Kaj storiti, da kovačeva kobila ne bo bosa?

Kaj narediti, da vaša kobila ne bo vedno bosa? Tukaj vam predlagamo nekaj konkretnih rešitev.

Aktualna ponudba izdelkov in storitev

Dokaj pogosto slišana izjava, ki v večini primerov pomeni, da vaša spletna stran ne vsebuje vseh informacij in elementov, ki bi jih dejansko morala:

Tega še nismo objavili na strani.

Velikokrat slišimo od naših strank, da ponujajo določene storitve oz. izdelke, ki pa jih še niso vključili v spletno predstavitev. To je vsekakor slabo za vaš posel. Ažurnost je v digitalnem svetu konkurenčna prednost! V trenutku, ko ste izdelek ali storitev pripeljali do te meje, da ju aktivno tržite, ju morate vključiti v vašo ponudbo na spletni strani.

Rešitev: Načrtovanje

Načrtovali ste razvoj, oblikovanje, implementacijo in trženje storitve oz. produkta, zakaj ne bi v načrt vključili tudi objavo na vaši spletni strani? Kdo bo pripravil besedila, kdo fotografije, kdo bo vsebine vnesel in kdo objavil? Če boste sam proces objave na spletni strani načrtovali, potem zagotovo ne bo razloga za pomanjkljivo spletno stran.

Družbena omrežja

Družbena omrežja ne prinašajo rezultatov.

Postavili ste Facebook stran, ker ste slišali, da je odličen način za promocijo vašega podjetja. Objavljali ste to in ono, kopirali več ali manj uspešne trike konkurence in poskušali kupiti viralnost z oglaševanjem. To ste prve tri mesece počeli z veliko vnemo in zbrali nekaj oboževalcev. Ko ste se peti mesec (po mesecu pavze) spomnili in pogledali na vašo Facebook stran ste ugotovili, da sta vas zapustila še tista dva oboževalca, ki ste ju pridobili z nagradno igro. Vaš zaključek je, da ni vredno vlagati denarja in časa, ker družbena omrežja ne prinašajo rezultatov. Pa je res tako? Ni.

Rešitev: Dodatna pomoč

Za dobro vodenje Facebook strani ali drugega družbenega omrežja ni dovolj 1 ura na dan, potrebno je veliko več časa. In ker predpostavljamo, da imate v vašem podjetju poleg vodenja Facebook strani še tisoč in eno zadolžitev, zakaj ne bi poiskali dodatne pomoči? Če ne želite dela oddati agenciji, ki se s tem ukvarja, lahko sami pripravite strategijo in zaposlite nekoga, ki vam bo pomagal pri realizaciji. S konkretnimi navodili in načrtovanjem boste gotovo dosegli večji učinek. Ker bo učinek večji, boste tudi lažje investirali več časa in denarja v komunikacijski kanal brez katerega danes v digitalnem marketingu ne gre več.

Denis Jakin
Denis Jakin
Denis Jakin je vodilni slovenski strokovnjak za digitalni marketing, ki je svojo pot začel leta 2004.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Meta Connect 2024

Meta Connect 2024

V zadnjih letih je Meta Connect postala ena perečih svetovnih tehnoloških konferenc, kjer podjetje Meta predstavi svoje premike na področju umetne inteligence (UI), navidezne...
influencer

Vplivneži ali superjunaki modernega marketinga? 🦹️ 

V svetu digitalnega marketinga so vplivneži postali eno najmočnejših orodij za povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk, grajenje kredibilnosti in spodbujanje prodaje. Vplivnostni marketing ni več...
Google Lens

V Google Lens prihajajo Shopping oglasi!  

Google je pred kratkim napovedal, da bo do konca leta 2024 dodal Shopping oglase v Google Lens, ki se bodo prikazovali poleg vizualnih rezultatov...