Kaj storiti, da kovačeva kobila ne bo bosa?

Kaj narediti, da vaša kobila ne bo vedno bosa? Tukaj vam predlagamo nekaj konkretnih rešitev.

Aktualna ponudba izdelkov in storitev

Dokaj pogosto slišana izjava, ki v večini primerov pomeni, da vaša spletna stran ne vsebuje vseh informacij in elementov, ki bi jih dejansko morala:

Tega še nismo objavili na strani.

Velikokrat slišimo od naših strank, da ponujajo določene storitve oz. izdelke, ki pa jih še niso vključili v spletno predstavitev. To je vsekakor slabo za vaš posel. Ažurnost je v digitalnem svetu konkurenčna prednost! V trenutku, ko ste izdelek ali storitev pripeljali do te meje, da ju aktivno tržite, ju morate vključiti v vašo ponudbo na spletni strani.

Rešitev: Načrtovanje

Načrtovali ste razvoj, oblikovanje, implementacijo in trženje storitve oz. produkta, zakaj ne bi v načrt vključili tudi objavo na vaši spletni strani? Kdo bo pripravil besedila, kdo fotografije, kdo bo vsebine vnesel in kdo objavil? Če boste sam proces objave na spletni strani načrtovali, potem zagotovo ne bo razloga za pomanjkljivo spletno stran.

Družbena omrežja

Družbena omrežja ne prinašajo rezultatov.

Postavili ste Facebook stran, ker ste slišali, da je odličen način za promocijo vašega podjetja. Objavljali ste to in ono, kopirali več ali manj uspešne trike konkurence in poskušali kupiti viralnost z oglaševanjem. To ste prve tri mesece počeli z veliko vnemo in zbrali nekaj oboževalcev. Ko ste se peti mesec (po mesecu pavze) spomnili in pogledali na vašo Facebook stran ste ugotovili, da sta vas zapustila še tista dva oboževalca, ki ste ju pridobili z nagradno igro. Vaš zaključek je, da ni vredno vlagati denarja in časa, ker družbena omrežja ne prinašajo rezultatov. Pa je res tako? Ni.

Rešitev: Dodatna pomoč

Za dobro vodenje Facebook strani ali drugega družbenega omrežja ni dovolj 1 ura na dan, potrebno je veliko več časa. In ker predpostavljamo, da imate v vašem podjetju poleg vodenja Facebook strani še tisoč in eno zadolžitev, zakaj ne bi poiskali dodatne pomoči? Če ne želite dela oddati agenciji, ki se s tem ukvarja, lahko sami pripravite strategijo in zaposlite nekoga, ki vam bo pomagal pri realizaciji. S konkretnimi navodili in načrtovanjem boste gotovo dosegli večji učinek. Ker bo učinek večji, boste tudi lažje investirali več časa in denarja v komunikacijski kanal brez katerega danes v digitalnem marketingu ne gre več.

Denis Jakin
Denis Jakin
Denis Jakin je vodilni slovenski strokovnjak za digitalni marketing, ki je svojo pot začel leta 2004.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Velikan družbenih omrežij je pred kratkim obvestil uporabnike platform, da se v skladu s spremembami politike zasebnosti njihove informacije uporabijo tudi za razvoj in izboljšanje Meta UI. Prenovljeni pogoji poslovanja bodo stopili v veljavo 26. junija 2024.  Posodobitev pravilnika  Meta od...
Projektov je toliko, kolikor je različnih podjetij. Za uspešnost podjetja je treba imeti vodjo, ki takšne projekte vodi in je kos tej nalogi, da s svojimi izkušnjami in znanjem uspešno pripelje projekt od začetka do konca. Ali vsi vodje...
Trend video vsebin  Ali ste kdaj med spremljanjem objav na družbenih omrežjih zavestno razmišljali, zakaj nekatere pridobijo več vaše pozornosti in zanimanja kot druge? Zakaj med vsako dnevno pavzo odpremo TikTok ali Instagram Reels in se zabavamo ob kratkih video...