Top 10 YouTube oglasov meseca maja

V mesecu maju so na lestvici top 10 YouTube oglasov oziroma med najbolj gledanimi YouTube oglasi, ki jo predstavljata Google in AdWeek, pristale mnoge že znane in uveljavljene blagovne znamke, toda številka 1. meseca maja je vendarle malo presenečenje. Med desetimi največkrat ogledanimi oglasi na YouTube v mesecu maju so se tako npr. uvrstili GoPro z dvema oglasoma na lestvici, Evian in Procter & Gamble. Toda na prvo mesto ni uspelo nobenemu izmed njih. Tega je namreč zasedla blagovna znamka Knorr, ki sicer ni znana po tem, da ustvarja oglase, ki se kakor virusi širijo med uporabniki. Njihov oglas »The Love At First Taste« pa je dosegel ravno to. Meseca maja si ga je na YouTube namreč ogledalo preko 30 milijonov uporabnikov, doslej pa so se številke povzpele že do 60 milijonov ogledov.

Da bi bili YouTube oglasi uvrščeni na Adweek in Google lestvico, morajo biti na YouTube označeni kot oglasi, kar pomeni, da je določen delež vseh ogledov tudi plačanih, toda po drugi strani morajo s svojo vsebino vendarle pridobiti pomembno število organskih ogledov.

Na prvem mestu lestvice se je tako znašel Knorr s svojim oglasom »Love At First Taste«, ki si ga je maja torej ogledalo preko 33 milijonov gledalcev. V oglasu je Knorr spoznal samske neznance, ki imajo podoben okus za hrano, da bi preizkusili, ali se bodo zaljubili. Simpatični oglas se zaključi z geslom »Love can happen«.

Na drugo mesto se je uvrstil oglas za Evian, »Baby Bay«, ki si ga je ogledalo 7,2 milijona uporabnikov YouTube, kar je več kot trikrat manj ogledov kakor pri Knorrovem YouTube oglasu. V oglasu slogan »Live Young« povežejo s prikupnimi surferskimi dojenčki in malčki. Na tretje mesto pa se je uvrstil YouTube oglas »Thank You, Mom – Strong« za znamko Procter & Gamble, ki si ga je ogledalo 5,4 milijona uporabnikov in s katerim se z geslom »It takes someone strong to make someone strong. Thank You, Mom.« otroci – športniki svojim materam zahvaljujejo za pogum in moč, ki so jim ga dale.

Na preostalih mestih so si po vrstnem redu sledili še: GoPro s svojim oglasom »GoPro Awards: On a Rocket Launch to Space« (3,9 milijona ogledov), Lufthansa z oglasom »Everyone’s Fanhansa« (3,3, milijona ogledov), šesto mesto pa je ponovno zasedel GoPro z oglasom »Man and Grizzly Bear – Adventures with Bella« (2,6 milijona ogledov). Sledil je oglas za McDonald’s »Angry Birds« z 2,1 milijoni ogledov, oglas za Benzac »Things You Wish You Could Control In High School« (1,1 milijona ogledov), Temptations Cat Treats z oglasom »Catterbox« (1 milijon ogledov), na repu lestvice pa je pristal oglas za blagovno znamko Cricket Wireless »#PhotoMombing! Because Moms Are the Bomb!« (968,555 ogledov).

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

V dobi, ko so vsi dogodki, počitnice, druženja in celo obroki ovekovečeni na družbenih omrežjih, nas pogosto lahko obišče občutek, da nekaj pomembnega zamujamo ali da gre drugim bolje od nas. Pa so ti posamezniki tudi v resnici bolj...
Zagotovo ste že naleteli na ilustracije z gumijastimi okončinami živih barv, ki spremljajo animacije, oglase in še kaj bi se našlo. Če jih še niste, boste sedaj zagotovo bolj pozorni nanje. Gre za obuditev Corporate Memphis stila, ki v...
Pri pripravi marketinških strategij in načrtovanju kampanj se dandanes marketinški strokovnjaki še vedno držijo štirih ključnih vodnikov, tako imenovanih štirih P-jev marketinga: Product (izdelek), Price (cena), Place (mesto/kraj) in Promotion (promocija).   Idejno zasnovo za koncept Marketing Mixa – katerega del...