YouTube oglasi – 10 najbolj gledanih v mesecu oktobru

Oktober je postregel z nekaterimi izjemnimi YouTube oglasi, dva izmed katerih sta na lestvici Adweek  celo prekosila novo Nike reklamo »Snow day«, katero so oblikovali pri agenciji Wieden + Kennedy. Glede na to, da Nike reklame na YouTubu konkurenco običajno pustijo brez besed in odprtih ust, Nike-u v oktobru na vrhu najboljših YouTube oglasov delata družbo še dva izjemna oglasa.

Agencija BBDO v mesecu oktobru nepremagljiva

Nike-ov snežni dan je tako v oktobru »šele« na tretjem mestu med 10-mi najbolj gledanimi YouTube oglasi, prehitela pa sta ga dva oglasa kreativne agencije BBDO. Čeprav si je Nike-ov oglas na YouTubu ogledalo skoraj 8 milijonov ljudi, pa sta oglasa agencije BBDO gledalce navdušila še bolj.

Na prvem mestu se tako nahaja reklama podjetja Mattel za priljubljeno otroško punčko Barby z naslovom »Imagine The Possibilities« (BBDO San Francisco and New York), katerega si je ogledalo skoraj 12 milijonov in pol ljudi. Sledi reklama »The Story of Sarah & Juan« (agencija Energy BBDO) za žvečilne tablete znamke Extra Gum, ki si jo je ogledalo dobrih 11 milijonov ljudi. Skupaj sta tako oba BBDO videa prejela skoraj 25 milijonov ogledov. Na četrtem mestu se je za Nike-ovo reklamo uvrstil video agencije Harmon Brothers  »This Unicorn Changed the Way I Poop« blagovne znamke Squatty Potty, katerega si je ogledalo preko 5, 5 milijona ljudi.

Med desetimi najbolj gledanimi YouTube oglasi so še oglasi za blagovne znamke Microsoft (»The New Microsoft Surface Book«, preko 5 milijona ogledov), Apple (»Flip a Coin« z Jamie Foxxom, preko 3 milijone ogledov), Emirate (»Emirates A380« z Jenniffer Aniston, skoraj 4,5 milijona ogledov), Boeing (»Ligtest. Metal. Ever. Preko 3 milijone ogledov), Toyoto (»Fueled by the Future« z Michael J. Fox and Christopher Lloyd, preko 4 milijone ogledov) in Playstation (»Holiday 2015 Commercial Featuring Star Wars Battlefront«, preko 4 milijone ogledov).4

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Čas objave

Najboljši čas za objavo na družbenih omrežjih v 2025

Res je, takšnih vodičev je že malo morje – in ja, včasih znajo biti veliko preveč splošni. Prav tako drži, da ima vsaka znamka...
Surreal

Zapomnite si ime John Thornton

John Thornton, s svojimi bogatimi izkušnjami na področju družbenih omrežij pri Innocent drinks in sedaj kot senior tekstopisec pri Surreal Cereal, je postal sinonim...
Meta Ray-Ban

Meta Ray-Ban pametna očala

Meta ponovno preseneča javnost z napredkom v preseganju mej pri mešanju resničnega sveta z virtualnim. Že lansko leto so na Meta Connect 2024 predstavili...