Dvig uporabe umetne inteligence in strojnega učenja
Platforme za PPC uporabljajo umetno inteligenco (AI) in strojno učenje za optimizacijo oglasnih kampanj in izboljšanje učinkovitosti. To vključuje:
- Avtomatizacijo prilagajanja ponudb glede na različne dejavnike, kot sta verjetnost ali vrednost konverzije.
- Identifikacijo negativnih ključnih besed, ki so besede ali fraze, ki jih je treba izključiti iz oglaševalske kampanje. To lahko oglaševalcem pomaga izogniti se prikazovanju oglasov uporabnikom, ki najverjetneje ne bodo zainteresirani za njihove izdelke ali storitve.
- Identifikacijo priložnosti za razširitve oglasov, kot so dodatne informacije, ki se lahko dodajo oglasu, da postane bolj informativen in privlačen. Razširitve oglasov lahko vključujejo informacije o lokaciji, telefonsko številko in povezave z določenimi stranmi na spletnem mestu.
- Optimizacijo oglasnih besedil za uporabo najučinkovitejšega sporočila za določeno ciljno skupino.
- Identifikacijo trendov in vzorcev, kot so spremembe v iskalnem vedenju ali premiki v preferencah potrošnikov, kar oglaševalcem lahko pomaga prilagoditi kampanje.
Večji poudarek na uporabniški izkušnji
Ko postanejo uporabniki bolj zahtevni in navajeni na personalizirane izkušnje, bodo oglaševalci PPC morali biti usmerjeni k dostavljanju relevantnejših in privlačnejših oglasov. To lahko vključuje uporabo podatkov iz sistemov za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in drugih virov za ustvarjanje kampanj, ki so bolj personalizirane in ciljno usmerjene.
Prav tako lahko pričakujemo, da bodo oglaševalci PPC vedno bolj uporabljali različne taktike, kot so ponovno ciljanje in dinamični oglasi, za ohranjanje zanimanja strank skozi celoten prodajni lijak. Cilj bo ohraniti stranke v stiku s podjetjem in jih spodbuditi k nakupu.
V končni fazi bo poudarek na uporabniški izkušnji pri PPC oglasih v prihodnjem letu pomenil, da se bodo oglaševalci morali bolj zamisliti o potovanju stranke in o tem, kako se njihovi oglasi ujemajo z vsem skupaj. To pa bo vključevalo sposobnost prilagajanja oglasov glede na to, kje se stranke nahajajo v prodajnem lijaku.
Nadaljnji razvoj video oglasov
Nadaljnji razvoj video oglasov se bo kazal z rastjo njegove priljubljenosti. Vedno več podjetij bo uporabljalo video oglase na platformah, kot sta YouTube in Facebook, da bi dosegli širšo publiko.
Pričakujemo, da bodo oglaševalci PPC vedno bolj uporabljali različne oblike videa, kot so animirani oglasi, igrani oglasi in druge oblike, da bi pridobili večjo pozornost občinstva. Oglaševalci bodo vedno bolj posegali tudi po videih, ki so prilagojeni za mobilne naprave, zaradi njihove vedno večje priljubljenosti med uporabniki.
V končni fazi lahko pričakujemo, da bo video oglaševanje postalo še bolj pomemben del PPC kampanj, saj se bodo oglaševalci trudili doseči čim širšo publiko in privabiti njihovo pozornost z zanimivimi in privlačnimi oglasi.
Rast uporabe avtomatizacije in programatičnega oglaševanja
Ta dva dejavnika sta uporabna, ker omogočata avtomatizacijo določenih opravil in sprejemanje bolj informiranih odločitev. Avtomatizacija lahko vključuje samodejno prilagoditev ponudb, identifikacijo negativnih ključnih besed in identifikacijo priložnosti za razširitve oglasov. Programatično oglaševanje pa vključuje uporabo algoritmov za nakup in postavljanje oglasov v realnem času.
Rast uporabe avtomatizacije in programatičnega oglaševanja lahko pričakujemo, ker lahko prihranita čas in izboljšata ciljno oglaševanje. Oglaševalci lahko uporabljajo te tehnologije, da se hitreje odzovejo na spremembe v trgu in jim ustrezno prilagodijo svoje kampanje. Prav tako lahko te tehnologije pomagajo oglaševalcem pri izboljšanju učinkovitosti oglasov in povečanju donosa na naložbo.
Povečanje pozornosti na pot stranke v prodajnem lijaku
Oglaševalci PPC se bodo morali bolj zamisliti o potovanju stranke in o tem, kako se njihovi oglasi ujemajo s celotno izkušnjo stranke. To bo vključevalo tako prilagodljivost kot tudi sposobnost prilagajanja oglasov glede na to, kje v prodajnem lijaku se stranke nahajajo.
Ena od stvari, ki jih lahko storimo, je uporaba taktik, kot je ponovno ciljanje (ang. retargeting), da ohranimo zanimanje strank skozi celoten prodajni lijak. To lahko vključuje prikazovanje oglasov strankam, ki so že obiskale spletno mesto, vendar niso naredile nakupa. S tem lahko spodbudimo stranke k nakupu. Prav tako lahko uporabimo dinamične oglase, ki se samodejno prilagajajo vsebini spletne strani, na kateri so prikazani. To lahko dodatno pomaga privabiti pozornost stranke.
V prihodnosti si lahko obetamo, da se bo PPC oglaševanje nadalje razvijalo z večjo povezanostjo z družbenimi omrežji in z osredotočenostjo na mobilno oglaševanje. Predvidevamo, da bo večina oglaševalcev še naprej uporabljala PPC, da bo dosegla svoje cilje trženja, saj je ta metoda zelo natančna in omogoča takojšnje rezultate. Pričakuje se tudi, da bodo oglaševalci uporabljali vedno več programov za PPC oglaševanje in njihove nove tehnologije, kot so napredni napovedni algoritmi, da bi našli optimalne poti za doseganje najboljših rezultatov.
VIRI:
– PPCexpo, Top 5 Mega Reasons Why Artificial Intelligence is the Future of Growth in Pay-per-Click; Dostop: https://ppcexpo.com/blog/top-5-mega-reasons-why-artificial-intelligence-is-the-future-of-growth-in-pay-per-click (28. 12. 2022)
– Raimy Greenland, 9. 6. 2022, How User Experience Improvements can Benefit Your PPC Performance; Dostop: https://www.adzooma.com/blog/how-user-experience-improvements-can-benefit-your-ppc-performance/ (27. 12. 2022)
– WEB FX TEAM, 2022, 8 Game-Changing PPC HYPERLINK “https://www.webfx.com/blog/ppc/ppc-trends/” Trends to Use For Your 2023 Strategy; Dostop: https://www.webfx.com/blog/ppc/ppc-trends/ (27. 12. 2022)