Meta od nedavnega oglaševalcem ponuja novo možnost merjenja uspešnosti oglasov znotraj orodja Ads Manager. Orodje, ki ga je podjetje lansiralo, nosi ime “Ads Benchmarking”. Meta obljublja, da bo to orodje pripomoglo k enostavnejši primerjavi in izboljšanju rezultatov oglasov.
Gre za primerjalno orodje, ki v praksi dopušča testiranje različnih oglasnih skupin in primerjavo s podobnimi že obstoječimi oglasi. Upravitelji oglasnih kampanj boste z njim tako lahko:
- ugotovili, katere skupine oglasov delujejo boljše od ostalih (v primerjavi s podobnimi aktivnimi oglasi),
- spoznali možnosti za potencialne izboljšave in
- optimizirali oglas in oglaševalske kampanje.
Novo primerjalno orodje je zasnovano s pomočjo strojnega učenja, ki uporabniku omogoča analizo in primerjavo velike količine podatkov, a hkrati zagotavlja anonimnost rezultatov, za to ste lahko brez skrbi, da bi konkurenčna podjetja (pre)poznala metrike uspešnosti vaših oglasov.
Da so rezultati primerjave kar se da natančni, oglaševalska platforma med sabo primerja oglase podjetij v podobnih industrijah, oglase s podobnimi cilji, primerljivim proračunom ter podobno ciljno skupino. Uporabniku so za primerjavo na voljo osnovne metrike uspešnosti, kot so na primer cena na 1000 prikazov (CPM), povprečna cena na klik (CPC), povprečna cena na konverzijo (CPA) in cena na nakup.
Podjetje Meta novo orodje uporabnikom lansira postopoma, zato predlagamo, da preverite, ali že imate to možnost in kako dobre rezultate dosegajo vaši oglasi v primerjavi s konkurenti. Prepričani smo, da se bo orodje sčasoma razvijalo in pridobivalo nove funkcionalnosti, zato nestrpno pričakujemo, kaj vse bo omogočalo.