Z rastjo števila informacij na medmrežju se je povečal tudi čas, ki ga ljudje preživimo na spletu. Povprečen internetni uporabnik tako preživi na spletu kar 68 ur na mesec. vir: The Nielsen Company, 2009.
Spletno oglaševanje je ciljno.
Največja prednost oglaševanja na spletu je zmožnost zelo natančnega ciljnega oglaševanja.
Oglaševalec lahko pri Google oglaševanju izbira:
- Točno določeno spletno stran in/ali izbran iskalnik (google.si, google.it, google.de …).
- Točno določeno skupino uporabnikov glede na kraj iz katerega prihajajo (geotargeting).
- Točno določen jezik, ki ga uporabljajo uporabniki.
- Točno določeno skupino glede na tehnologijo, ki jo uporabljajo (PC, iPad …).
- Točno določeno časovno obdobje v katerem se bodo prikazovali oglasi.
Oglaševalec pri Facebook oglaševanju lahko omeji kampanjo glede na:
- Državo oz. države v katerih naj se oglas prikaže.
- Starost: na primer ciljna skupna od 18 do 49 let.
- Spol: lahko oglašujete samo uporabnicam ali uporabnikom Facebook-a.
- Interesne skupine: ljubitelji določene glasbe, športa ali druge dejavnosti.
Ostale prednosti oglaševanja na spletu
- Spletno oglaševanje omogoča zelo natančno merjenje uspešnosti, kot je na primer direktno povečanje prodaje prek spleta.
- Spletno oglaševanje je dostopno vsem. Vstopni stroški so v primerjavi z ostalimi mediji veliko nižji.
- Spletno oglaševanje je lahko zelo poceni. Ravno zaradi natančnega ciljanja in optimiziranja oglaševalske kampanje so stroški lahko zelo nizki.
- Spletno oglaševanje je globalno. Zelo malo tradicionalnih medijev lahko pokriva celotno državo ali cel kontinent ali morda kar cel svet – prek spletnega oglaševanja je to mogoče.