Odkrijte moč lokalnega oglaševanja

Google je predstavil vrsto zanimivih statističnih podatkov o učinkovitosti oglaševanja na Google Zemljevidih. Ste že raziskali, kako lahko ta orodja izkoristite za svoje podjetje? Odkrijte prednosti lokalnega oglaševanja, privabite stranke v neposredni bližini, povečajte obisk svojih prostorov in spodbudite več klicev.

Že poznate lokalne oglase v iskalnem omrežju? Odkrijte učinkovit način oglaševanja preko Google Zemljevidov in pritegnite stranke, ki so v vaši bližini.  

Googlovi oglasi lahko vsebujejo lokacije vašega podjetja in s tem usmerjajo uporabnike k obisku vaših prostorov ali pa k temu, da vas pokličejo.  

Kako delujejo oglasi? 

Oglasi na Google zemljevidu omogočajo podjetjem, da svoje storitve ali izdelke promovirajo neposredno na Google zemljevidih. Kadar uporabniki iščejo preko Google iskalnika ali preko Google zemljevida; na primer »športna trgovina v moji bližini«, si lahko ogledajo oglase, ki prikazujejo lokacije podjetja. To oglaševanje je še posebej idealno za lokalna podjetja, saj tako lahko povečajo svojo vidnost. 

Prednosti oglasov 

Prednosti lokalnega oglaševanja so predvsem več obiskov trgovine, več klicev za razne informacije in pa prepoznavnost. Stranke bodo s temi oglasi lahko več izvedele o podjetju. Tukaj govorimo predvsem o točni lokaciji in delovnem času. Pomembno je izpostaviti tudi ocene in mnenja, ki so prav tako vidna takoj pod imenom trgovine. Seveda piko na i dodajo fotografije trgovine, ki se nahajajo zraven oglasa. 

Med drugim je Google predstavil tudi nekaj zanimivih statističnih podatkov glede oglaševanja na Google Zemljevidu za podjetja, ki imajo svoje storitve vezane na določeno lokacijo. Podatki: 

  • Google Zemljevidi imajo več kot milijardo uporabnikov, 
  • 84 % uporabnikov išče lokalno, 
  • v nasprotju s splošnim prepričanjem se približno 90 % svetovne prodaje zgodi v fizičnih trgovinah, 
  • skoraj 1/3 mobilnih iskanj je povezanih z lokacijo, 
  • Google iskanja vodijo potrošnike do 1,5 milijarde destinacij letno preko iskalnika, 
  • tri četrtine uporabnikov pametnih telefonov uporablja mobilno iskanje za iskanje bližnjih podjetij, pri čemer 28 % opravi nakup. 

Kako nastaviti oglase?  

Nastavitev oglasov na Google Zemljevidu je proces, ki vključuje več korakov in pri katerem morate imeti ustrezno nastavljen Google My Business profil ter Google Ads račun.  

Kako to nastavite, lahko preberete in sledite korakom na povezavi: https://support.google.com/google-ads/answer/7040605?hl=en 

Koliko stanejo oglasi? 

Povprečna cena za klik na oglas v Google Zemljevidu v letu 2024 znaša približno 3 USD. V primeru, da gre za oglaševanje odvetniških pisarn, se cena lahko giblje tudi okoli 50 USD. Posledica višje cene v tujini je vsekakor večja konkurenca pri ključnih besedah v javnem sektorju. Trenutnih podatkov za Slovenijo glede cene in same konkurence glede javnega sektorja nismo zasledili za oglaševanje preko Google zemljevidov.  

VIRI:
https://www.commonmind.com/blog/advertise-google-maps-local-search-ads
https://localiq.co.uk/blog/search-marketing/how-to-advertise-on-google-maps#anchor-text-how-to-get-started-on-google-maps
https://megadigital.ai/en/blog/google-maps-ads/
https://www.wordstream.com/blog/ws/2016/06/01/google-maps-local-search-ads

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Velikan družbenih omrežij je pred kratkim obvestil uporabnike platform, da se v skladu s spremembami politike zasebnosti njihove informacije uporabijo tudi za razvoj in izboljšanje Meta UI. Prenovljeni pogoji poslovanja bodo stopili v veljavo 26. junija 2024.  Posodobitev pravilnika  Meta od...
Projektov je toliko, kolikor je različnih podjetij. Za uspešnost podjetja je treba imeti vodjo, ki takšne projekte vodi in je kos tej nalogi, da s svojimi izkušnjami in znanjem uspešno pripelje projekt od začetka do konca. Ali vsi vodje...
Trend video vsebin  Ali ste kdaj med spremljanjem objav na družbenih omrežjih zavestno razmišljali, zakaj nekatere pridobijo več vaše pozornosti in zanimanja kot druge? Zakaj med vsako dnevno pavzo odpremo TikTok ali Instagram Reels in se zabavamo ob kratkih video...