Prednosti spletnega oglaševanja

Z rastjo števila informacij na medmrežju se je povečal tudi čas, ki ga ljudje preživimo na spletu. Povprečen internetni uporabnik tako preživi na spletu kar 68 ur na mesec. vir: The Nielsen Company, 2009.

Spletno oglaševanje je ciljno.

Največja prednost oglaševanja na spletu je zmožnost zelo natančnega ciljnega oglaševanja.

Oglaševalec lahko pri Google oglaševanju izbira:

  • Točno določeno spletno stran in/ali izbran iskalnik (google.si, google.it, google.de …).
  • Točno določeno skupino uporabnikov glede na kraj iz katerega prihajajo (geotargeting).
  • Točno določen jezik, ki ga uporabljajo uporabniki.
  • Točno določeno skupino glede na tehnologijo, ki jo uporabljajo (PC, iPad …).
  • Točno določeno časovno obdobje v katerem se bodo prikazovali oglasi.

Oglaševalec pri Facebook oglaševanju lahko omeji kampanjo glede na:

  • Državo oz. države v katerih naj se oglas prikaže.
  • Starost: na primer ciljna skupna od 18 do 49 let.
  • Spol: lahko oglašujete samo uporabnicam ali uporabnikom Facebook-a.
  • Interesne skupine: ljubitelji določene glasbe, športa ali druge dejavnosti.

Ostale prednosti oglaševanja na spletu

  1. Spletno oglaševanje omogoča zelo natančno merjenje uspešnosti, kot je na primer direktno povečanje prodaje prek spleta.
  2. Spletno oglaševanje je dostopno vsem. Vstopni stroški so v primerjavi z ostalimi mediji veliko nižji.
  3. Spletno oglaševanje je lahko zelo poceni. Ravno zaradi natančnega ciljanja in optimiziranja oglaševalske kampanje so stroški lahko zelo nizki.
  4. Spletno oglaševanje je globalno. Zelo malo tradicionalnih medijev lahko pokriva celotno državo ali cel kontinent ali morda kar cel svet – prek spletnega oglaševanja je to mogoče.
Denis Jakin
Denis Jakin
Denis Jakin je vodilni slovenski strokovnjak za digitalni marketing, ki je svojo pot začel leta 2004.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Glasovno iskanje

Prihodnost glasovnega iskanja in kako ga najbolje izkoristiti

V današnjem digitalnem okolju je glasovno iskanje med potrošniki bistven način iskanja informacij. Z več kot 8 milijardami glasovno-iskalnih pomočnikov, ki se uporabljajo po...
Čas objave

Najboljši čas za objavo na družbenih omrežjih v 2025

Res je, takšnih vodičev je že malo morje – in ja, včasih znajo biti veliko preveč splošni. Prav tako drži, da ima vsaka znamka...
Surreal

Zapomnite si ime John Thornton

John Thornton, s svojimi bogatimi izkušnjami na področju družbenih omrežij pri Innocent drinks in sedaj kot senior tekstopisec pri Surreal Cereal, je postal sinonim...