerjene na pot do tega cilja ter na dogodke, ki so se v tem času zgodili.

Naj poskusim ponazoriti ta dva tipa objav s primerom, ki se navezuje na digitalno agencijo W3B in njeno uspešno upravljanje LinkedIn profilov za naročnike.

Prvi primer objave bi lahko zapisali tako, da poudarimo, da imamo fantastične rezultate z upravljanjem LinkedIn profilov za obstoječe naročnike in da bomo v prihodnjem mesecu pripravili LinkedIn strategijo za našo agencijo in si tako povečali vidljivost. Za konec pozovemo k spremljanju, kakšen bo končni rezultat.

Drug primer objave pa bi bil, da se je digitalna agencija W3B v šestih letih uveljavila na trgu oglaševanja in se postavila ob bok ostalim večjim slovenskim oglaševalskim agencijam. Da gre za rastočo ekipo mladih in malo manj mladih oblikovalcev, strokovnjakov za digitalni marketing in performance oglaševanje, piscev vsebin ter upravljavcev družbenih omrežij, tudi LinkedIna. Za različne naročnike na Linkedinu že pripravljamo kakovostne in izvirne vsebine, s katerimi podpiramo prepoznavnost njihovih blagovnih znamk. Tudi tukaj napovemo, da bomo v prihodnjem mesecu pripravili LinkedIn strategijo za našo agencijo in si tako povečali vidljivost ter pozovemo k spremljanju, kakšen bo končni rezultat.

Oba primera objave imata isto sporočilo, čeprav se med seboj razlikujeta. Prvi primer objave podaja sporočilo bolj neposredno, medtem ko je drugi primer objave bolj oseben, zaradi zgodbe in omembe ljudi. Obe objavi imata lahko podoben učinek, čeprav analize kažejo, da imajo uporabniki raje zgodbe, saj so bolj osebne, izvirne in se nanje prej odzovejo.

Nekaj idej za objave na LinkedInu

Ne glede ali pripravljaš objavo za osebni ali poslovni profil, tem za objavljanje na LinkedInu je veliko. Velja splošno pravilo, da so najbolj uspešne tiste objave, ki pripovedujejo zgodbo. Zato s sodelavci ali sam-a opravi previhravanje idej (ang. brainstorming) in pripravi nabor tem, ki bi lahko postale zanimive zgodbe za nove objave.

Za lažji začetek nabiranja tem navajam nekaj hitrih idej za pripravo objav na poslovnem profilu:

zgodba podjetja – kako ste začeli, mejniki, kako ste razvijali produkt, reševanje težav …,

izobraževalne vsebine – kako optimizirati poslovanje, primeri uporabe produkta …,

trendi iz panoge – opis trendov, študije primerov, strategije …,

predstavitev zaposlenih – ljudje kupujejo od ljudi, ne od podjetij,

uporaba izdelkov – kako se izdelek uporablja, kako se ne sme uporabljati, kaj storiti, če se kaj uniči, kako se nadomesti …

In ko res nimaš česa objaviti?

Verjemi, vedno je dovolj različnih tem, da pripraviš zanimivo LinkedIn objavo. Uporabi ključnike #throwback, #flashbackfriday ali #throwbackthursday in piši o dogodkih iz preteklosti, kot je udeležba na sejmu, seminarju, izobraževanju, teambuildingu ali zaposlitvi študenta, ki je danes vodja prodaje. Skratka, karkoli ti pade na pamet. Posezi tudi po inspiracijskih izjavah oseb, ki jih spoštuješ, ali pa posnemi sodelavca, kako pakira naročilo. Če dodaš še zanimive fotografije ali videe, si zmagal-a.