Poročilo o digitalnem občinstvu in obiskanosti spletnih mest v Sloveniji za april 2024

Najnovejši podatki MOSS o spletnih trendih v Sloveniji za april 2024: manj obiskovalcev, prevlada mobilnih uporabnikov, 24ur.com ostaja na vrhu. Preberite podrobno analizo!

MOSS nam je postregel z osveženim vpogledom v vedenje uporabnikov v slovenskem spletnem prostoru za mesec april 2024. Najnovejši podatki kažejo, da se je tako na dnevni, kot tudi na mesečni ravni znižalo število obiskovalcev spletnih strani. Mesečno število uporabnikov je padlo za 0,8%, na 1.398.427, medtem ko je dnevni obisk upadel za 1,5 %, s povprečjem 1.097.999 uporabnikov na dan.

Kaj pa pravita demografija in preferenca naprav?

Največ obiskovalcev spletnih strani najdemo v starostni skupini od 25 do 49 let. Ta skupina predstavlja 48,5 % vseh uporabnikov, sledijo uporabniki starosti med 50 in 75 let s 37,7 %, medtem ko mlajši, v starosti od 10 do 24 let, sestavljajo 13,8 % občinstva.

Ko gre za naprave, prevladuje uporaba mobilnih telefonov s 86,8 %, nekoliko manj (82,3 %) pa jih do spletnih strani dostopa preko računalnika.

Obiskanost spletnih mest

Vodilno pozicijo med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v Sloveniji ohranja spletna stran 24ur.com. V mesecu aprilu si jo je ogledalo 952.216 obiskovalcev, kar predstavlja 63,6 % vseh slovenskih uporabnikov interneta. Sledijo siol.net s 759.958 obiskovalci in zurnal24.si s 742.910 obiskovalci. Omeniti je vredno tudi spletni mesti caszazemljo.si, ki je zabeležilo 94,4 % trend obiskanosti in mojprihranek.si, ki je s kar 141,7 % rastjo imelo najvišji porast obiskanosti med celotnim naborom v primerjavi s podatki iz prejšnjega meseca.

Značilnosti obiskovalcev

Uporabniki vsebine v večji meri spremljajo preko pametnih telefonov, kar potrjuje trend rasti mobilne uporabe. Prav tako lahko zaznamo, da je demografska skupina med 25 in 49 let najbolj aktivna na spletu, kar je zelo koristen podatek za vse oglaševalce, katerih marketinške strategije ciljajo to starostno skupino.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

V dobi, ko so vsi dogodki, počitnice, druženja in celo obroki ovekovečeni na družbenih omrežjih, nas pogosto lahko obišče občutek, da nekaj pomembnega zamujamo ali da gre drugim bolje od nas. Pa so ti posamezniki tudi v resnici bolj...
Zagotovo ste že naleteli na ilustracije z gumijastimi okončinami živih barv, ki spremljajo animacije, oglase in še kaj bi se našlo. Če jih še niste, boste sedaj zagotovo bolj pozorni nanje. Gre za obuditev Corporate Memphis stila, ki v...
Pri pripravi marketinških strategij in načrtovanju kampanj se dandanes marketinški strokovnjaki še vedno držijo štirih ključnih vodnikov, tako imenovanih štirih P-jev marketinga: Product (izdelek), Price (cena), Place (mesto/kraj) in Promotion (promocija).   Idejno zasnovo za koncept Marketing Mixa – katerega del...