Novo Meta orodje: Ads Benchmarking

Meta od nedavnega oglaševalcem ponuja novo možnost merjenja uspešnosti oglasov znotraj orodja Ads Manager. Orodje, ki ga je podjetje lansiralo, nosi ime “Ads Benchmarking”. Meta obljublja, da bo to orodje pripomoglo k enostavnejši primerjavi in izboljšanju rezultatov oglasov. 

Gre za primerjalno orodje, ki v praksi dopušča testiranje različnih oglasnih skupin in primerjavo s podobnimi že obstoječimi oglasi. Upravitelji oglasnih kampanj boste z njim tako lahko: 

  • ugotovili, katere skupine oglasov delujejo boljše od ostalih (v primerjavi s podobnimi aktivnimi oglasi), 
  • spoznali možnosti za potencialne izboljšave in 
  • optimizirali oglas in oglaševalske kampanje. 

Novo primerjalno orodje je zasnovano s pomočjo strojnega učenja, ki uporabniku omogoča analizo in primerjavo velike količine podatkov, a hkrati zagotavlja anonimnost rezultatov, za to ste lahko brez skrbi, da bi konkurenčna podjetja (pre)poznala metrike uspešnosti vaših oglasov. 

Da so rezultati primerjave kar se da natančni, oglaševalska platforma med sabo primerja oglase podjetij v podobnih industrijah, oglase s podobnimi cilji, primerljivim proračunom ter podobno ciljno skupino. Uporabniku so za primerjavo na voljo osnovne metrike uspešnosti, kot so na primer cena na 1000 prikazov (CPM), povprečna cena na klik (CPC), povprečna cena na konverzijo (CPA) in cena na nakup. 

Podjetje Meta novo orodje uporabnikom lansira postopoma, zato predlagamo, da preverite, ali že imate to možnost in kako dobre rezultate dosegajo vaši oglasi v primerjavi s konkurenti. Prepričani smo, da se bo orodje sčasoma razvijalo in pridobivalo nove funkcionalnosti, zato nestrpno pričakujemo, kaj vse bo omogočalo. 

Jan Jamšek
Jan Jamšek
Z več kot desetletjem izkušenj v digitalnem in “offline” marketingu je Jan pridobil dragocene izkušnje tako na strani naročnikov kot tudi v marketinških agencijah. Kot vodja digitalnih projektov in specialist za digitalni marketing se strastno posveča dinamičnim projektom, kjer s kreativnostjo in inovativnostjo pomaga naročnikom doseči njihove cilje. Prepričan je, da za vsak izziv obstaja rešitev, le dovolj kreativni moramo biti, da jo najdemo.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...