Maja Šorli Jakin s septembrom prevzema mesto izvršne direktorice v agenciji W3B, dosedanji izvršni direktor Denis Jakin pa bo odslej skrbel za pridobivanje novih projektov in sodelavcev ter tako nadaljeval razvoj podjetja.
»Na izziv sem pripravljena. Veselim se, da bo moja vizija podjetja zaživela, in komaj čakam rezultate, ki jih bo sprememba prinesla. Po sedmih letih je čas za malce več ženske energije na samem vrhu podjetja,« o novem izzivu pravi Maja Šorli Jakin, ki je doslej vrsto let kot direktorica vsebin skrbela za vodenje projektov in stike z naročniki.
»Agencija je tako po številu projektov kot tudi po številu zaposlenih presegla določen mejnik, zato sva se z Majo odločila za reorganizacijo strukture podjetja, ki bo omogočala boljši razvoj v naslednjih letih,« pa spremembo, ki sicer ni edina to jesen, pojasnjuje Denis Jakin. Več bodo predstavili prav kmalu.
W3B je več kot digital
Zgodba agencije W3B se je sicer začela na spletu, ko je leta 2007 Denis Jakin registriral domeno w3b.si, ustanovil podjetje in kot samozaposleni začel sodelovati v različnih projektih, povezanih s spletnim marketingom. V agencijo s svojimi podizvajalci in zaposlenimi se je podjetje začelo spreminjati leta 2012.
Danes v podjetju, ki ima sedež v centru Ljubljane, dela ekipa strokovnjakov z različnih področij, ki s kombinacijo znanj in izkušenj vsakemu projektu zagotavlja uspešnost, kar potrjujejo tudi številna mnenja naročnikov in študije primerov, ki jih agencija predstavlja na svoji spletni strani in profilih na družbenih omrežjih.
Agencija primarno ostaja osredotočena na storitve s področja digitalnega oglaševanja, vsebinskega marketinga ter optimizacije prisotnosti v spletnih iskalnikih (SEO) in analitiko, ob tem pa ekipa sočasno razvija in ponuja storitve tudi izven spletnega okolja, kot so oblikovanje in znamčenje, kreativna zasnova in medijski zakup.