Prednosti spletnega oglaševanja

Z rastjo števila informacij na medmrežju se je povečal tudi čas, ki ga ljudje preživimo na spletu. Povprečen internetni uporabnik tako preživi na spletu kar 68 ur na mesec. vir: The Nielsen Company, 2009.

Spletno oglaševanje je ciljno.

Največja prednost oglaševanja na spletu je zmožnost zelo natančnega ciljnega oglaševanja.

Oglaševalec lahko pri Google oglaševanju izbira:

  • Točno določeno spletno stran in/ali izbran iskalnik (google.si, google.it, google.de …).
  • Točno določeno skupino uporabnikov glede na kraj iz katerega prihajajo (geotargeting).
  • Točno določen jezik, ki ga uporabljajo uporabniki.
  • Točno določeno skupino glede na tehnologijo, ki jo uporabljajo (PC, iPad …).
  • Točno določeno časovno obdobje v katerem se bodo prikazovali oglasi.

Oglaševalec pri Facebook oglaševanju lahko omeji kampanjo glede na:

  • Državo oz. države v katerih naj se oglas prikaže.
  • Starost: na primer ciljna skupna od 18 do 49 let.
  • Spol: lahko oglašujete samo uporabnicam ali uporabnikom Facebook-a.
  • Interesne skupine: ljubitelji določene glasbe, športa ali druge dejavnosti.

Ostale prednosti oglaševanja na spletu

  1. Spletno oglaševanje omogoča zelo natančno merjenje uspešnosti, kot je na primer direktno povečanje prodaje prek spleta.
  2. Spletno oglaševanje je dostopno vsem. Vstopni stroški so v primerjavi z ostalimi mediji veliko nižji.
  3. Spletno oglaševanje je lahko zelo poceni. Ravno zaradi natančnega ciljanja in optimiziranja oglaševalske kampanje so stroški lahko zelo nizki.
  4. Spletno oglaševanje je globalno. Zelo malo tradicionalnih medijev lahko pokriva celotno državo ali cel kontinent ali morda kar cel svet – prek spletnega oglaševanja je to mogoče.
Denis Jakin
Denis Jakin
Denis Jakin je vodilni slovenski strokovnjak za digitalni marketing, ki je svojo pot začel leta 2004.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

V dobi, ko so vsi dogodki, počitnice, druženja in celo obroki ovekovečeni na družbenih omrežjih, nas pogosto lahko obišče občutek, da nekaj pomembnega zamujamo ali da gre drugim bolje od nas. Pa so ti posamezniki tudi v resnici bolj...
Zagotovo ste že naleteli na ilustracije z gumijastimi okončinami živih barv, ki spremljajo animacije, oglase in še kaj bi se našlo. Če jih še niste, boste sedaj zagotovo bolj pozorni nanje. Gre za obuditev Corporate Memphis stila, ki v...
Pri pripravi marketinških strategij in načrtovanju kampanj se dandanes marketinški strokovnjaki še vedno držijo štirih ključnih vodnikov, tako imenovanih štirih P-jev marketinga: Product (izdelek), Price (cena), Place (mesto/kraj) in Promotion (promocija).   Idejno zasnovo za koncept Marketing Mixa – katerega del...