Adobe MAX 2024 – Kaj prinašajo novosti?

Adobe MAX 2024 je navdušil ustvarjalce z množico inovacij, ki s pomočjo umetne inteligence in naprednih funkcij oblikujejo prihodnost digitalnega ustvarjanja. Morda ste že videli posnetke konference, ki prikazujejo, kako Photoshop usklajuje barve med objekti in ozadjem, ali pa prikaz generiranja samodejnih različic postavitev v Illustratorju. Ti dve funkciji sicer še nista javno dostopni, a kot predogled napovedujeta možnosti, ki bi lahko kmalu izboljšale ustvarjalne procese. V nadaljevanju raziskujemo, katere novosti je upeljal Adobe ter kako bodo te vplivale na delo oblikovalcev in kreativnih ekip. 

Photoshop

Photoshop: Poenostavljeno odstranjevanje motečih elementov 

Photoshop je obogaten z naprednimi funkcijami umetne inteligence, med katerimi izstopata »Generative Fill« ter »Generative Expand«, ki sedaj črpata slikovno gradivo iz najpoznejšega Adobe Firefly slikovnega modela, kar omogoča bolj realistične rezultate.  

Večja novost je tudi fukcija odstranjevanja motečih elementov »Distraction Removal in the Remove tool« – ta omogoča hitro odstranjevanje motečih elementov, kot so ljudje ali neželeni objekti, ter dodajanje kompleksnih detajlov. Poleg tega je Adobe izboljšal orodja za barvno korekcijo in osvetlitev, kar uporabnikom omogoča večjo fleksibilnost pri prilagajanju in manipulaciji slikovnega materiala. 

»Generative Workspace« omogoča sočasno raziskovanje več idej s pomočjo umetne inteligence, saj zdaj podpira generiranje več promptov naenkrat (prej je bil možen le en). »Adobe Substance 3D Viewer« pa omogoča odpiranje in urejanje 3D datotek neposredno v Photoshopu, kar olajša integracijo 3D elementov. 

Premiere Pro: Integracija umetne inteligence 

Nova funkcija »Generative Extend« v Premiere Pro omogoča uporabnikom, da s pomočjo umetne inteligence podaljšajo dolžino video posnetkov. To je izjemno uporabno pri montaži, saj lahko ustvarjalci brez težav prilagodijo trajanje videov. Prav tako so vključene funkcije za samodejno odstranjevanje ozadij in izboljšano barvno korekcijo, kar pripomore k hitrejšemu in bolj natančnemu delu. 

Illustrator: Enostavnejše upravljanje z vektorskimi grafikami 

Adobe Illustrator ponuja napredno orodje za premikanje in prilagajanje objektov vzdolž zastavljene poti, ki je zasnovano za bolj intuitivno oblikovanje (»Objects on Path«). 

Izboljšana funkcija “EnhancedImage Trace” omogoča natančnejšo pretvorbo risb v vektorske grafike ter lažje urejanje le-teh z manj sidrnimi točkami. 

Funkcijo “Mockup” sicer že poznamo, ta pa je sedaj na voljo tudi širši množici. 

InDesign: Nove generativne funkcije 

Indesign prinaša nove funkcije na osnovi umetne inteligence kot sta »Generative Expand« in »Text to Image«, ki omogočata urejanje slik znotraj postavitev. 

Za oblikovalce, ki delajo na znanstvenih ali tehničnih publikacijah, so predstavili »MathML« za dodajanje matematičnih enačb na višjem nivoju. 

Poleg tega lahko dokumente InDesign zdaj izvozite v Adobe Express, da omogočite drugim ljudem, s katerimi sodelujete, da naredijo manjše spremembe, pri tem pa ostanejo celotne zasnove postavitve nespremenjene. 

Lightroom: Hitreje do urejenih fotografij 

»Generative remove« je sedaj na voljo širši množici z izboljšano izbiro in zaznavanjem predmetov za lažje in natančnejše odstranjevanje. 

Uvajajo še nekaj novosti kot sta »Quick Actions« in »Content Credentials«, ki bosta na voljo za uporabnike v zgodnjem dostopu. 

