Oktober je postregel z nekaterimi izjemnimi YouTube oglasi, dva izmed katerih sta na lestvici Adweek celo prekosila novo Nike reklamo »Snow day«, katero so oblikovali pri agenciji Wieden + Kennedy. Glede na to, da Nike reklame na YouTubu konkurenco običajno pustijo brez besed in odprtih ust, Nike-u v oktobru na vrhu najboljših YouTube oglasov delata družbo še dva izjemna oglasa.
Agencija BBDO v mesecu oktobru nepremagljiva
Nike-ov snežni dan je tako v oktobru »šele« na tretjem mestu med 10-mi najbolj gledanimi YouTube oglasi, prehitela pa sta ga dva oglasa kreativne agencije BBDO. Čeprav si je Nike-ov oglas na YouTubu ogledalo skoraj 8 milijonov ljudi, pa sta oglasa agencije BBDO gledalce navdušila še bolj.
Na prvem mestu se tako nahaja reklama podjetja Mattel za priljubljeno otroško punčko Barby z naslovom »Imagine The Possibilities« (BBDO San Francisco and New York), katerega si je ogledalo skoraj 12 milijonov in pol ljudi. Sledi reklama »The Story of Sarah & Juan« (agencija Energy BBDO) za žvečilne tablete znamke Extra Gum, ki si jo je ogledalo dobrih 11 milijonov ljudi. Skupaj sta tako oba BBDO videa prejela skoraj 25 milijonov ogledov. Na četrtem mestu se je za Nike-ovo reklamo uvrstil video agencije Harmon Brothers »This Unicorn Changed the Way I Poop« blagovne znamke Squatty Potty, katerega si je ogledalo preko 5, 5 milijona ljudi.
Med desetimi najbolj gledanimi YouTube oglasi so še oglasi za blagovne znamke Microsoft (»The New Microsoft Surface Book«, preko 5 milijona ogledov), Apple (»Flip a Coin« z Jamie Foxxom, preko 3 milijone ogledov), Emirate (»Emirates A380« z Jenniffer Aniston, skoraj 4,5 milijona ogledov), Boeing (»Ligtest. Metal. Ever. Preko 3 milijone ogledov), Toyoto (»Fueled by the Future« z Michael J. Fox and Christopher Lloyd, preko 4 milijone ogledov) in Playstation (»Holiday 2015 Commercial Featuring Star Wars Battlefront«, preko 4 milijone ogledov).4