Nedavne novice so razburkale digitalni svet. V ponedeljek, 22. julija 2024, so pri Googlu sporočili, da spreminjajo načrte za odstranitev piškotkov iz brskalnika Chrome. Kljub temu, da so dolgo časa obljubljali, da bodo piškotke opustili, so več kot očitno te načrte sedaj prestavili.
Zakaj je pravzaprav prišlo do te spremembe?
Kriki oglaševalske industrije so bili končno uslišani. Do spremembe je prišlo zaradi izzivov in pomislekov oglaševalcev, ki predstavljajo največji vir prihodkov podjetja. Ti menijo, da bo izguba piškotkov v najbolj priljubljenem brskalniku na svetu omejila njihovo sposobnost zbiranja informacij za prilagajanje oglasov, zaradi česar bodo odvisni od Googlovih podatkovnih baz uporabnikov.
Kakšen je bil odziv s strani Googla?
“Namesto, da bi opustili piškotke tretjih oseb, bi v Chromu uvedli novo izkušnjo, ki ljudem omogoča, da sprejmejo informirano izbiro, ki velja za njihovo brskanje po spletu, in da to kadarkoli prilagodijo, o podrobnostih pa se še dogovarjamo,” je dejal Anthony Chavez, podpredsednik Googlove pobude Privacy Sandbox.
Izvedeli smo še, da se bo Google sedaj osredotočil na to, da uporabnikom omogoči večji nadzor nad podatki o iskanju. To vključuje dodaten nadzor zasebnosti, kot je zaščita IP naslova v načinu brez beleženja zgodovine in nenehne izboljšave APIjev za Privacy Sandbox.
Ste v prid temu, da se piškotki odstranijo iz Google Chrome, ali ste na strani tistih, ki jim piškotki pridejo zelo prav?
Viri:
engadget.com/google-isnt-killing-third-party-cookies-in-chrome-after-all-202031863.html