2023: Pregled marketinških konferenc in dogodkov leta

Aktualni dogodki in marketinške konference


Q 1: januar – marec  

Dan vplivnostnega marketinga (16. februar 2023) 

Dan vplivnostnega marketinga, ki ga organizira Marketing Magazin, je namenjen pregledu trendov na področju vplivnostnega marketinga. Na dogodku boste dobili vse odgovore na vprašanja, kdo so vplivneži, kako delajo in kako jih učinkovito vključiti v marketinške strategije. Priporočamo za vse, ki iščete nove ideje in pristope k učinkoviti promociji. 

Več informacij je na povezavi.  

29. IAB AKADEMIJA (14. marec)

Predstavili bodo sveže MarTech poročilo, izsledke Panela in poseben MarTech katalog z najnovejšimi orodji, s katerimi si lahko pomagate pri naslednjih digitalnih izzivih!

Več informacij je na povezavi.

InOrbit (16. – 17. marec 2023) 

Veste, kje se rojevajo nove ideje? Organizatorji največje regionalne konference za digitalni marketing pravijo, da v Portorožu. Napovedujejo, da bo InOrbit spet postregel z uporabnimi taktikami in tehnikami, ki izhajajo iz prakse in resničnih primerov, z vami pa jih bodo delili najboljši tržniki na svetu. Na srečanju prav tako ne bo manjkalo priložnosti za druženje in mreženje. 

Več informacij je na povezavi

Dan družbenih omrežij dan_d (16. marec 2023) 

Dan_d, ki se je prvič predstavil v minulem letu, bo tokrat poskrbel za letni pregled vseh novosti za uspešno upravljanje družbenih omrežij. Namenjen je predvsem upravljavcem družbenih omrežij v podjetjih in agencijah, pa tudi direktorjem marketinga in drugim profesionalcem, ki želijo usvojiti potrebna znanja za učinkovito komuniciranje na Facebooku, LinkedInu, Instagramu, TikToku in drugih družbenih omrežjih. 

Več informacij je na povezavi

Effie dan 2023 (21. marec 2023) 

Prvi pomladni dan je letos rezerviran za raziskovanje – temelj vseh učinkovitih in uspešnih kampanj. Effie vabi na poldnevni dogodek, na katerem boste v družbi slovenskih strokovnjakov za tržno raziskovanje in dveh mednarodno priznanih govorcev osvežili stara in pridobili nova znanja, ki vam bodo pomagala pri ustvarjanju še boljših kampanj. 

Več informacij je na povezavi

AdWorld (29. – 30. marec 2023) 

Konec marca si rezervirajte čas za največji oglaševalski dogodek na svetu, ki bo potekal na spletu. Konferenca AdWorld obljublja, da po dvodnevnem poglabljanju znanja z več kot 60 priznanimi strokovnjaki ne boste več imeli težav z ustvarjanjem oglasov z visoko konverzijo, optimizacijo prodajnih strani, strukturiranjem kampanj, pošiljanjem e-sporočil, ki prodajajo, in pridobivanjem novih potencialnih strank. 

Več informacij je na povezavi


Q 2: april – junij 

Dnevi komunikacij Rovinj (20. – 23. april 2023) 

Festival Dnevi komunikacij je dobro znan po svojem edinstvenem programu, ki kljubuje pričakovanjem in navdihuje spremembe, postavlja nekonvencionalna vprašanja in išče nepričakovane odgovore. Organizator tudi za 9. izvedbo obljublja, da boste tri dneve v slikovitem Rovinju preživeli z najboljšimi ustvarjalci, ki o trendih ne govorijo, ampak jih ustvarjajo. Pričakujete lahko nepozabno doživetje, ki prekipeva od kreativnega navdiha. 

Več informacij je na povezavi

Diggit (9. maj 2023) 

Diggit, ki se je v desetih letih iz konference o digitalnih komunikacijah razvil v dogodek o prihodnosti, ki jo določajo digitalni trendi, bo tudi tokrat gostil izbrane mednarodne govorce in predstavil lokalno znanje. Če torej želite (s)poznati glavne trende in potrošnike prihodnosti, si čim prej rezervirajte čas v koledarju in svoje mesto na dogodku.  

