27. IAB AKADEMIJA – KPI digitalnih kanalov

Tokratno Akademijo bomo posvetili merjenju in KPI metrikam uspešnosti digitalnih kanalov.

Vas zanima, kako meriti uspešnost digitalnih kanalov? Katere metrike uporabiti za video, pasice, družbena omrežja, kampanje z vplivneži? Odgovore bo iskala 27. IAB AKADEMIJA.

Torek, 18.10. od 13h-17h, Kristalna palača.

Ne zamudite vroče teme. Rezervirajte si svoje mesto čim prej!

Pozor: Za člane IAB je udeležba na dogodku brezplačna. Imetniki DIMAQ strokovnega certifikata za digitalni marketing pa si z udeležbo pridobite 15 točk.

Pohitite s prijavo!


PROGRAM:

  • Kakšne so zahteve tujih naročnikov? – Nastja Poljšak, Tilen Marčič, OMG
  • Viewability, kaj pomeni, kdo ga ponuja in katere so še druge kvalitativne metrike prikaznega in video oglaševanja? – Zoran Savin, IAB
  • Kako Lidl sodeluje z vplivneži?, Nina Jakovljevič, Drom
  • Merjenje komunikacijskih učinkov kampanj z vplivneži na družbenih omrežjih – Meta Celestina, Pristop
  • Metrike video oglaševanja ter nekateri novi pristopi k zakupu. – Domen Gulič, Starkom
  • Katere metrike za video oglaševanje so na voljo pri nas? – Anja Rus, PopTv

OKROGLA MIZA – Kako dandanes meriti učinkovitost digitalnega oglaševanja in ali imamo sploh podatke za to? – Uroš Cuder (Media Publikum), Karmen Mlinar (Outbrain), Jaka Jauh (Zavarovalnica Triglav), Andraž Hudnik (Styria media)


Se vidimo!

Zoran in Nataša

IAB Slovenija

IAB Slovenija

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Velikan družbenih omrežij je pred kratkim obvestil uporabnike platform, da se v skladu s spremembami politike zasebnosti njihove informacije uporabijo tudi za razvoj in izboljšanje Meta UI. Prenovljeni pogoji poslovanja bodo stopili v veljavo 26. junija 2024.  Posodobitev pravilnika  Meta od...
Projektov je toliko, kolikor je različnih podjetij. Za uspešnost podjetja je treba imeti vodjo, ki takšne projekte vodi in je kos tej nalogi, da s svojimi izkušnjami in znanjem uspešno pripelje projekt od začetka do konca. Ali vsi vodje...
Trend video vsebin  Ali ste kdaj med spremljanjem objav na družbenih omrežjih zavestno razmišljali, zakaj nekatere pridobijo več vaše pozornosti in zanimanja kot druge? Zakaj med vsako dnevno pavzo odpremo TikTok ali Instagram Reels in se zabavamo ob kratkih video...