Izbira domene za vaš projekt ali podjetje

Velikokrat se zgodi da podjetja, predvsem nova najprej ustanovijo podjetje in kasneje začnejo razmišljati o postavitvi spletne strani, zgodi pa se, da je domena že registrirana – kaj sedaj?

Vrhnje internetne domene

Preden ustanovite podjetje, si zagotovite vaš internetni (spletni) naslov. Če gre za večji projekt, si zagotovite vse pomembnejše t.i. vrhnje internetne domene (.com, .net, .org, .biz, .info, .eu in .si).

Zakaj registrirati več različnih domenskih končnic?

Strošek registracije teh domen je približno 70 evrov na leto. Kolikšen pa je strošek potencialne stranke, ki ste jo zgubili zaradi konkurence, ki ima v rokah najboljše orožje za optimizacijo na iskalnikih in sicer popolnoma enako domeno kot je vaša, le z drugo končnico?

Koliko je domena vredna?

Vrednost domene se da po določenih parametrih vsaj približno izračunati. Sicer pa velja nenapisano pravilo ki pravi: Domena je vredna toliko, kot ste za njo pripravljeni plačati.

Ustvarjanje nove blagovne znamke ali zakup iskane fraze?

Ustvarjanje nove blagovne znamke na spletu je nekaj, kar se ne zgodi čez noč. Domena pri tem igra vodilno vlogo. Poglejmo si na primeru:

Ponujate računovodske storitve. Kot vemo je na tem področju veliko konkurence. Razmišljamo torej kakšno domeno bi kupili. Na izbiro imamo seveda več variant:

  1. racunovodske-storitve.si
  2. racunovodske-storitve-vasablagovnaznamka.si
  3. vasablagovnaznamka.si

1. primer (iskana fraza) je po vsej verjetnosti že registrirana domena ali pa kupljena iz strani kakšnega poznavalca domenskega trga, ki vam jo bo za dobro ceno prodal.
2. primer je iz vidika optimizacije za iskalnike veliko boljši od tretjega. Če vam splet predstavlja glavni vir strank, potem je to gotovo najboljša izbira, pa čeprav nič kaj prijazna na oko – tudi takšno stran bo seveda potrebno optimizirati za iskalnike.

V kolikor pa ste pripravljeni v promocijo vaše blagovne znamke vlagati tako na spletu kot tudi izven njega, potem je 3. primer najboljša izbira.

Za uspešne rezultate na iskalnikih ter pomoč pri izbiri prave domene se obrnite na naše podjetje, saj je ena izmed naših storitev prav optimizacija spletnih strani.

Denis Jakin
Denis Jakin
Denis Jakin je vodilni slovenski strokovnjak za digitalni marketing, ki je svojo pot začel leta 2004.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...