27. IAB AKADEMIJA – KPI digitalnih kanalov

Tokratno Akademijo bomo posvetili merjenju in KPI metrikam uspešnosti digitalnih kanalov.

Vas zanima, kako meriti uspešnost digitalnih kanalov? Katere metrike uporabiti za video, pasice, družbena omrežja, kampanje z vplivneži? Odgovore bo iskala 27. IAB AKADEMIJA.

Torek, 18.10. od 13h-17h, Kristalna palača.

Ne zamudite vroče teme. Rezervirajte si svoje mesto čim prej!

Pozor: Za člane IAB je udeležba na dogodku brezplačna. Imetniki DIMAQ strokovnega certifikata za digitalni marketing pa si z udeležbo pridobite 15 točk.

Pohitite s prijavo!


PROGRAM:

  • Kakšne so zahteve tujih naročnikov? – Nastja Poljšak, Tilen Marčič, OMG
  • Viewability, kaj pomeni, kdo ga ponuja in katere so še druge kvalitativne metrike prikaznega in video oglaševanja? – Zoran Savin, IAB
  • Kako Lidl sodeluje z vplivneži?, Nina Jakovljevič, Drom
  • Merjenje komunikacijskih učinkov kampanj z vplivneži na družbenih omrežjih – Meta Celestina, Pristop
  • Metrike video oglaševanja ter nekateri novi pristopi k zakupu. – Domen Gulič, Starkom
  • Katere metrike za video oglaševanje so na voljo pri nas? – Anja Rus, PopTv

OKROGLA MIZA – Kako dandanes meriti učinkovitost digitalnega oglaševanja in ali imamo sploh podatke za to? – Uroš Cuder (Media Publikum), Karmen Mlinar (Outbrain), Jaka Jauh (Zavarovalnica Triglav), Andraž Hudnik (Styria media)


Se vidimo!

Zoran in Nataša

IAB Slovenija

IAB Slovenija

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...