Ali je Google res opustil načrte za odstranitev piškotkov iz brskalnika Chrome?

Nedavne novice so razburkale digitalni svet. V ponedeljek, 22. julija 2024, so pri Googlu sporočili, da spreminjajo načrte za odstranitev piškotkov iz brskalnika Chrome. Kljub temu, da so dolgo časa obljubljali, da bodo piškotke opustili, so več kot očitno te načrte sedaj prestavili. 

Zakaj je pravzaprav prišlo do te spremembe?  

Kriki oglaševalske industrije so bili končno uslišani. Do spremembe je prišlo zaradi izzivov in pomislekov oglaševalcev, ki predstavljajo največji vir prihodkov podjetja. Ti menijo, da bo izguba piškotkov v najbolj priljubljenem brskalniku na svetu omejila njihovo sposobnost zbiranja informacij za prilagajanje oglasov, zaradi česar bodo odvisni od Googlovih podatkovnih baz uporabnikov. 

Kakšen je bil odziv s strani Googla?   

“Namesto, da bi opustili piškotke tretjih oseb, bi v Chromu uvedli novo izkušnjo, ki ljudem omogoča, da sprejmejo informirano izbiro, ki velja za njihovo brskanje po spletu, in da to kadarkoli prilagodijo, o podrobnostih pa se še dogovarjamo,” je dejal Anthony Chavez, podpredsednik Googlove pobude Privacy Sandbox. 

Izvedeli smo še, da se bo Google sedaj osredotočil na to, da uporabnikom omogoči večji nadzor nad podatki o iskanju. To vključuje dodaten nadzor zasebnosti, kot je zaščita IP naslova v načinu brez beleženja zgodovine in nenehne izboljšave APIjev za Privacy Sandbox.  

Ste v prid temu, da se piškotki odstranijo iz Google Chrome, ali ste na strani tistih, ki jim piškotki pridejo zelo prav? 

Viri:
engadget.com/google-isnt-killing-third-party-cookies-in-chrome-after-all-202031863.html  

Anja Jereb
Anja Jereb
Vodja projektov z več kot 3 leti aktivnega delovanja v digitalnem marketingu. Njeno delo zajema načrtovanje in upravljanje projektov, komuniciranje z naročniki ter sodelovanje z različnimi oddelki glede projektov. Je motivirana in organizirana oseba, ki ima rada nove izzive, ljudi in obožuje svojo službo.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Čas objave

Najboljši čas za objavo na družbenih omrežjih v 2025

Res je, takšnih vodičev je že malo morje – in ja, včasih znajo biti veliko preveč splošni. Prav tako drži, da ima vsaka znamka...
Surreal

Zapomnite si ime John Thornton

John Thornton, s svojimi bogatimi izkušnjami na področju družbenih omrežij pri Innocent drinks in sedaj kot senior tekstopisec pri Surreal Cereal, je postal sinonim...
Meta Ray-Ban

Meta Ray-Ban pametna očala

Meta ponovno preseneča javnost z napredkom v preseganju mej pri mešanju resničnega sveta z virtualnim. Že lansko leto so na Meta Connect 2024 predstavili...