PREVERI SVOJE ZNANJE!

Izpolni kratek test DIMAQ in preveri kakšno je tvoje znanje digitalnega marketinga.

0%
136

1 / 14

Omemba blagovne znamke na oglasnih deskah, forumih in družbenih omrežjih je primer:

2 / 14

"Frequency Capping" se pri oglaševanju nanaša na:

3 / 14

Kako imenujemo sistem, ki omogoča urejanje in zagon online oglaševalske kampanje?

4 / 14

Kaj je orodje Google Alerts?

5 / 14

Kaj je mikro konverzija?

6 / 14

Kaj je cilj vhodnega marketinga (Inbound marketinga)?

7 / 14

ISP targeting omogoča prikazovanje oglasov uporabnikom, ki:

8 / 14

Geotargeting omogoča prikazovanje oglasov:

9 / 14

Kaj pomeni črka "E" v E-CPM?

10 / 14

Kaj je dejavnost vhodnega marketinga (inbound marketing)? (izberite najboljši odgovor)

11 / 14

Če uporabnik ob prikazu pre-roll oglasa na Youtube klikne gumb "Preskoči oglas" bo:

12 / 14

Influencer marketing temelji na:

13 / 14

Kako bi pojasnili kolegu iz drugega oddelka kakšno vlogo ima DSP v RTB oglaševanju?

14 / 14

Nakup spletnega oglaševalskega prostora na osnovi programatičnega zakupa temelji med drugim na podatkih pridobljenih z različnih virov ti.” third party data”. Kaj so ti podatki?

Hvala za sodelovanje!

Vse oddane prijave so informativne narave, zato vas bomo v najkrajšem možnem času kontaktirali s podrobnejšimi informacijami. Za dodatna vprašanja, pa smo vam na voljo tudi na naslovu info@iab.si.
Organizator DIMAQ Testa je Zavod IAB Slovenija, Tacenska cesta 26, 1000 Ljubljana. S sodelovanjem, soglašate da lahko organizator pridobljene osebne podatke, uporablja v lastne promocijske namene. Organizator se zavezuje, da bodo pridobljeni podatki, varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in ne bodo predani v roke tretji osebi ali kakorkoli drugače uporabljeni v nasprotju z zakonodajo Republike Slovenije. Od prejemanja e-sporočil, se lahko kadarkoli odjavite na INFO@IAB.SI
Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje naročene e-novice skladno s pogoji varstva osebnih podatkov.

Your score is

The average score is 61%

0%