Več informacij je na povezavi

SKOJ (11. in 12. maj 2023) 

Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi (SKOJ), najstarejša kontinuirana strokovna konferenca nacionalnega društva za odnose z javnostmi v regiji, na prvo mesto še vedno postavlja kakovostno vsebino, ki jo dopolnjuje z vrhunskimi strokovnjaki za komuniciranje. Če si torej želite učiti se iz uspehov (in morebitnih napak) najboljših komunikatorjev, se vidimo maja v Portorožu. 

Več informacij je na povezavi

30. IAB AKADEMIJA (23. maj)

Razkrili bodo vrednost digitalnega oglaševanja v Sloveniji, izsledke AdEx panela in investicije v Sloveniji primerjali z ostalimi državami Evrope.

Več informacij je na povezavi.

Slovenska marketinška konferenca (30. maj 2023) 

Portorož bo ob koncu pomladi gostil 28. Slovensko marketinško konferenco. Dogodek, na katerem se vsako leto zbere več kot 600 domačih in tujih strokovnjakov za marketing, povezuje in premika stroko s podajanjem novih in aktualnih strokovnih znanj. 

Več informacij je na povezavi

SOF (14. in 15. junij 2023) 

Osrednji dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji je Slovenski oglaševalski festival, ki odpira razpravo o aktualnih strokovnih vprašanjih in omogoča izmenjavo znanj, izkušenj, idej in pogledov na nadaljnji razvoj stroke. V tekmovalnem delu festival, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica, izbira najboljše oglaševalske rešitve in predstavlja celosten pregled dogajanja v slovenskem oglaševalskem prostoru. SOF torej nagrajuje in spodbuja ustvarjalnost in podjetnost ter prinaša nova znanja. Ne zamudite ga. 

Več informacij je na povezavi

Cannes Lions (19. – 23. junij 2023) 

V Cannesu bo letos potekal že 70. Mednarodni festival kreativnosti, ki predstavlja merilo za ustvarjalnost po vsem svetu. Dogodek, ki slavi, spodbuja in utemeljuje kreativnost v vseh njenih oblikah, je priložnost za raziskovanje, učenje in mreženje v družbi najbolj pogumnih in najbolj učinkovitih. 

Več informacij je na povezavi


Q 3: julij – september 

Inbound (5. – 8. september 2023) 

Če bi radi pogledali malce širše, potem je konferenca Inbound, ki jo jeseni organizira HubSpot, odlična priložnost za nabiranje novega strokovnega znanja in spoznavanja dobrih praks. Na dogodku, ki poteka v ameriškem Bostonu in preko spleta, se namreč vsako leto zberejo vodilni strokovnjaki s širokega področja trženja in prodaje, ki vam bodo pomagali doseči zastavljene cilje. 

Več informacij je na povezavi

31. IAB AKADEMIJA (26. september)

Predstavili bodo trende digitalnega marketinga 2023/24 v Sloveniji in kako vam lahko koristijo v vsakodnevnem poslovanju.

Več informacij je na povezavi.


Q 4: oktober – december 

Zlati boben (9. – 10. oktober 2023) 

Mednarodni festival kreativnosti, ki je že skoraj tri desetletja eno najvidnejših stičišč kreativne, marketinške in oglaševalske stroke, vsako leto slavi ideje, kreativne ekipe in posameznike, ki so v minulem letu pustili pečat. Letos prinaša več novosti: med njimi sta tudi nova sekcija Creative Media Excellence in nova nagrada za najboljšo medijsko agencijo leta. 

Več informacij je na povezavi

Dan PR (oktober 2023) 

Dan odnosov z javnostmi je namenjen letnemu pregledu novosti, trendov in dobrih praks. Obvezen je za vse, ki se ukvarjate s komuniciranjem. 

