Netflix in oglaševanje – priložnost za oglaševalce ali padec velikana?

Netflix – velikan za prenos video vsebin (op. streaming) – je prvič v zgodovini obstoja svoje pretočne platforme zabeležil padec števila naročnikov, zaradi česar se je zgodil tudi rekorden padec njihovih delnic – za celih 70 %. Nekateri krivijo ojačano konkurenco na področju platform za pretočni video, spet drugi s prstom kažejo na občuten padec kakovosti video vsebin, ki so na voljo.

Giganta čaka obdobje velikih sprememb. Letos so odpustili že 450 delavcev in prekinili produkcijo mnogih priljubljenih serij in oddaj. V vihri sprememb in reform, ki jih Netflix uvaja, je tudi poostren nadzor nad deljenjem uporabniških imen in gesel med uporabniki – kljub temu da je komunikacija na družbenih omrežjih v preteklosti potekala v popolnoma drugi smeri.

Kaj nas čaka?

Najbrž največja sprememba, ki se pripravlja, pa je uvedba oglasov. Ted Sarandos, eden od vodilnih ljudi na Netflixu, je na festivalu Canski levi potrdil, da bo podjetje začelo testiranje cenejšega naročniškega paketa, ki bo vključeval oglase.

»Na mizi smo pustili ogromen segment strank, torej ljudi, ki pravijo »Hej, Netflix je predrag zame, oglaševanje pa me ne moti«. Dodali bomo nov naročniški paket z oglasi. Oglasov ne bomo dodali na Netflix, kot ga poznate danes.« – Ted Sarandos, co-CEO

Oznanitev je dvignila precej prahu – uporabnike skrbi, da bodo, enako kot na kabelski televiziji, njihove serije konstantno prekinjali oglasi. Za oglaševalce je to seveda odlična priložnost, da se pojavijo na televizijskih ekranih, kjer oglaševanje ni več tako močno, kot je bilo pred leti.

Oglaševalsko omrežje

Netflix se trenutno dogovarja z več potencialnimi partnerji, ki bi jim pomagali z vstopom v svet oglaševanja. Za zdaj še ni znano, ali Netflix razvija svoj oglaševalski sistem ali pa bodo Netflixovi oglasi na voljo preko katerega od mnogih obstoječih oglaševalskih omrežij. Glede na to, da je Netflixov algoritem za personalizacijo eden najboljših na trgu lahko sklepamo, da se bodo odločili za razvoj povsem svoje oglaševalske platforme na obstoječih temeljih.

Kdaj lahko pričakujemo spremembo?

Uradno stališče Netflixa je, da se prehod na oglaševalski model pripravlja v roku enega do dveh let. Časnik New York Times pa je že letos maja poročal o tem, da so Netflixovi uslužbenci prejeli obvestila, da se prehod pripravlja še letos pred koncem leta.

Kakorkoli se bo saga razpletla, bomo očitno imeli oglaševalci na voljo novo platformo za oglaševanje, ki na svetovnem merilu beleži 222 milijonov naročnikov.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Velikan družbenih omrežij je pred kratkim obvestil uporabnike platform, da se v skladu s spremembami politike zasebnosti njihove informacije uporabijo tudi za razvoj in izboljšanje Meta UI. Prenovljeni pogoji poslovanja bodo stopili v veljavo 26. junija 2024.  Posodobitev pravilnika  Meta od...
Projektov je toliko, kolikor je različnih podjetij. Za uspešnost podjetja je treba imeti vodjo, ki takšne projekte vodi in je kos tej nalogi, da s svojimi izkušnjami in znanjem uspešno pripelje projekt od začetka do konca. Ali vsi vodje...
Trend video vsebin  Ali ste kdaj med spremljanjem objav na družbenih omrežjih zavestno razmišljali, zakaj nekatere pridobijo več vaše pozornosti in zanimanja kot druge? Zakaj med vsako dnevno pavzo odpremo TikTok ali Instagram Reels in se zabavamo ob kratkih video...