Ustvarite učinkovite odzivne oglase v iskalnem omrežju

Kaj so odzivni oglasi v iskalnem omrežju?

Nedavno so odzivni oglasi (angleško Responsive search ads) dokončno nadomestili klasične razširjene besedilne oglase v iskalnem omrežju. Teh ne morete več ustvarjati ali urejati obstoječih, lahko pa jih še vedno aktivirate, pavzirate ali odstranite.

Na hitro povedano so to oglasi, ki se samodejno prilagajajo. Ob ustvarjanju takega oglasa vnesete več naslovov (največ 15) in več opisov (največ 4), Google Ads pa iz njih samodejno sestavi najbolj uspešne kombinacije. Poleg tega, da prihranijo čas za pisanje oglasov, naj bi takšni oglasi potencialnim strankam posredovali ustreznejša sporočila.

odzivni oglasi v iskalnem omrežju
Posnetek zaslona platforma Google Ads

6 napotkov za pisanje uspešnih odzivnih oglasov

  1. V vsaki posamezni oglasni skupini mora biti vsaj en odziven oglas, maksimalno število dovoljenih oglasov je 3. Najlažje jih ustvarite kar tako, da uporabite naslove in opise iz najbolje delujočih klasičnih besedilnih oglasov. Če so ti prej bili uspešni, bodo zelo verjetno dobro delovali tudi v odzivnih oglasih.
  2. Priporočljivo je, da naslovi in opisi vključujejo nekaj najbolj iskanih ključnih besed iz posamezne oglasne skupine, s čimer izboljšate njihovo relevantnost. S tem boste izboljšali »moč« oglasa, to je ocena, ki vpliva na uspešnost oglasa (od slabe do odlične). V vsaki oglasni skupini naj bi bil vsaj en oglas z oceno dobro ali odlično.
  3. Oglasi naj odsevajo potrebe uporabnikov in odgovor na to, kako jih zadovoljiti. V naslovih uporabite fraze, ki bodo uporabnika prepričale, da obišče vašo spletno stran.
  4. V naslovih uporabite tudi pozive k akciji, ki pa naj ne bodo preveč generični. Dajte uporabnikom vedeti, kaj točno želite, da storijo.
  5. Testirajte naslove različnih dolžin, saj se zaradi dolžine redko v oglasu prikažejo vsi trije naslovi. S tem, ko uporabite krajše naslove, pa to možnost povečate.
  6. Pri pisanju oglasov upoštevajte tudi, kje v prodajnem lijaku se uporabnik glede na iskalne poizvedbe nahaja – ali je še v fazi raziskovanja ali je že blizu nakupa.

Kako izboljšate »moč« odzivnim oglasom?

Če imajo vaši odzivni oglasi oceno slabo, je to večinoma zaradi tega, ker vsebujejo premalo naslovov in/ali opisov ali pa ker ne vsebujejo dovolj ključnih besed. Takšne oglase poskusite izboljšati tako, da dodate nove naslove in opise ter da vključite relevantne ključne besede.

Posnetek zaslona platforma Google Ads

Uporabite tudi razširitve oglasov, predvsem povezave in slike. S tem bodo vaši oglasi bolj opazni, hkrati pa boste lahko posredovali dodatne informacije o svojem podjetju in ponudbi.

Dinamične funkcije v oglasih

Google Ads omogoča, da vnaprej izberete ponujene naslove ali opise, ki jih predlaga.  Po novem pa kot pri predhodnih klasičnih tekstovnih oglasih omogoča tudi posebne dinamične funkcije.

V oglasih lahko ustvarite občutek »nujnosti« z uporabo funkcije odštevalnika. Najprej v oglasu opozorite na akcijo ali dogodek, nato pa z odštevalnikom dinamično sporočate, koliko dni je še do konca akcije ali do dneva dogodka.

Lahko uporabite tudi dinamično vstavljanje ključnih besed, kjer se v oglasu prikaže točno tista ključna beseda, ki jo je uporabnik uporabil kot iskalno poizvedbo.

Dinamično vstavljanje lokacije pa lahko uporabite, kadar želite vstaviti lokacijo uporabnika. To je lahko trenutna lokacija ali lokacija interesa potencialnega uporabnika. Z dinamičnimi funkcijami postanejo oglase še posebej relevantni za uporabnika.

Prednosti uporabe odzivnih oglasov

Enotnega odgovora na vprašanje, ali so odzivni oglasi bolj uspešni od klasičnih besedilnih, ni. Dejstvo je, da z njimi prihranimo čas, ki bi ga sicer porabili za pisanje večjega števila oglasov. Naj bi tudi omogočali sodelovanje oglasov v več dražbah in ujemanje z več poizvedbami ter s tem doseganje več potencialnih strank. Google Ads pa tudi pravi, da naj bi imeli 5-15% višji CTR, vendar je to odvisno od panoge ter iskanj uporabnikov.

Najbolje je, da se o njihovih rezultatih prepričate sami. Mi jih uporabljamo že vse odkar jih je Google pred leti lansiral, do sedaj predvsem vzporedno klasičnim besedilnim oglasom in zaključimo lahko, da so rezultati večinoma res boljši, včasih pa tudi ne.

Viri:

support.google.com/google-ads/answer/12159142?hl=en&ref_topic=12123362
support.google.com/google-ads/answer/6167122

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...