Tu so novi čustvenčki na Facebooku!

Mnogo uporabnikov Facebooka je v preteklosti že izrazilo željo, da bi jim to družbeno omrežje poleg gumba »Všeč mi je« ponudilo še gumb »Ni mi všeč«. Facebook tega sicer ni storil, je pa uporabnikom po vsem svetu odslej omogočena uporaba 6 »čustvenčkov« oziroma »Reactions«. Pri tem gre pravzaprav za novo, razširjeno uporabo gumba »Všeč mi je« oziroma »Like«, s čimer so želeli pri Facebooku uporabnikom ustreči pri njihovi želji za več možnosti pri izražanju svojih čustev. Novi čustveni simboli so tako razširitve gumba »Všeč mi je« in omogočajo uporabnikom, da izražajo še nekatera druga čustva kakor samo, da jim je objava všeč.

Kateri so novi čustveni simboli?

Poleg gumba »Všeč mi je« imajo sedaj uporabniki na voljo še gumbe: Ljubezen, Smeh (LOL), Presenečenje (WOW), Žalost in Jeza. Vsi novi simboli se pojavljajo ob posamezni objavi na časovnici in uporabnikom omogočajo, da pregledane objave komentirajo drugače kot zgolj z »všečkanjem«. Tako uporabnik lahko z gumbom »Ljubezen« označi nekaj, kar mu ogreje srce, gumb »Smeh« pa pritisne namesto tega, da bi pod objavo vsakič znova zapisoval »LOL« ali »haha«. Gumb »Presenečenje« ali »WOW« ima morda najbolj dvoumen pomen med vsemi novimi simboli, skozi uporabo pa se bo pokazalo, kako dobro se bo prijel in na kakšne načine ga bodo uporabniki Facebooka uporabljali.  Z gumbom »Žalost« so se pri Facebooku morda še najbolj približali gumbu »Ni mi všeč«, ki bi si ga sicer želeli mnogi uporabniki. »Jeza« pa je namenjena izražanju nestrinjanja in jeze, najverjetneje pa ga bodo uporabniki uporabljali predvsem pri objavah raznih izjav in dejanj politikov, s katerimi se ne bodo strinjali.

Kako se uporabljajo novi »čustvenčki«?

Da bi nove čustvene simbole lahko uporabili, se moramo z miško postaviti na gumb »Všeč mi je« in nad njim se pojavijo novi »čustvenčki«. Uporaba novih simbolov je še enostavnejša in pride bolj do izraza pri uporabi Facebooka na pametnih telefonih, saj z enostavnim pritiskom na gumb »Všeč mi je« povzročite, da se prikažejo ostali čustveni simboli, nato pa se s pomikanjem po njih preprosto odločite, katerega želite pritisniti.

giphy

Kakšen je odziv Facebook uporabnikov?

Prvi odzivi uporabnikov so zelo dobri, kar niti ne preseneča, saj je Facebook pred uvedbo te novitete izvedel globalno raziskavo, da bi lahko uspešno ocenil, kako bodo nove čustvene simbole sprejeli njegovi uporabniki. Zdi se, da so uporabniki navdušeni nad tem, da lahko na več načinov izrazijo, kaj si mislijo in kaj občutijo ob določeni Facebook objavi. Strokovnjaki ocenjujejo, da bodo novi čustveni simboli še povečali priljubljenost tega družbenega omrežja, zlasti med mlajšimi uporabniki, ki so sicer v zadnjem času namesto Facebooka vse bolj množično raje uporabljali katero izmed konkurenčnih platform, na primer Instagram. Morda so torej »čustvenčki« Facebook-ov odgovor tudi na to.

 

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Glasovno iskanje

Prihodnost glasovnega iskanja in kako ga najbolje izkoristiti

V današnjem digitalnem okolju je glasovno iskanje med potrošniki bistven način iskanja informacij. Z več kot 8 milijardami glasovno-iskalnih pomočnikov, ki se uporabljajo po...
Čas objave

Najboljši čas za objavo na družbenih omrežjih v 2025

Res je, takšnih vodičev je že malo morje – in ja, včasih znajo biti veliko preveč splošni. Prav tako drži, da ima vsaka znamka...
Surreal

Zapomnite si ime John Thornton

John Thornton, s svojimi bogatimi izkušnjami na področju družbenih omrežij pri Innocent drinks in sedaj kot senior tekstopisec pri Surreal Cereal, je postal sinonim...