Prvoaprilska šala o aplikaciji za zmanjšanje uporabe družbenih omrežij

Ideja za prvoaprilska šalo

Nekaj dni pred prvim aprilom smo na internem sestanku razpravljali o prvoaprilskih šalah. Sodelavke so predstavile nekaj zanimivih in kreativnih idej, ki so jih pripravile za naše naročnike. Seveda smo želeli tudi sami objaviti prvoaprilsko šalo in tako smo prišli na idejo, da ustvarimo fiktivno aplikacijo, ki bi uporabnike nagrajevala za zmanjšanje uporabe družbenih omrežij.

Snail.fyi – revolucionarna aplikacija

Javnosti je bil Snail.fyi predstavljen kot prva blockchain-based aplikacija, ki nagrajuje uporabnike za premor od družbenih omrežij, kot so Twitter, Facebook, Instagram in TikTok. Namen aplikacije je spodbujanje odklopa iz digitalnega sveta, ki ima za rezultat boljše počutje, višjo produktivnosti in ki pozitivno vpliva na duševno zdravje. Ključne značilnosti aplikacije so:

  • Nagrade za neuporabo družbenih omrežij;
  • Izboljšanje osredotočenosti in produktivnosti;
  • Izboljšanje duševnega zdravja in dobrega počutja;
  • Spodbujanje bolj uravnoteženega digitalnega življenja;
  • Varnost in zasebnost z uporabo blockchain tehnologije.

Oblikovanje in razvoj pristajalne strani

S pomočjo umetne inteligence smo začeli z razvojem pristajalne strani z enostavnim in privlačnim dizajnom, ki je vključevala Mailchimp obrazec za pridobivanje e-naslovov za dostop do aplikacije (komunicirali smo, da je v beta fazi dostop do aplikacije mogoč samo s povabilom), predstavitven video ter jasno besedilo, ki pojasnjuje namen aplikacije.

Pomoč umetne inteligence

Ravno uporaba umetne inteligence nam je omogočila hitro in učinkovito sestavo celotnega projekta in je imela ključno vlogo pri razvoju pristajalne strani, saj smo kodo generirali s pomočjo ChatGPT-ja. Vse, kar smo mu predložili, so bile informacije o aplikaciji in vdelano kodo za Mailchimp obrazec. Predstavitven video je ustvarila oblikovalka, slogan (It Pays to Log Off) pa je prav tako delo AI-ja.

Prvoaprilska objava in odziv

Prvega aprila smo »lansirali« aplikacijo na predhodno ustvarjeni LinkedIn strani z dvema objavama: ena je bil spletni launch dogodek, druga pa LinkedIn objava. Nato smo šalo o snail.fyi objavili na še lastnih (W3B) profilih. Odzivi so bili pozitivni, uporabniki navdušeni, kar je spodbudilo zanimive pogovore o tem, kako lahko tehnologija in družbena omrežja vplivajo na naše življenje, in kako lahko uporabniki zmanjšajo svojo odvisnost od njih.

Uspešnost prvoaprilske šale

Naša prvoaprilska šala je bila uspešna in dobro sprejeta. Tukaj je nekaj ključnih podatkov o uspešnosti:

  • Spletno stran je obiskalo 155 uporabnikov.
  • LinkedIn objavo na profilu Denis Jakin je pridobila 66 reakcij, 4 komentarje in 3.270 prikazov.
  • LinkedIn objavo na profilu Maje Šorli Jakin je pridobila 28 reakcij in 1.096 prikazov.
  • LinkedIn stran podjetja snail.fyi je pridobila 36 sledilcev v zgolj nekaj urah. Po LinkedIn podatkih je stran pridobila 570 ogledov, obiskalo jo je 253 unikatnih uporabnikov. Na video objavo je reagiralo 15 uporabnikov. Video ima 281 ogledov.
  • Nekaj odzivov smo zbrali tudi na omrežju Facebook in Instagram, vendar precej manj kot na LinkedInu.
  • Na mailing se je naročilo 20 uporabnikov.

Poudariti velja, da so vsi ti rezultati organski, doseženi v soboto (ki je dela prost dan) in to brez enega vloženega evra v oglaševanje.

Naša prvoaprilska šala o snail.fyi je pokazala, kako se lahko zabavne in kreativne ideje uporabijo za privabljanje pozornosti in spodbujanje razprave. Prvoaprilske šale so lahko odlična priložnost za podjetja, da pokažejo svoj smisel za humor in se povežejo z obstoječimi in potencialnimi strankami na neformalen in zabaven način. Ta izkušnja nam je dala dragocene vpoglede v moč inovacije, humorja in povezovanja z našo ciljno publiko. 

P.S.: Tudi avtor tega članka je v večini ChatGPT. 😉

W3B
W3Bhttps://www.w3b.si/
V agenciji W3B smo strokovnjaki za digitalni marketing in oglaševanje. Vaša digitalna marketinška agencija.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

V dobi, ko so vsi dogodki, počitnice, druženja in celo obroki ovekovečeni na družbenih omrežjih, nas pogosto lahko obišče občutek, da nekaj pomembnega zamujamo ali da gre drugim bolje od nas. Pa so ti posamezniki tudi v resnici bolj...
Zagotovo ste že naleteli na ilustracije z gumijastimi okončinami živih barv, ki spremljajo animacije, oglase in še kaj bi se našlo. Če jih še niste, boste sedaj zagotovo bolj pozorni nanje. Gre za obuditev Corporate Memphis stila, ki v...
Pri pripravi marketinških strategij in načrtovanju kampanj se dandanes marketinški strokovnjaki še vedno držijo štirih ključnih vodnikov, tako imenovanih štirih P-jev marketinga: Product (izdelek), Price (cena), Place (mesto/kraj) in Promotion (promocija).   Idejno zasnovo za koncept Marketing Mixa – katerega del...