Kako kombinirati različne pisave?

Rokopisne pisave (script fonts), ki posnemajo kaligrafske pisave, napisane z različnimi pisali so se vedno pojavljale v logotipih blagovnih znamk, poročnih vabilih, embalažah izdelkov in drugje. Ta tip pisav ostaja tu ne glede na trende, saj so zaradi njihove raznolikosti zelo vsestranske. Prilegajo se klasični, igrivi, retro ali romantični estetiki, zaradi česar se zdi izbira in združevanje pisav včasih zahtevna naloga. Kot pri vsakem kombiniranju različnih pisav je potreben čas, da najdemo tisto, kar najbolje deluje v našem projektu.

Trije nasveti za kombiniranje rokopisnih pisav!

1.  Nasvet: Najprej izberite rokopisno pisavo

Ker bo vaša rokopisna pisava zvezda vaše kombinacije, je lažje začeti tako, da se najprej osredotočite samo na to pisavo. Na ta način boste lažje dosegli, da je izbrana pisava usklajena z vašo blagovno znamko ali projektom.

Na začetku je potrebno razmisliti o tem, kaj želite, da uporabljene pisave sporočajo. Nabor pisav in možnosti kombiniranja različnih pisav so res skoraj neskončne, a vseeno razmišljajte o vsaki rokopisni pisavi kot o osebnosti. Pomislite na uporabljene besede in na sporočilo, ki ga poskušate prenesti s končno kreativo. Nato poiščite rokopisne pisave, ki lahko to sporočilo vizualno prenesejo vašemu gledalcu. Ker bo najverjetneje prevladujoč element pri izboru pisav rokopisna pisava, si vzemite čas in namenite dovolj pozornosti izbiri te prve pisave.

2.  Nasvet: Ustvarite kontrast med izbranimi pisavami

Pri vsakem kombiniranju pisav, je pomembno med njimi ustvarimo kontrast, da se dovolj razlikujejo med seboj. Ustvarjanje hierarhije v izbranih pisavah ne ustvarja le vizualno privlačnih kreativ, temveč omogoča, da izbrane pisave med seboj ne tekmujejo za pozornost. S tem ko ustvarimo kontrastno kombinacijo vsaki pisavi dodelimo svojo vlogo in jo uporabimo s točno določenim namenom.

Rokopisne pisave delujejo bolj organske in tekoče, zato je dobro, da jim kot protiutež ob bok postavimo pisave, ki so bolj preproste ali pa celo nepričakovane v določeni kombinaciji, kot v primeru spodaj.

BRITTANY SIGNATURE – Brezplačna rokopisna pisava na Behance
BRITTANY SIGNATURE – Brezplačna rokopisna pisava na Behance

Vedno imamo prostor za ustvarjalnost, in če najdete pisave, ki so videti dobro skupaj kjub temu, da niso zelo kontrastne sledite svojemu občutku. Eksperimentirajte. Pri tem vseeno iščite podobnosti med pisavami in se izognite uporabi različnih rokopisnih pisav skupaj, saj jih je včasih težko razlikovati.

3.  Nasvet: Upoštevajte kontekste v katerih bodo uporabljene izbrane pisave

Pri združevanju pisav je pomembno, da razumete kontekst namena vsake pisave. Če na primer ustvarjate poročno vabilo ali tablo, morate upoštevati, da bo rokopisna pisava natisnjena velika, vendar jo boste uporabljali zmerno kot v spodnjem primeru.

Najbolje je, da si napišete besedilo, ki ga boste uporabili in na podlagi njega boste videli, kako se prilega kontekstu vašega projekta ali zasnovi blagovne znamke.

Ko izbirate katero koli pisavo, pomislite na njeno velikost, pogostost uporabe in umestitev vsake pisave glede na druge elemente v kreativi.

V naslednjih nekaj primerih so predstavljene zanimive kombinacije pisav.

Kombinacije pisav

Kot pri vsaki oblikovalski spretnosti iskanje popolnega ujemanja zahteva čas, potrpežljivost, poskuse in napake.

Nazadnje, ko združujete pisave poskušajte uporabiti velike in male črke, igrajte se kerningom, prirezovanjem z izenačitvijo beline z zmanjševanjem prostorov med parom črk in razmiki med vrsticami.

Eva Šarec
Eva Šarec
Grafična oblikovalka, ki jo najbolj zanima motion design oziroma 2D animacija. Verjame, da oblikovanje ni samo v podrobnostih in natančno postavljenih pikslih (seveda je to glavna sestavina), ampak tudi v seznamih in kljukicah na njih. Ustvarjalost je njen način življenja, ki se kaže v vsakodnevnih malenkostih. Najbolj navdušena je, ko se prebija skozi nove izzive in tekom tega nabira novo znanje.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...