Google Ads nam je v začetku tega leta predstavil nove funkcije in orodja za optimizacijo in izboljšavo naših iskalnih oglasov. Da bi izboljšali njihovo vidnost in pristnost, so v pomoč pri ustvarjanju oglasov začeli uvajati umetno inteligenco. Zaradi sprememb v vedenju potrošnikov je danes še bolj kot kdaj koli prej pomembno zagotoviti, da se ljudje lahko povežejo z vašim podjetjem prek oglasov v iskalnem omrežju, ki so hkrati ustrezni in koristni uporabniku. Pri ustvarjanju novih iskalnih oglasov nam bodo sedaj lahko v pomoč Samodejno ustvarjena sredstva, novi cilji pridobivanja strank in novi dizajni vmesnikov.
Kaj so samodejno ustvarjena sredstva?
Gre za izbirno nastavitev na ravni oglaševalske akcije, ki je trenutno dosegljiva le v beta verziji platforme za angleščino. Uvedba te posodobitve tudi v ostalih jezikih je načrtovana kasneje v letošnjem letu. Če jo boste omogočili, vam bo pomagala pri lažjem ustvarjanju dodatnih sredstev (naslovov in opisov) v iskalnih oglasih. Dodatno generirana sredstva s pomočjo umetne inteligence se bodo tako uporabljala v kombinaciji s sredstvi, ki jih boste vnesli za svoje odzivne oglase v iskalnem omrežju. Ta nova sredstva so ustvarjena na podlagi konteksta vašega oglasa, ki vključuje ciljno stran, obstoječe oglase in ključne besede v vaši skupini oglasov.
Za optimalno delovanje te izbirne posodobitve boste morali zagotoviti, da bo vsebina vašega spletnega mesta točna, da ne bo zavajajoča in da ne bo kršila pravilnikov programa Google Ads ali veljavne zakonodaje. Ko boste omogočili samodejno ustvarjena sredstva, jih boste lahko spremljali v poročilih oglasov s podrobnostmi o naslovih in opisih.
Kot del te posodobitve se bodo letos uvedle tudi naslednje izboljšave:
- Moč oglasa bo pri določanju vaše ocene upoštevala samodejno ustvarjena sredstva in vaša obstoječa sredstva. Moč oglasa je Googlova meritev, ki nam pove, kako dobro kreativni elementi sledijo njegovim priporočenim praksam. Večja moč oglasa pomeni več prikazov, ne pa klikov in konverzij. Kljub temu je to pomemben dejavnik.
- Samodejno ustvarjena sredstva bodo uporabila vse vaše informacije o oglasu, ki jih boste vnesli, kot so ključne besede, ciljna stran in ostali elementi, da bodo prilagodila vaše naslove in izboljšala njihovo ustreznost za poizvedbo, ko bodo predvidevala, da se bo s tem izboljšala njena uspešnost.
- Prav tako boste imeli možnost odstranjevanja vseh samodejno ustvarjenih sredstev, ki jih ne boste želeli imeti vključenih v svoje oglase.
Kakšne prednosti oglasov s samodejno ustvarjenimi sredstvi lahko pričakujemo?
Izboljšano realizacijo
Povečajte učinkovitost odzivnih iskalnih oglasov s samodejnim ustvarjanjem več naslovov in opisov.
Večjo ustreznost
Zagotovite dosledno uporabniško izkušnjo pri poizvedbah, besedilih oglasov in ciljnih straneh.
Povišano produktivnost
Zmanjšajte količino ročnega dela, tako da ustvarjanje ustreznih besedilnih oglasov prepustite umetni inteligenci.
Novi cilji pridobivanja novih strank
Pridobivanje strank je ključnega pomena za rast podjetja. Google ima v kampanjah za maksimalno uspešnost nastavitev, imenovano »Pridobivanje strank«. Ta vam omogoča, da oglaševalsko akcijo optimizirate z določitvijo višje ponudbe za nove stranke ali da akcijo optimizirate prek ekskluzivne ponudbe samo za nove stranke. Oglaševalci lahko nastavite dodatno vrednost konverzije za nove stranke na ravni računa ali oglaševalske akcije. S tem lahko obvestite Google, da je vrednost nove stranke za 10 EUR višja od obstoječe.
Funkcija »Ponudite višjo ponudbo za nove stranke kot za obstoječe stranke« je zdaj na voljo za oglaševalske akcije v iskalnem omrežju. Čeprav lahko ponujamo samo za nove stranke, je priporočljiveje izbrati možnost »Nastavitve višje ponudbe za nove stranke v primerjavi s ponudbo za obstoječe stranke«. Tako algoritem ne bo izključil obstoječih strank, če ne more ločiti ene od druge.
Testiranje novih dizajnov vmesnikov
Google Ads je svojo zadnjo posodobitev vmesnika izvedel v letu 2017, vendar so se v šestih letih pojavile potrebe po spremembah, ki zahtevajo nove posodobitve zasnove. Kljub temu se zdi, da Google išče rešitve, ki bodo združile in izboljšale navigacijo brez popolne prenove vmesnika.
Največja sprememba je v levem navigacijskem meniju, kjer Google preizkuša dve možnosti: eno- in dvonivojske menije, ki omogočajo boljše združevanje in lažjo uporabo entitet. Vmesnik trenutno vsebuje 18 možnosti, ki so na voljo pred klikom na kateri koli spustni meni. Z uporabo enonivojskega menija se število možnosti zmanjša na 11, medtem ko uporaba dvonivojskega menija prinaša 12 možnosti.
Za olajšano iskanje orodij in funkcij so pri Googlu združili povezane naloge in dodali dve novi kategoriji. Prva kategorija se imenuje Cilji ter združuje cilje in merjenje konverzij na enem mestu. Namen te kategorije je izpostaviti pomembnost postavljanja ciljev za usmerjanje rešitev, ki jih poganja umetna inteligenca, in optimizacijo za konverzije, ki resnično spodbujajo poslovne rezultate.
Druga kategorija se imenuje Občinstvo, ključne besede in vsebina, združuje pa orodja za določanje ciljne skupine in orodja za nadzor, kako doseči ciljno skupino. Funkcija ključnih besed za iskanje ostaja enaka. Google jih je združil z drugimi orodji, ki pomagajo določiti, kdo vidi vaše oglase, saj so ključne besede za iskanje učinkovit način za doseganje ustreznih ciljnih skupin.
Obstoječi meniji za akcije, sredstva, orodja ter vpoglede in poročila pa so združeni. S temi spremembami želi Google uporabnikom omogočiti lažje iskanje in uporabo funkcij ter storitev, ki jih ponuja Google Ads.
S spremembo reorganizacije in preoblikovanja menijev so osvežili tudi sam videz vmesnika. Dodali so več belega prostora, elegantnejše ikone v navigacijo ter pisavo Roboto zamenjali za Google Sans za boljšo preglednost in prijaznejši občutek.
Viri: Google Ads Help, Unlock the power of your Search ads with new tools; Dostop: https://support.google.com/google-ads/answer/13352636?sjid=628238400154334990-EU (25. 04. 2023)