Google je pred kratkim dodal novo orodje za pasove oglaševalcev širom sveta in ga obogatil s povsem novo vrsto kampanje, imenovano Performance Max ali maksimalna uspešnost v slovenščini. Oglaševalci smo ga sprejeli odprtih rok, bolj tehnično naravnani med nami pa smo pogrešali različne možnosti optimizacije in vidno zmanjšanje števila nastavitev in podrobnega vpogleda v podatke v smislu poročanja o najuspešnejših umestitvah, v katerih se je oglas pojavil.
Avtomatizacija na vsakem koraku
Performance Max se močno zanaša na Googlove algoritme in avtomatizacijo. Po eni strani gre za resnično dovršeno in prefinjeno tehnologijo, ki bi ji oglaševalci s pretiranim ročnim optimiziranjem lahko kvečjemu zmanjšali uspešnost, po drugi strani pa smo vsaj delno izgubili nadzor nad tem, kje in v kakšni obliki se naši oglasi prikazujejo, kar je za marsikoga skrb vzbujajoč kazalnik o smeri, v katero so Googlova oglaševalska orodja namenjena.
Podobno pomanjkanje nastavitev smo lahko opazili že v Googlovi prejšnji inovaciji – kampanji Discovery (odkrivanje).
Brez skrbi. Google je očitno uslišal najbolj glasne kritike in dodal nove možnosti za optimizacijo. Večina sprememb je napovedana za drugo polovico leta 2022.
Kaj je novega?
Prva novost je uvedba ocene optimizacije na Performance Max kampanjah. Ocena optimizacije sicer ni nič novega na Googlovih oglaševalskih orodjih, a do zdaj ta funkcija ni bila prisotna na P-Max kampanjah. S tem je Google dodal še en nivo avtomatizacije na svoj najbolj avtomatiziran tip kampanje.
Lokalne kampanje so dvorezen meč – po eni strani lahko z Googlovimi orodji močno izpostavite fizično lokacijo, po drugi strani pa je merjenje offline konverzij kompleksno in ne vedno zanesljivo. P-Max kampanje bodo dobile nov dodatek – možnost optimizacije s pomočjo konverzij na fizični lokaciji (t. i. in-store goals).
Naslednja nadgradnja bodo tako imenovane Burst kampanje – kratke kampanje, ki delujejo skupaj s konverzijami na fizični lokaciji z namenom povečanja obiska fizične poslovalnice ali trgovine – popolno orodje za sezonske promocije.
Tisti, ki tržite hotele in ostale nastanitvene obrate se boste gotovo najbolj razveselili funkcije P-Max za hotele. Gre za obliko kampanje, prirejeno za trženje hotelov, pri kateri je nivo avtomatizacije neverjetno visok – Google bo lahko namreč sam pridobil opise in slike za vsako lokacijo posebej, pri čemer bo oglaševalec pred objavo prejel vse skupaj v končno potrditev.
Odkar je Google lansiral P-Max kampanje, smo imeli oglaševalci omejen dostop. P-max kampanje se namreč ni dalo ustvariti iz aplikacije Google Ads ali preko Search Ads 360. Google je poskrbel, da je ta tip kampanje na voljo tudi s temi orodji, s tem pa poskrbel za večjo dostopnost.
Ta posodobitev gotovo ni zadnja, ki jo bodo P-Max kampanje prejele. Vsekakor bi bila dobrodošla višja raven vpogleda v občinstva in umestitve. Morda pa nas tovrstne nadgradnje čakajo v prihodnosti.