Novo Meta orodje: Ads Benchmarking

Meta od nedavnega oglaševalcem ponuja novo možnost merjenja uspešnosti oglasov znotraj orodja Ads Manager. Orodje, ki ga je podjetje lansiralo, nosi ime “Ads Benchmarking”. Meta obljublja, da bo to orodje pripomoglo k enostavnejši primerjavi in izboljšanju rezultatov oglasov. 

Gre za primerjalno orodje, ki v praksi dopušča testiranje različnih oglasnih skupin in primerjavo s podobnimi že obstoječimi oglasi. Upravitelji oglasnih kampanj boste z njim tako lahko: 

  • ugotovili, katere skupine oglasov delujejo boljše od ostalih (v primerjavi s podobnimi aktivnimi oglasi), 
  • spoznali možnosti za potencialne izboljšave in 
  • optimizirali oglas in oglaševalske kampanje. 

Novo primerjalno orodje je zasnovano s pomočjo strojnega učenja, ki uporabniku omogoča analizo in primerjavo velike količine podatkov, a hkrati zagotavlja anonimnost rezultatov, za to ste lahko brez skrbi, da bi konkurenčna podjetja (pre)poznala metrike uspešnosti vaših oglasov. 

Da so rezultati primerjave kar se da natančni, oglaševalska platforma med sabo primerja oglase podjetij v podobnih industrijah, oglase s podobnimi cilji, primerljivim proračunom ter podobno ciljno skupino. Uporabniku so za primerjavo na voljo osnovne metrike uspešnosti, kot so na primer cena na 1000 prikazov (CPM), povprečna cena na klik (CPC), povprečna cena na konverzijo (CPA) in cena na nakup. 

Podjetje Meta novo orodje uporabnikom lansira postopoma, zato predlagamo, da preverite, ali že imate to možnost in kako dobre rezultate dosegajo vaši oglasi v primerjavi s konkurenti. Prepričani smo, da se bo orodje sčasoma razvijalo in pridobivalo nove funkcionalnosti, zato nestrpno pričakujemo, kaj vse bo omogočalo. 

Jan Jamšek
Jan Jamšek
Z več kot desetletjem izkušenj v digitalnem in “offline” marketingu je Jan pridobil dragocene izkušnje tako na strani naročnikov kot tudi v marketinških agencijah. Kot vodja digitalnih projektov in specialist za digitalni marketing se strastno posveča dinamičnim projektom, kjer s kreativnostjo in inovativnostjo pomaga naročnikom doseči njihove cilje. Prepričan je, da za vsak izziv obstaja rešitev, le dovolj kreativni moramo biti, da jo najdemo.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Meta Ray-Ban

Meta Ray-Ban pametna očala

Meta ponovno preseneča javnost z napredkom v preseganju mej pri mešanju resničnega sveta z virtualnim. Že lansko leto so na Meta Connect 2024 predstavili...
TikTok

Že veste, kako deluje TikTokov algoritem?

TikTok je končno razkril delček svoje skrivnostne formule – in čeprav še vedno nimamo vpogleda v celotno sliko, nam ta nova informacija vseeno daje...
Substack

Po inspiracijo za pisanje in razmišljanje na Substack

Vsak pisec pozna občutek, ko sedi pred praznim papirjem in čaka utrinek iz neba, ki bo odprl pot pravim besedam. Na vprašanje, iz kje...