Neo: 3D oblikovanje za 2D oblikovalce 

Adobe je na konferenci predstavil Project Neo, ki omogoča ustvarjanje 3D vsebin tudi za tiste, ki večinoma delajo v 2D okolju. Uporabniki lahko ustvarjajo in urejajo 3D oblike z uporabo znanega vmesnika in orodij. Končne rezultate je nato možno uvoziti v Illustrator kot vektorske grafike in jih vključiti v svoje dizajne. Project Neo prav tako omogoča preprosto izmenjavo in sodelovanje na projektu s sodelavci kar prek brskalnika. 

Adobe

Ali lahko umetna inteligenca olajša delo oblikovalcem? 

Adobe MAX 2024 kaže na prihodnost, v kateri bodo oblikovalci imeli še večjo svobodo in moč nad svojimi projekti. V času, ko povpraševanje po vsebinah raste zaradi potrebe po ustvarjanju za vedno več kanalov, prilagoditvi vsebin različnim jezikom, personalizaciji in ustvarjanju formatov za tržno optimizacijo, se kreativne ekipe pogosto znajdejo preobremenjene. Generativna umetna inteligenca prinaša prepotrebno podporo tem ekipam, saj jim omogoča, da svojo ustvarjalnost izrazijo z večjo učinkovitostjo, medtem ko tržnikom avtomatizacija ustvarjanja in produkcije vsebin prinaša boljše rezultate in prihranke pri času. 

Opozarjajo na odgovorno usposabljanje umetne inteligence s poudarkom na etično pridobljenih podatkih. Novi sistem Content Credentials omogoča ustvarjalcem, da k svojim delom dodajo metapodatke, kar zagotavlja verodostojnost in preglednost digitalnih vsebin. Ta funkcionalnost, ki vključuje “nevidni vodni žig”, ščiti pred zlorabami generativne AI in daje ustvarjalcem več nadzora nad distribucijo njihovih del. 

Z inovacijami, kot so napredne AI funkcije, in orodji, kot sta Adobe Express in Project Neo, Adobe omogoča bolj enostavne, a obenem zmogljive rešitve za ustvarjanje, ki bodo spremenile način dela v kreativnih panogah. Oblikovalci in ekipe se lahko veselijo prihodnosti, kjer bo njihova ustvarjalnost podprta z najnovejšo tehnologijo, zaradi česar bodo njihovi procesi hitrejši, njihovi izdelki pa še bolj impresivni. Na splošno MAX 2024 nakazuje prihodnost, kjer AI ne nadomešča kreativnosti, temveč jo okrepi, kar ponuja nove priložnosti za inovacije in sodelovanje. 

Viri: 
Medium: Takeaways from Adobe Max 2024 
Adobe MAX 2024: More power to the creators

Tamara Vizjak
Tamara Vizjak
Avtorica je svoje ustvarjalne korenine pognala v svetu 3D dizajna. Vendar pa je med študijem našla svoj resnični navdih v 2D animaciji in grafičnem oblikovanju, kar je popolnoma preoblikovalo njen pristop k ustvarjanju. Danes svoje spretnosti usmerja v pripovedovanje vizualnih zgodb preko različnih digitalnih medijev.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Google trends

Zakaj Google Trends?

Dandanes, ko se trg nenehno spreminja in informacije krožijo hitreje kot kadarkoli, je ključno, da sodelavci v marketingu razumejo, kaj zanima njihove stranke. Eden...
Upravljanje oglasov

Upravljanje oglasov: samostojno ali s pomočjo posrednika? 

O čem govorimo?  Podjetja, ki oglašujejo in se srečajo z digitalnim marketingom, skoraj vedno pridejo do točke, ko se morajo odločiti, kako bodo optimizirala svoje...
Pripovedovanje

Moč zgodb v prazničnem času 

Praznični čas prinaša občutke topline, nostalgije in povezanosti – prav te pa najbolj uspešno prebudi dobra zgodba. V času obdarovanja in dragocenih trenutkov nas...