Top 5 družbenih omrežij, ki jih mora imeti vsako podjetje

Danes prisotnost na spletu ne pomeni samo to, da imate izdelano spletno stran, ampak mora imeti vaše podjetje vzpostavljen profil na vsaj enem družbenem omrežju. Seveda je družbenih omrežji precej in dnevno vzklijejo nova, nekatera pa potonejo v pozabo, zato je pomembno, da odprete profil na pravih. Tukaj je seznam top 5 družbenih omrežji, na katerih morate biti prisotni, če želite doseči večino svojih porabnikov.

1.      FACEBOOK

Facebook je v svetovnem merilu največje družbeno omrežje z najvišjim številom uporabnikov. Svoj profil na družbenem omrežju Facebook ima po zadnjem podatku že 850.000 Slovencev, kar ga uvršča na prvo mesto po številu uporabnikov. Kot sami veste, je na Facebooku prisotna večina vaših sorodnikov, zdajšnjih prijateljev in prijateljev iz preteklosti. Zaradi tega se je lahko Facebook tudi uspešno razvil iz družbenega omrežja v platformo za spletno oglaševanje, saj lahko podjetje najde približno dve tretjini svoji potencialnih kupcev na enem mestu. Z vzpostavitvijo poslovnega profila Facebook, ki se mu reče stran Facebook oz. Page, boste lahko neposredno komunicirali s svojimi porabniki. Kaj to pomeni za vas? Bazi svoji oboževalcev (to so tisti, ki všečkajo vašo stran) boste lahko direktno sporočali zanimivosti in vse novosti – od odprtja nove trgovine/poslovalnice, do dodatnega popusta v fizični ali spletni trgovini ter sodelovanja v nagradnih igrah. Z vzpostavitvijo tovrstnega profila boste imeli vedno nadzor nad svojo podobo v javnosti, saj boste ob morebitnih težavah lahko hitro urgirali (npr. odgovorili na negativne komentarje in kritike) ter porabnika pomirili s simboličnim darilom ali dodatnim popustom.

2.      TWITTER

Twitter je namenjen objavljanju misli in opažanj v trenutku, čemur lahko rečemo tudi mikrobloganje. Znano je, da se določena novica ali govorica najprej pojavi na tem družbenem omrežju, šele nato na ostalih (t.i. real-time news sharing). Prav tako poteka komunikacija na družbenem omrežju Twitter še bolj neposredno kot na Facebooku. Z vzpostavitvijo svojega Twitter profila boste lahko v skupnosti slovenskih tviterašev zavzeli pozicijo strokovnjaka na določenem področju, kar pomeni, da se bodo uporabniki spomnili na vas in na vašo blagovno znamko, ko se bodo znašli pred določeno dilemo, ter druge uporabnike s podobnimi težavami napotili k vam. Neposredno komunikacijo Twitter omogoča s pomočjo simbola @, ki je del uporabniškega imena. Ko vas kdo omeni (Mention), dobite obvestilo, in na komentar lahko odgovorite v nekaj sekundah.

3.      YOUTUBE

YouTube je družbeno omrežje za predvajanje videoposnetkov. Morda zmotno mislite, da ga ne potrebujete, ker niste posneli nobenega oglasa. Ste morda posneli predstavitveni video vašega podjetja, ustanove oz. trgovine? Božično-novoletno čestitko? Imate videopredstavitev vašega kolektiva? Vse to lahko objavite na platformi YouTube. Posnetek lahko nato inkorporirate (Embed) v vašo spletno stran in delite povezavo na ostalih družbenih omrežjih (npr. na Twitterju, saj lahko na Facebook video naložite kar neposredno).

Pa še zanimivost – za iskalnikom Google, ki je na prvem mestu, je YouTubeov iskalnik na drugi največji iskalnik na spletu.

4.      LINKEDIN

LinkedIn je prav posebno družbeno omrežje, saj ima, glede na to, da je poslovno naravnano, precej uporabnikov. Na LinkedInu si ustvarijo profil posamezniki, strokovnjaki, ki iščejo nove poslovne izzive in možnosti za sodelovanje. Če je vaše podjetje hitrorastoče in išče visokokvalificiran kader ali možnosti za mednarodno poslovanje in sodelovanje s podjetji iz tujine, potem je vzpostavitev profila LinkedIn nujna. Na profilu boste objavljali novosti s področja razvoja v vašem podjetju, poslovne uspehe in dosežke ter objavljali prosta delovna mesta.

5.      GOOGLE+

Če primerjamo dve platformi za spletno oglaševanje – Google in Facebook –, je prednost Facebooka v tem, da lahko oglaševalci lažje ciljajo pravi segment ljudi, saj je profil posameznega uporabnika Facebooka precej poln oz. izpopolnjen – od starosti do spola, stana, lokacije ter interesov. Google mora vse to sam predvideti na podlagi vaši preteklih iskanj po spletu. Z lansiranjem družbenega omrežja Google+ je najverjetneje želel od vas pridobiti vse te informacije na lažji in zanesljivejši način, vendar si moramo priznati, da mu je spodletelo. Vseeno pa ne smemo zanemariti te platforme, ki je za podjetje oz. vašo spletno stran dobra iz drugega vidika – povezave, ki jih objavite, pomagajo pri boljšemu pozicioniranju vaše spletne strani v iskalniku Google.

 

Pregledali smo top 5 družbenih omrežij, za katera je dobro, da si jih vsako podjetje, ki želi resno nastopiti na spletu, vzpostavi. Če pa že imate vzpostavljena vsa ta omrežja in še kakšno dodatno (Instagram, Pinetrest, Tumblr …), toliko bolje. Ne pozabite jih inkorporirati v nogo vaše spletne strani.

Maja Š. Jakin
Maja Š. Jakin
Maja Šorli Jakin je izkušena medijska načrtovalka z bogato zgodovino dela v marketinški in oglaševalski industriji. Njene ključne spretnosti vključujejo vsebinski marketing, oglaševanje, marketinško strategijo, urejanje in vodenje projektov. Maja je nekdanja direktorica vsebin, trenutno pa zaseda mesto izvršne direktorice agencije W3B.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...