Primarni žiriji na 32. SOF bodo pri ocenjevanju del v prvem krogu izbira spet pomagali člani Tekmovalne akademije SOF. Med njimi je tudi Maja Šorli Jakin, solastnica in izvršna direktorica agencije za digitalni marketing W3B.
Tekmovanje je pogled stroke v ogledalo in spodbuda za biti boljši
V juniju bo potekal 32. Slovenski oglaševalski festival (SOF), osrednji dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji, ki ga organizira Slovenska oglaševalna zbornica. Poleg predajanja znanj, izkušenj, idej in pogleda na nadaljnji razvoj stroke vsako leto na dogodku poteka izbor najboljših oglaševalskih rešitev, ki predstavlja celosten pregled dogajanja v slovenskem oglaševalskem prostoru. Glavni razlog je torej nagrajevanje in spodbujanje ustvarjalnosti in podjetnosti.
Rdeča nit letošnjega festivala je iskanje odgovora na vprašanji, ali znamo ustvarjalnost izkoristiti kot osnovno orodje za ustvarjanje presežkov, ki bi blagovnim znamkam pomagale dolgoročno izstopati, in ali nas kreativnost lahko poveže v času, ko smo kot družba vse bolj razdeljeni.
Vse spremembe se zgodijo z razlogom, prav ta razlog pa iščejo vsi, ki bodo svoja dela prijavili na SOF in z njimi predstavljali vizijo in smer, ki jih bosta pripeljali do večje prepoznavnosti. Smisel tekmovanja tako ni zgolj merjenje moči med kreativci in pregled najboljših kampanj v minulem letu, ampak poudarja tudi napredek in spodbudo biti boljši.
Kako poteka ocenjevanje SOF?
Med člani Tekmovalne akademije, ki bo v prvem krogu ocenjevala prijavljena dela za uvrstitev v ožji izbor, je tudi Maja Šorli Jakin, izvršna direktorica agencije za digitalni marketing W3B, ki je pred tem vrsto let kot direktorica vsebin skrbela za vodenje projektov in stike z naročniki.
Prvi krog ocenjevanja bo potekal med 15. In 29. majem na spletu, drugi in tretji krog pa bosta potekala v živo. Primarna žirija bo najprej pregledala dela, uvrščena v ožji izbor, v tretjem krogu pa izbrala nagrajence v posameznih kategorijah.