Novosti Google Ads platforme 2023

Google Ads nam je v začetku tega leta predstavil nove funkcije in orodja za optimizacijo in izboljšavo naših iskalnih oglasov. Da bi izboljšali njihovo vidnost in pristnost, so v pomoč pri  ustvarjanju oglasov začeli uvajati umetno inteligenco. Zaradi sprememb v vedenju potrošnikov je danes še bolj kot kdaj koli prej pomembno zagotoviti, da se ljudje lahko povežejo z vašim podjetjem prek oglasov v iskalnem omrežju, ki so hkrati ustrezni in koristni uporabniku. Pri ustvarjanju novih iskalnih oglasov nam bodo sedaj lahko v pomoč Samodejno ustvarjena sredstva, novi cilji pridobivanja strank in novi dizajni vmesnikov.

Kaj so samodejno ustvarjena sredstva?

Gre za izbirno nastavitev na ravni oglaševalske akcije, ki je trenutno dosegljiva le v beta verziji platforme za angleščino. Uvedba te posodobitve tudi v ostalih jezikih je načrtovana kasneje v letošnjem letu. Če jo boste omogočili, vam bo pomagala pri lažjem ustvarjanju dodatnih sredstev (naslovov in opisov) v iskalnih oglasih. Dodatno generirana sredstva s pomočjo umetne inteligence se bodo tako uporabljala v kombinaciji s sredstvi, ki jih boste vnesli za svoje odzivne oglase v iskalnem omrežju. Ta nova sredstva so ustvarjena na podlagi konteksta vašega oglasa, ki vključuje ciljno stran, obstoječe oglase in ključne besede v vaši skupini oglasov.

Google Ads
Vir: Google Ads Help, 2023

Za optimalno delovanje te izbirne posodobitve boste morali zagotoviti, da bo vsebina vašega spletnega mesta točna, da ne bo zavajajoča in da ne bo kršila pravilnikov programa Google Ads ali veljavne zakonodaje. Ko boste omogočili samodejno ustvarjena sredstva, jih boste lahko spremljali v poročilih oglasov s podrobnostmi o naslovih in opisih.

Kot del te posodobitve se bodo letos uvedle tudi naslednje izboljšave:

  • Moč oglasa bo pri določanju vaše ocene upoštevala samodejno ustvarjena sredstva in vaša obstoječa sredstva. Moč oglasa je Googlova meritev, ki nam pove, kako dobro kreativni elementi sledijo njegovim priporočenim praksam. Večja moč oglasa pomeni več prikazov, ne pa klikov in konverzij. Kljub temu je to pomemben dejavnik.
  • Samodejno ustvarjena sredstva bodo uporabila vse vaše informacije o oglasu, ki jih boste vnesli, kot so ključne besede, ciljna stran in ostali elementi, da bodo prilagodila vaše naslove in izboljšala njihovo ustreznost za poizvedbo, ko bodo predvidevala, da se bo s tem izboljšala njena uspešnost.
  • Prav tako boste imeli možnost odstranjevanja vseh samodejno ustvarjenih sredstev, ki jih ne boste želeli imeti vključenih v svoje oglase.

Kakšne prednosti oglasov s samodejno ustvarjenimi sredstvi lahko pričakujemo?

Izboljšano realizacijo

Povečajte učinkovitost odzivnih iskalnih oglasov s samodejnim ustvarjanjem več naslovov in opisov.

Večjo ustreznost

Zagotovite dosledno uporabniško izkušnjo pri poizvedbah, besedilih oglasov in ciljnih straneh.

Povišano produktivnost

Zmanjšajte količino ročnega dela, tako da ustvarjanje ustreznih besedilnih oglasov prepustite umetni inteligenci.

