Ali vaša strategija na Instagramu že vključuje redne Carousel objave?

Želite končno izboljšati svojo strategijo na Instagramu, izboljšati angažiranost in zgraditi bazo sledilcev, ki vam bo zaupala? Če je vaš odgovor pritrdilen, bi morali začeti izkoriščati moč Carousel objav že včeraj.  

S tem, ko lahko v Carousel objavo vključimo več  različnih slik ali videoposnetkov, nam Instagram da priložnost, da delimo več informacij, povemo boljšo zgodbo ali pa smo natančnejši pri razlagi.  

Prednosti Carousel objav 💪🏼 

VEČ PROSTORA ZA PRIPOVEDOVANJE ZGODB: vključite lahko do 10 (nekateri do 15 ali 20) različnih kreativ in sledilce zapeljete na vsebinsko potovanje. Dodate lahko globljo razlago in več konteksta, predstavite različne zorne kote ali določeno stvar razložite po korakih.  

VIŠJA STOPNJA ANGAŽIRANOSTI: po podatkih podjetja Hootsuite imajo Carousel objave zelo visoko stopnjo angažiranosti, v povprečju 5,13 %.  

POVEČAN OBISK NA SPLETNI STRANI: zaradi prostora za več vsebine so Carousel objave zelo učinkovite pri usmerjanju sledilcev na spletno stran. Podatki kažejo, da povzročajo nekje od 2- do 3-krat več klikov v primerjavi z navadnimi objavami in videoposnetki.  

PRILAGODLJIVOST: omogočajo mešanje in usklajevanje fotografij in videoposnetkov na zelo preprost in ustvarjalen način. 

Z nekaj nasveti do popolne objave  

Sedaj, ko smo vas prepričali v moč Carousel objav, naj z vami delimo še nekaj koristnih nasvetov, kako ustvariti objave, ki bodo dejansko prinesle želene rezultate.  

HOOK: Prva kreativa je tista, ki se bo v večini primerov pokazala sledilcem in jih privabila, da pogledajo še druge, zato je zelo pomembno, da je vizualno privlačna, v skladu z znamko in da ima jasno sporočilo. Če je to videoposnetek, se mora v prvih treh sekundah zgoditi, pokazati ali napisati nekaj, kar bo pritegnilo gledalca, da ostane. 

KREATIVE: Če je možno, vključite fotografije in videoposnetke, saj takšne vrste Carousel objav vzbudijo tudi kar 2-krat večjo angažiranost.  

PRIPOVEDOVANJE ZGODBE: Carousel objavo si predstavljajte kot kratko zgodbo, kjer je vsaka naslednja kreativa nadaljevanje predhodne. Zato poskrbite, da sledilce popeljete na logično potovanje in da se vsaka kreativa gladko preliva v naslednjo. Na posamezno vključite ravno toliko konteksta in informacij, da v sledilcih vzbudi željo po več in da posledično podrsajo do konca.  

OPIS POD OBJAVO: Čeprav so kreative glavne zvezde tega šova, je napis pod objavo tudi zelo pomemben. Z njim ustvarimo dodatno vrednost, postavimo vprašanje, ali vključimo poziv k dejanju (Call To Action). Predvsem pa ne pozabite na ključne besede, da se bo vaša objava pokazala čim večjemu število uporabnikov.  

VIZUALNI ELEMENTI: Skozi celotno objavo bodite koherentni in se držite enake vizualne estetike (barvna paleta, ločljivost, svetloba, grafična oblika itd.).  

UGC / CONTENT CREATION: Vsebine uporabnikov in ustvarjalcev vsebin postajajo še bolj popularne, kot so že bile, saj so edinstvene in krepijo zaupanje sledilcev. Sploh pa lahko z vsebinami, ki imajo bolj »lifestyle« izgled, ustvarite pristnejšo objavo in se s svojimi sledilci povežete na bolj osebni ravni.  

Novosti 👀 

Instagram testira nekaj novih orodij za Carousel objave. Nekateri že lahko dodajajo besedila na različne kreative znotraj ustvarjanja objave.  

Drugi pa lahko celo spreminjajo formate kreativ. Izbirajo lahko med tremi možnostmi:  

  • Original – fotografije so prikazane v polni velikosti. 
  • Portret – fotografije so obrezane portretno/vertikalno. 
  • Kvadrat – fotografije so obrezane kvadratno. 

Novost pa je tudi ta, da lahko za »Live« fotografije izbirate med dvema možnostma in jih objavite kot neskončni video (loop) ali fotografijo. 

Ne veste, kje začeti? 🤝🏼 

Možnosti je neskončno. Vseeno pa smo za vas pripravili nekaj zanimivih idej.  

  • »Photo dump« – kolekcija kreativ. 
  • Prej in kasneje – preobrazbe, napredek, spremembe, novosti.  
  • Izobraževalna vsebina – predstavite lahko navodila ali informacije, korak za korakom. 
  • Zgodbe (storytelling) – poveste lahko več, kot bi zapisali v opis objave.  
  • Predstavitev izdelka – prikažete in poudarite lahko različne izdelke, funkcije izdelka, različice in še več. 
  • Mnenja in ocene – delite izkušnje strank in tako gradite zaupanje.  
  • Mini blogi – daljše zapise spremenite v Carousel objave. 
  • Dogodki – povzamete dogodek in prikažete najbolj zanimive in pomembne trenutke.  

VIRI: SocialMediaToday, RecurPost, Marketing Scoop, Hootsuite 

Laura Kovše
Laura Kovše
Upravljalka digitalnih vsebin in piska besedil je svojo strast do družbenih omrežij našla že na fakulteti, v času vzpona Youtuberjev. Tekoče govori jezik družbenih omrežij in na TikToku preživi več časa, kot si upa priznati. Poleg digitalnega sveta jo privlačijo tudi razne oblike ustvarjanja in kreativnega preživljanja prostega časa. Ponosno pove, da je njen Hogwarts house Slytherin.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Google trends

Zakaj Google Trends?

Dandanes, ko se trg nenehno spreminja in informacije krožijo hitreje kot kadarkoli, je ključno, da sodelavci v marketingu razumejo, kaj zanima njihove stranke. Eden...
Upravljanje oglasov

Upravljanje oglasov: samostojno ali s pomočjo posrednika? 

O čem govorimo?  Podjetja, ki oglašujejo in se srečajo z digitalnim marketingom, skoraj vedno pridejo do točke, ko se morajo odločiti, kako bodo optimizirala svoje...
Pripovedovanje

Moč zgodb v prazničnem času 

Praznični čas prinaša občutke topline, nostalgije in povezanosti – prav te pa najbolj uspešno prebudi dobra zgodba. V času obdarovanja in dragocenih trenutkov nas...