Kdo ali kaj je marketing guru?

Marketing guru, laskavi naziv, ki si ga želi dobiti ali si ga nadeti marsikateri tržnik. Naziv marketing guru si je treba zaslužiti, ga pridobiti s trdim delom in sposobnostjo, ne pa si ga samooklicano nadeti in ga povrhu vsega izrabljati v lastne marketinške namene. Naslov se pridobi s časom z dodelitvijo oziroma odobravanjem družbe in stroke.

Kdo je resnični marketing guru?

Marketing guru je tisti, ki ne hvali samega sebe, se ne izpostavlja, ampak ga hvali le njegovo delo, njegova uspešnost, rezultati. Marketing guruja bi lahko definirali kot osebo, ki ima večletne izkušnje v marketingu. Osebo, ki se nikoli ne ustavi, se vseživljenjsko izobražuje na svojem področju in skozi svojo celotno kariero dosega zavidljive rezultate. Marketinški guru je oseba, ki aktivno prispeva k napredku in razvoju področja, s pomočjo lastnih raziskav, prispevkov in ugotovitev. Marketing guru je učitelj, je mentor, je tisti, ki zna in nesebično hoče predajati uporabno znanje, uporabne nasvete in izkušnje na znanja željene tržnike, z namenom, da dosežejo zastavljene marketinške cilje.

To, da postaneš marketing guru, zahteva svoj čas, vrsto pravih lastnosti, zanimanj in sposobnosti.

Kaj moraš imeti?

Da nekdo lahko postane marketinški guru mora biti samouk, mora in si upa znati pasti, se pobrati, se iz tega nekaj naučiti in svojo izkušnjo ponosno deliti. Marketing guru lahko postane le tisti, ki ne zaspi na svojih dosedanjih lovorikah, tisti, ki sprejme dejstvo, da se marketing spreminja ravno tako hitro kot se spreminja tehnologija.

Marketing so analize, raziskave, marketing so številke in korelacije. Pravi marketinški guru zna brati številke, jih pravilno interpretirati, povezati in jih pretvoriti v razumljivo misel, besedilo. Marketing guru zna napovedati in predvideti dogajanje in na to pripraviti sebe, svoje sodelavce ali naročnike. Je tisti, ki zna obvladovati tudi krizne situacije in jih obrniti v prid.

Marketing guru živi za to kar dela, v proces je vpet z dušo in telesom. Je karizmatična in samozavestna oseba, ki ima svoj znameniti stil in vedno pusti svoj pečat. Marketing guru se nikoli ne vda, si ne postavlja ovir in tako vedno najde pot do svojega cilja. Zaveda se svojih slabosti, prednosti, nevarnosti in priložnosti.

Številni svetovno znani guruji so s svojim znanjem in sposobnostmi zaznamovali svet marketinga in podjetništva. Postavili so standarde, ki jih mnogi občudujejo in si jih želijo doseči, preseči. Mnogi izmed njih so zgradili ali pomagali zgraditi imperije vredne milijone dolarjev. Spet drugi pa so teoretično zasnovali marketinške poti.

Bodimo unikatni in se vsak dan trudimo, da postanemo, si obujemo čevlje marketinškega guruja!

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...