Zakaj brati?

Tone Pavček je lepo zapisal, da »Brati pomeni početi podvige. Brati je možno marsikaj.« Od tod je v letu 2021 na zelniku idej vsebin v agenciji W3B zrasla ideja W3Bere knjižnega binga in še vedno se trudimo s sodelavci deliti ideje za branje. Razlogi so različni, vsekakor pa je glavni motiv izobraževanje – na različnih področjih.

Poletje in čas dopustov pa sta idealna kombinacija za širjenje obzorij. Nihče vas ne bo obsojajoče gledal, če boste v roke raje prijeli ljubezenski roman, vseeno pa ni nič narobe s strokovno literaturo, ki se prav dobro bere tudi na plaži ali na letalu. Tudi zato smo s sodelavci pobrskali po svojih knjižnih policah in izbrali svoje favorite za poletno branje, ki spadajo med resnejšo literaturo.

Katere knjige so se znašle na naših bralnih seznamih?

Naj vas že vnaprej opozorimo, da so se na naših bralnih seznamih znašle knjige iz bogato založenih domačih knjižnih polic in tiste iz W3B knjižne police, ki si želi postati knjižnica.

Simon Sinek – Start With Why

Emka pravi, da bodo »Sinekove misli, zbrane v knjigi Začni z zakaj, (…) usmerjale podjetnike ter vodje na poti do trajnostnega uspeha. Še najpomembnejše, znali bodo navdihniti sodelavce in jim povrniti občutek, da delajo stvari, ki jih navdihujejo.«

Seth Godin – To je marketing

Knjiga, za katero avtor sam pravi, da se ne osredotoča na eno samo osrednjo idejo, temveč pokriva širok spekter tem. To je knjiga o bistvu trženja.

Daniel Kehneman – Thinking, Fast and Slow

Knjiga opisuje racionalne in neracionalne motivacije ali sprožilce, povezane z vsako vrsto miselnega procesa, in kako se dopolnjujejo, začenši s Kahnemanovim lastnim raziskovanjem averzije do izgube.

William Zinsser – On Writing Well

Vsekakor knjiga, ki je hvaljena zaradi dobrih nasvetov, jasnosti in topline svojega sloga. To je knjiga za vsakogar, ki se želi naučiti pisati ali ki mora nekaj pisati, da preživi dan, kot počne skoraj vsakdo v dobi epošte in interneta.

Helena Dobrovoljc et. al. – Kje pa vas jezik žuli?: prva pomoč iz Jezikovne svetovalnice

»Gre za prvi celovit prikaz jezikovnih zadreg, kakor se izkazujejo v neposrednih vprašanjih jezikovnih uporabnikov, pogosto specialistov za jezikovna vprašanja, ki želijo kompetenten in referenčen odgovor na odkrito jezikovno ali jezikoslovno vrzel.« Naj povemo, da pri tej knjigi ne gre za plažno branje, temveč za skoraj študijsko literaturo.

W3Beremo tudi leposlovje

Pa kar brez skrbi, tudi zdravo mero fikcije bomo predelali, saj verjamemo, da pri našem delu nobena prebrana knjiga ne more škoditi, ne glede na to, v katerem agencijskem oddelku opravljamo svoje delo.

In če zaključim z nadaljevanjem Pavčkovove definicije branja »Pravo branje le dalje in dalje gre čez črke in pike, čez vrte in hribe v Koromandijo ali še dlje.«

Zato nikar ne pozabite v roke vzeti kakšne knjige.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Google trends

Zakaj Google Trends?

Dandanes, ko se trg nenehno spreminja in informacije krožijo hitreje kot kadarkoli, je ključno, da sodelavci v marketingu razumejo, kaj zanima njihove stranke. Eden...
Upravljanje oglasov

Upravljanje oglasov: samostojno ali s pomočjo posrednika? 

O čem govorimo?  Podjetja, ki oglašujejo in se srečajo z digitalnim marketingom, skoraj vedno pridejo do točke, ko se morajo odločiti, kako bodo optimizirala svoje...
Pripovedovanje

Moč zgodb v prazničnem času 

Praznični čas prinaša občutke topline, nostalgije in povezanosti – prav te pa najbolj uspešno prebudi dobra zgodba. V času obdarovanja in dragocenih trenutkov nas...