Snapchat je eno izmed najbolj priljubljenih družbenih omrežij ta hip. Snapchat je aplikacija za ustvarjanje foto in video vsebin, ki pa se od ostalih podobnih aplikacij razlikuje po tem, da si lahko uporabniki objavljene vsebine ogledujejo le omejen čas, nato pa te objave izginejo. Svojo priljubljenost to omrežje najverjetneje dolguje ravno tej edinstveni potezi, ki ga ločuje od vseh ostalih družbenih omrežij za deljenje fotografij in video vsebin, in pa raznim posebnim učinkom in filtrom, s katerimi je mogoče opremiti svoje objave. Snapchat želi biti zabavno in zanimivo družbeno omrežje, na katerem bi uporabniki delili osebne zgodbe in trenutke iz svojega vsakdana. Ime je družbeno omrežje dobilo po ameriškem slengovskem izrazu »snap«, ki pomeni hitro posneto fotografijo. In očitno se je podjetje odločilo, da bi bilo ime Snap mnogo boljše od dosedanjega imena Snapchat, saj so se odločili za preimenovanje svojega podjetja v Snap Inc.
Snap Inc. in nova očala Spectacles
Preimenovanje podjetja pa še ni vse. Podjetje je namreč uporabnikom poleg novega imena predstavilo tudi nova sončna očala Spectacles, s katerimi bodo lahko tisti, ki jih bodo nosili, posneli video posnetke. Sončna očala Spectacles so narejena iz posebnih leč s 115-stopinjskim kotom, ki uporabniku omogočajo, da lahko z njimi posname do 30 sekund dolgi video. Očala bodo na tržišču stala okoli 130 ameriških dolarjev, zaloge pa bodo omejene. Sončna očala bodo enotne velikosti za vse, uporabniki pa bodo lahko izbirali med tremi barvami očal – črno, zelenomodro in barvo koral. Tisti, ki bodo postali lastniki takih očal, bodo lahko posnete videe seveda takoj in neposredno objavili na Snapchat.
Zakaj spremembe?
Glede na dosedanjo priljubljenost družbenega omrežja Snapchat se mnogi sprašujejo, zakaj so se pri podjetju ravno sedaj odločili za omenjene spremembe. Sprememba imena v Snap Inc. je v mnogih pogledih logična. Podjetje si želi z novim imenom verjetno zgraditi novo identiteto, saj se bo s svojimi novimi produkti razširilo izven okvirjev družbenega omrežja Snapchat. Z novimi očali, ki so jih uporabnikom predstavili pri podjetju Snap inc., pa se želi podjetje očitno postaviti ob bok svojemu največjemu tekmecu, Facebooku. Znano je, da je Facebook v zadnjih letih veliko investiral ravno na področju virtualne realnosti. Tako je podjetje leta 2014 za 2 milijardi ameriških dolarjev npr. kupilo podjetje Oculus VR, ki je najpomembnejši igralec na področju očal za virtualno resničnost. V primerjavi s temi očali so Spectacles mnogo manjša zadeva, toda kljub temu Snap Inc. z njimi napoveduje, da bo v prihodnje podjetje bolj prisotno tudi na področju hardware strojne opreme.
Spectacles pa se od drugih očal za virtualno resničnost razlikujejo tudi po tem, da uporabnika ne zapirajo oziroma ga ne razmejujejo od realnega sveta. Ta sončna očala so namreč narejena tako, da uporabniku pomagajo, da sodeluje in deluje v realnem svetu. Za razliko od telefona, katerega moramo pri fotografiranju ali snemanju videa postaviti neposredno pred svoj obraz, sončna očala Spectacles uporabljamo tako, da lahko posnamemo video brez, da bi morali kaj držati v rokah, prav tako pa tako posnet video zares prikaže pravi zorni kot osebe, ki snema. Za razliko do telefona očala Spectacles torej med uporabnika in preostali svet ne postavljajo zidu oziroma meje, ampak povezujejo.
S sončnimi očali Spectales so tako pri Snap In. očitno želeli podreti zid, ki ga sicer ustvarjajo pametni telefoni ali tablice pri snemanju fotografij ali videa. Zdi se, da bodo nova očala še pripomogla k dvigu priljubljenosti Snapchata, saj je aplikacija v zadnjem času postala med najbolj priljubljenimi v različnih starostnih skupinah. Seveda to ne pomeni, da je po številu uporabnikov prehitel Facebook, vsekakor pa nakazuje določene premike pri uporabi družbenih omrežij. Snapchat velja za družbeno omrežje, na katerem uporabniki delijo svoje osebne in intimne zgodbe – trenutke svojih vsakdanjih življenj, medtem ko Facebook ostaja nekoliko bolj »zapeto« družbeno omrežje Razlog za to je, da ga po veliki verjetnosti uporabljajo tako vaš šef, kakor tudi starši ali celo babica. Snapchat zato igra na povsem drugo noto – želi biti kul omrežje, katerega uporabljajo kul uporabniki. Zaenkrat je močno popularen predvsem med mladimi. Tudi z novimi sončnimi očali Spectacles so želeli nagovoriti takšne kul uporabnike. Glede na to, kako »piflarsko« so npr. videti Googlova očala, je pričakovati, da bo zanimanje za Spectacles precejšnje. Zaenkrat bodo Spectacles izšla v omejeni izdaji, kako bo v prihodnje, pa podjetje zaenkrat še ni izdalo. Verjetno želijo najprej preveriti in stestirati, kako bodo uporabniki sončna očala Spectacles sploh sprejeli in kako se bodo med uporabniki prijela.