V Google Lens prihajajo Shopping oglasi!  

Google je pred kratkim napovedal, da bo do konca leta 2024 dodal Shopping oglase v Google Lens, ki se bodo prikazovali poleg vizualnih rezultatov iskanja. 

Kaj so shopping oglasi?  

Google Shopping oglasi so plačljiva vrsta oglasov, ki se prikažejo v iskalnem omrežju, ko uporabniki iščejo izdelke. Ti oglasi vsebujejo slikovno predstavitev izdelka, ceno in ime trgovine, kjer je izdelek možno kupiti.  

Prednosti Google Shopping oglasov:  

  • Vidljivost – oglasi se prikazujejo na vrhu strani z rezultati iskanja, kar pomeni, da imajo večjo izpostavljenost. 
  • Ciljna publika – prikazujejo se le uporabnikom, ki aktivno iščejo izdeleke, kar lahko pomeni več konverzij. 
  • Visoka stopnja konverzij – zaradi vizualne izpostavljenosti informacij o izdelkih, je verjetnost, da bodo uporabniki kliknili in kupili izdelek, večja. 

Primer Shopping oglasa v Google Lens 

Google je delil primer, ki prikazuje oglas, ki bi se prikazal, če bi nekdo iskal zelen nahrtbnik s pomočjo Lensa. 

Google Lens Shopping oglas

Prednosti Shopping oglasov v Google Lens 

Vključitev Shopping oglasov v Google Lens prinaša številne prednosti tako za potrošnike kot tudi za podjetja.  

Prednosti:  

  1. Izboljšano ciljanje: Oglasi se prilagajajo uporabnikom glede na njihovo vedenje in preference. Ta ciljno usmerjen pristop zagotavlja, da uporabniki vidijo izdelke, ki ustrezajo njihovim interesom.  
  1. Krajša pot do nakupa: Oglasi se prikazujejo direktno v rezultatih iskanja, kar pomerni, da s tem lahko potrošniki hitreje sprejmejo odločitev o nakupu. S tem se zmanjša čas, ki bi ga porabili za iskanje izdelka na spletni strani.  
  1. Povečano angažiranje strank: Vizualno iskanje je bolj interaktivno. Oglasi so bolj privlačni in vsebujejo informacije, ki potrošnike zanimajo. 

Skupaj te prednosti omogočajo, da Google Lens postane še močnejše orodje za potrošnike in podjetja, kar pripomore k izboljšanju celotne izkušnje pri iskanju in nakupovanju. Google Shopping oglasi zaenkrat v Sloveniji še niso na voljo. Kljub temu za podjetja, ki so aktivna tudi na tujih trgih, predstavlja novo priložnost, da dosežejo ljudi, ki iščejo njihove izdelke in si s tem povečajo prodajo. 

VIRI: 
https://support.google.com/google-ads/answer/2454022?hl=en
https://digilogy.co/news/google-shopping-ads-in-lens-results/ 
https://searchengineland.com/google-lens-shopping-ads-coming-447256

Anja Jereb
Anja Jereb
Vodja projektov z več kot 3 leti aktivnega delovanja v digitalnem marketingu. Njeno delo zajema načrtovanje in upravljanje projektov, komuniciranje z naročniki ter sodelovanje z različnimi oddelki glede projektov. Je motivirana in organizirana oseba, ki ima rada nove izzive, ljudi in obožuje svojo službo.
Mnenja in stališča, izražena v tem članku, so izključno avtorjeva in ne odražajo nujno stališč podjetja W3B, d. o. o.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Meta Google politično oglaševanje

Meta in Google ukinila politično oglaševanje v EU: kako nova uredba spreminja digitalno demokracijo

Od oktobra 2025 v Evropski uniji ni več političnih oglasov na dveh največjih digitalnih platformah – Meti in Googlu.  Omejitve so neposredna posledica nove Uredbe...
Samozavest v kreativnosti

Samozavest v kreativnosti

“Nisem kreativen.” Kolikokrat si že slišal to frazo ali pa jo celo sam izrekel? A resnica je: vsi smo ustvarjalni. Razlika je le v tem,...
Affinity Canva

Canva širi svoj imperij

Bo Canva s to potezo nadomestila Adobe? Naj naslovimo paniko, ki je zavladala na spletu v zadnjih dneh. Čeprav mnogi trdijo, da Canva s to...