Več informacij na povezavi

SEMPL (19. – 20. oktober 2023)

Po nekajletnem premoru se 19. in 20. oktobra 2023 v Portorož vrača SEMPL. SEMPL je medijska konferenca, ki jo mora obiskati vsakdo, ki želi ostati v stiku z najnovejšimi tržnimi, medijskimi in komunikacijskimi trendi, želi izvedeti kaj novega o vrhunskih inovacijah v panogi ali pa preprosto pogledati v prihodnost poslovanja. Organizatorji pravijo, da nas bo novi-stari SEMPL naučil sprejemati »nikoli več normalnost«, polno »seizmičnih šokov« v medijih, marketingu in komunikaciji.Po nekajletnem premoru se 19. in 20. oktobra 2023 v Portorož vrača SEMPL. SEMPL je medijska konferenca, ki jo mora obiskati vsakdo, ki želi ostati v stiku z najnovejšimi tržnimi, medijskimi in komunikacijskimi trendi, želi izvedeti kaj novega o vrhunskih inovacijah v panogi ali pa preprosto pogledati v prihodnost poslovanja. Organizatorji pravijo, da nas bo novi-stari SEMPL naučil sprejemati »nikoli več normalnost«, polno »seizmičnih šokov« v medijih, marketingu in komunikaciji.

Več informacij na povezavi (kmalu). 

Web Summit Lizbona (13. – 16. november 2023) 

Novembra bo na vrsti še letna tehnološka konferenca Web Summit, ki jo bo gostila Lizbona. Zakaj odpotovati na Portugalsko? Organizator navaja tri razloge: neverjetne govorce, neprimerljive priložnosti za mreženje in programsko opremo, ki bo povečala vašo izkušnjo. Web Summit bo poleg osrednje konference v Lizboni organiziral še tri velike dogodke: Hong Kong bo marca gostil Rise, maja bo v Riu de Janeiru potekal Web Summit Rio, junija pa je na vrsti še severnoameriški dogodek Collision, ki ga bo gostil Toronto.  

Več informacij je na povezavi

32. IAB AKADEMIJA (26. november)

Konec leta bodo na radarju že novitete 2024. Opozorili bodo na novosti in osvežitve v ponudbi slovenskih medijev ter pripravili interaktivni pregled novosti in glavne tudi predstavili na srečanju.

Več informacij je na povezavi.


Celoletni dogodki  

Društvo za marketing Slovenije (celo leto) 

Društvo za marketing Slovenije za leto 2023 načrtuje več kot 50 izobraževanj in druženj, na katerih bo s prenosom znanj in dobrih praks skrbelo za razvoj in ugled marketinga kot stroke v slovenskem prostoru. Prvi dogodki so že napovedani, zato hitro preverite njihov koledar in poiščite tiste po vaši meri. 

Več informacij je na povezavi

IAB Akademije (celo leto) 

Zavod IAB Slovenije bo organiziral štiri izobraževalno-povezovalne dogodke, ki zagotavljajo nova digitalna znanja. Vsaka IAB akademija prinaša nova znanja, zanimive vpoglede v aktualne prakse iz različnih področij digitalnega marketinga ter koristne nasvete za razvoj produktov in optimizacijo procesov v podjetjih. 

Več informacij je na povezavi

SOZ Akademija (celo leto) 

Slovenska oglaševalska zbornica bo v marcu nadaljevala z aktivnostmi v sklopu SOZ Akademije, pri naboru vsebin in govorcev pa bodo še naprej poslušali pobude in želje članov SOZ. V minulem letu so v živo in na daljavo izpeljali 15 strokovnih izobraževanj, na katerih je dobrih 1000 udeležencev prisluhnilo 27 govorcem iz Slovenije in tujine. Dogodki v sklopu SOZ Akademije so za predstavnike članov SOZ brezplačni.  

Več informacij je na povezavi


Pretekli dogodki

Q 1: januar – marec

Outstanding (26. januar 2023) 

Družba Europlakat je pobudnik in organizator tekmovanja za najboljša dela v zunanjem oglaševanju. Nagrajence v kategorijah Billboard & Metrolight, Citylight, Stand out, Obveščanje in ozaveščanje ter Digital bodo razglasili 26. januarja. 

Več informacij je na povezavi