Novi cilji pridobivanja novih strank

Pridobivanje strank je ključnega pomena za rast podjetja. Google ima v kampanjah za maksimalno uspešnost nastavitev, imenovano »Pridobivanje strank«. Ta vam omogoča, da oglaševalsko akcijo optimizirate z določitvijo višje ponudbe za nove stranke ali da akcijo optimizirate prek ekskluzivne ponudbe samo za nove stranke. Oglaševalci lahko nastavite dodatno vrednost konverzije za nove stranke na ravni računa ali oglaševalske akcije. S tem lahko obvestite Google, da je vrednost nove stranke za 10 EUR višja od obstoječe.

Google Ads
Slika: Google Ads

Funkcija »Ponudite višjo ponudbo za nove stranke kot za obstoječe stranke« je zdaj na voljo za oglaševalske akcije v iskalnem omrežju. Čeprav lahko ponujamo samo za nove stranke, je priporočljiveje izbrati možnost »Nastavitve višje ponudbe za nove stranke v primerjavi s ponudbo za obstoječe stranke«. Tako algoritem ne bo izključil obstoječih strank, če ne more ločiti ene od druge.

Testiranje novih dizajnov vmesnikov

Google Ads je svojo zadnjo posodobitev vmesnika izvedel v letu 2017, vendar so se v šestih letih pojavile potrebe po spremembah, ki zahtevajo nove posodobitve zasnove. Kljub temu se zdi, da Google išče rešitve, ki bodo združile in izboljšale navigacijo brez popolne prenove vmesnika.

Največja sprememba je v levem navigacijskem meniju, kjer Google preizkuša dve možnosti: eno- in dvonivojske menije, ki omogočajo boljše združevanje in lažjo uporabo entitet. Vmesnik trenutno vsebuje 18 možnosti, ki so na voljo pred klikom na kateri koli spustni meni. Z uporabo enonivojskega menija se število možnosti zmanjša na 11, medtem ko uporaba dvonivojskega menija prinaša 12 možnosti.

Google Ads
Slika: Google Ads

Za olajšano iskanje orodij in funkcij so pri Googlu združili povezane naloge in dodali dve novi kategoriji. Prva kategorija se imenuje Cilji ter združuje cilje in merjenje konverzij na enem mestu. Namen te kategorije je izpostaviti pomembnost postavljanja ciljev za usmerjanje rešitev, ki jih poganja umetna inteligenca, in optimizacijo za konverzije, ki resnično spodbujajo poslovne rezultate.

Druga kategorija se imenuje Občinstvo, ključne besede in vsebina, združuje pa orodja za določanje ciljne skupine in orodja za nadzor, kako doseči ciljno skupino. Funkcija ključnih besed za iskanje ostaja enaka. Google jih je združil z drugimi orodji, ki pomagajo določiti, kdo vidi vaše oglase, saj so ključne besede za iskanje učinkovit način za doseganje ustreznih ciljnih skupin.

Obstoječi meniji za akcije, sredstva, orodja ter vpoglede in poročila pa so združeni. S temi spremembami želi Google uporabnikom omogočiti lažje iskanje in uporabo funkcij ter storitev, ki jih ponuja Google Ads.

S spremembo reorganizacije in preoblikovanja menijev so osvežili tudi sam videz vmesnika. Dodali so več belega prostora, elegantnejše ikone v navigacijo ter pisavo Roboto zamenjali za Google Sans za boljšo preglednost in prijaznejši občutek.

Viri: Google Ads Help, Unlock the power of your Search ads with new tools; Dostop: https://support.google.com/google-ads/answer/13352636?sjid=628238400154334990-EU (25. 04. 2023)

Karolina Škrabanja
Karolina Škrabanja
Specialistka za digitalni marketing z več kot 5 let aktivnega delovanja na tem področju. Njeno delo zajema predvsem ustvarjanje in izvajanje performance marketinških kampanj, ki temeljijo na digitalnih kanalih. Z željo po novem znanju z zanimanjem spremlja vse novosti in trende v digitalnem marketingu.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...