V Google Lens prihajajo Shopping oglasi!  

Google je pred kratkim napovedal, da bo do konca leta 2024 dodal Shopping oglase v Google Lens, ki se bodo prikazovali poleg vizualnih rezultatov iskanja. 

Kaj so shopping oglasi?  

Google Shopping oglasi so plačljiva vrsta oglasov, ki se prikažejo v iskalnem omrežju, ko uporabniki iščejo izdelke. Ti oglasi vsebujejo slikovno predstavitev izdelka, ceno in ime trgovine, kjer je izdelek možno kupiti.  

Prednosti Google Shopping oglasov:  

  • Vidljivost – oglasi se prikazujejo na vrhu strani z rezultati iskanja, kar pomeni, da imajo večjo izpostavljenost. 
  • Ciljna publika – prikazujejo se le uporabnikom, ki aktivno iščejo izdeleke, kar lahko pomeni več konverzij. 
  • Visoka stopnja konverzij – zaradi vizualne izpostavljenosti informacij o izdelkih, je verjetnost, da bodo uporabniki kliknili in kupili izdelek, večja. 

Primer Shopping oglasa v Google Lens 

Google je delil primer, ki prikazuje oglas, ki bi se prikazal, če bi nekdo iskal zelen nahrtbnik s pomočjo Lensa. 

Google Lens Shopping oglas

Prednosti Shopping oglasov v Google Lens 

Vključitev Shopping oglasov v Google Lens prinaša številne prednosti tako za potrošnike kot tudi za podjetja.  

Prednosti:  

  1. Izboljšano ciljanje: Oglasi se prilagajajo uporabnikom glede na njihovo vedenje in preference. Ta ciljno usmerjen pristop zagotavlja, da uporabniki vidijo izdelke, ki ustrezajo njihovim interesom.  
  1. Krajša pot do nakupa: Oglasi se prikazujejo direktno v rezultatih iskanja, kar pomerni, da s tem lahko potrošniki hitreje sprejmejo odločitev o nakupu. S tem se zmanjša čas, ki bi ga porabili za iskanje izdelka na spletni strani.  
  1. Povečano angažiranje strank: Vizualno iskanje je bolj interaktivno. Oglasi so bolj privlačni in vsebujejo informacije, ki potrošnike zanimajo. 

Skupaj te prednosti omogočajo, da Google Lens postane še močnejše orodje za potrošnike in podjetja, kar pripomore k izboljšanju celotne izkušnje pri iskanju in nakupovanju. Google Shopping oglasi zaenkrat v Sloveniji še niso na voljo. Kljub temu za podjetja, ki so aktivna tudi na tujih trgih, predstavlja novo priložnost, da dosežejo ljudi, ki iščejo njihove izdelke in si s tem povečajo prodajo. 

VIRI: 
https://support.google.com/google-ads/answer/2454022?hl=en
https://digilogy.co/news/google-shopping-ads-in-lens-results/ 
https://searchengineland.com/google-lens-shopping-ads-coming-447256

Anja Jereb
Anja Jereb
Vodja projektov z več kot 3 leti aktivnega delovanja v digitalnem marketingu. Njeno delo zajema načrtovanje in upravljanje projektov, komuniciranje z naročniki ter sodelovanje z različnimi oddelki glede projektov. Je motivirana in organizirana oseba, ki ima rada nove izzive, ljudi in obožuje svojo službo.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Čas objave

Najboljši čas za objavo na družbenih omrežjih v 2025

Res je, takšnih vodičev je že malo morje – in ja, včasih znajo biti veliko preveč splošni. Prav tako drži, da ima vsaka znamka...
Surreal

Zapomnite si ime John Thornton

John Thornton, s svojimi bogatimi izkušnjami na področju družbenih omrežij pri Innocent drinks in sedaj kot senior tekstopisec pri Surreal Cereal, je postal sinonim...
Meta Ray-Ban

Meta Ray-Ban pametna očala

Meta ponovno preseneča javnost z napredkom v preseganju mej pri mešanju resničnega sveta z virtualnim. Že lansko leto so na Meta Connect 2024 predstavili...