26. in 27. novembra 2015 se bo v Portorožu že 17-ič odvila konferenca medijskih trendov SEMPL, ki pomeni mednarodno uveljavljen izobraževalni dogodek, kjer se vsako leto predstavi aktualne medijske trende v jadranski regiji in primere dobre prakse. Konferenca bo gostila priznane ugledne mednarodne govorce, namenjena pa bo odkrivanju aktualnih trendov in novosti v medijih, marketingu in komuniciranju. V okviru SEMPL-a bodo organizirane tudi praktične delavnice s področja učinkovitosti oglaševanja, na katerih se bodo obiskovalci lahko tudi preizkusili.
17. SEMPL bo v svoji maniri zbujen, zvedav, zmagovalen in seveda zabaven. V dveh dnevih se bo tako v Portorožu izvedelo vse, kar se o aktualnih dogajanjih na področju medijske komunikacije da izvedeti. Na večer prvega dne konference bo podeljena tudi nagrada za medijske presežke leta – Sempler.
Program 17. konference SEMPL
26. 11. 2015: Večna pravila marketinga in prilagodljivost v dobi hitrih sprememb
- Cathey Armillas (ameriška marketinška strateginja bo spregovorila o zmagovitih pravilih oglaševanja, o katerih piše v svoji knjigi Večna pravila marketinga: 9 načinov in pol, da vas ljudje vzljubijo)
- Phil Shaw (vodja digitalnega in inovacijskega oddelka v britanskem raziskovalnem podjetju Ipsos Connect bo pojasnil, kako lahko blagovne znamke v dobi informacijskega preobilja sploh vzbudijo pozornost ljudi)
- Les Binet (strokovnjak za učinkovit marketing iz londonske agencije Adam&Eve DDB bo povedal, kaj v oglaševanju deluje in kaj ne)
- pogovor Marjana Novaka (direktor in odg. urednik Marketing Magazina) in Srđana Šaperja (ustanovitelj in direktor srbske oglaševalske agencije I&F McCann Grupa)
- Dr. Max Mckeown (britanski strokovnjak za inovacije in strategije, pisatelj in raziskovalec bo predaval o tem, da so spremembe neizbežne, napredek pa ne in o tem, kako pomembno se je hitro prilagajati spremembam)
- Mats Persson (glavni operativni direktor danskega podjetja Adform bo govoril o izzivih blagovnih znamk v današnjem času)
- pogovor »Največ tvegaš, če ne tvegaš« s Cathy Armillas, Mats Persson in Matt Longstaff (pomočnik kreativnega direktorja pri londonski agenciji AKQA), z moderatorko Barbaro Modic (direktorica agencije Pristop Media)
- večerna podelitev nagrad Sempler za najboljše medijske strategije leta v Adriatik regiji.
27. 11. 2015: Avtomatizacija oglaševanja in pričakovanja oglaševalcev do medijev (in obratno)
- Daniel Knapp (višji direktor britanske raziskovalne hiše IHS bo govoril o revoluciji marketinške avtomatizacije, ki pomeni spremembe v razmerju moči ter ima vpliv tudi na prihodnji razvoj medijev)
- Niall Hogan (izvršni direktor britanskega podjetja Integral Ad Science bo razkril nasvete, kako je moč nadzirati kvaliteto spletnih medijev in se posvetil spletnim prevaram)
- Robert Čoban (soustanovitelj in predsednik srbske revijalne založniške hiše Color Press Group bo spregovoril o tem, ali je pričakovanje oglaševalcev do medijev preveliko)
- Maximiliam Münch (mladi nemški fotograf in strokovnjak za družbeno omrežje Instagram bo občinstvu predstavil ključne razlike med običajno oglaševalsko kampanjo in uspešno akcijo na družbenem omrežju Instagram)
- Mike Bevans (britanski direktor marketinga za oglaševalske produkte pri Yahoo bo govoril o obvladovanju množice podatkov za doseganje večje učinkovitosti)
- Matt Longstaff (pomočnik kreativnega direktorja pri londonski agenciji AKQA bo konferenco zaključil z razmislekom o kreativnosti na robu mogočega).
5 praktičnih delavnic
Praktične delavnice o učinkovitem oglaševanju bodo potekale vzporedno z glavnim programom konference. Prvi dan konference bodo potekale delavnice o učinkovitem mobilnem oglaševanju (Saša Stankovič, strokovnjak za spletne strategije, Pro Media Group), delavnica o orodju Google Tag Manager (Zorin Radovančević, projektni vodja za spletni marketing in e-trgovoni, Escape) in delavnica o naprednem Facebook oglaševanju (Nika Papić in Tilen Šali, slovenska digitalna agencija Ideaz).
Drugi dan konference bosta na sporedu še dve delavnici: delavnica o tem, kako postati zvezda na družbenem omrežju LinkedIn (Brigita Lazar Lunder in Tadej Rovtar) in delavnica o ključnih pravilih za učinkovito televizijsko oglaševanje (Nataša Mohorč Kejžar, direktorica podjetja Ipsos Slovenija).
Za celoten program si oglejte spletno stran konference SEMPL.