Vas zanima, kako meriti uspešnost digitalnih kanalov? Katere metrike uporabiti za video, pasice, družbena omrežja, kampanje z vplivneži? Odgovore bo iskala 27. IAB AKADEMIJA.
Torek, 18.10. od 13h-17h, Kristalna palača.
Ne zamudite vroče teme. Rezervirajte si svoje mesto čim prej!
Pozor: Za člane IAB je udeležba na dogodku brezplačna. Imetniki DIMAQ strokovnega certifikata za digitalni marketing pa si z udeležbo pridobite 15 točk.
Pohitite s prijavo!
PROGRAM:
- Kakšne so zahteve tujih naročnikov? – Nastja Poljšak, Tilen Marčič, OMG
- Viewability, kaj pomeni, kdo ga ponuja in katere so še druge kvalitativne metrike prikaznega in video oglaševanja? – Zoran Savin, IAB
- Kako Lidl sodeluje z vplivneži?, Nina Jakovljevič, Drom
- Merjenje komunikacijskih učinkov kampanj z vplivneži na družbenih omrežjih – Meta Celestina, Pristop
- Metrike video oglaševanja ter nekateri novi pristopi k zakupu. – Domen Gulič, Starkom
- Katere metrike za video oglaševanje so na voljo pri nas? – Anja Rus, PopTv
OKROGLA MIZA – Kako dandanes meriti učinkovitost digitalnega oglaševanja in ali imamo sploh podatke za to? – Uroš Cuder (Media Publikum), Karmen Mlinar (Outbrain), Jaka Jauh (Zavarovalnica Triglav), Andraž Hudnik (Styria media)
Se vidimo!
Zoran in Nataša
IAB Slovenija