Top 10 YouTube oglasov meseca maja

V mesecu maju so na lestvici top 10 YouTube oglasov oziroma med najbolj gledanimi YouTube oglasi, ki jo predstavljata Google in AdWeek, pristale mnoge že znane in uveljavljene blagovne znamke, toda številka 1. meseca maja je vendarle malo presenečenje. Med desetimi največkrat ogledanimi oglasi na YouTube v mesecu maju so se tako npr. uvrstili GoPro z dvema oglasoma na lestvici, Evian in Procter & Gamble. Toda na prvo mesto ni uspelo nobenemu izmed njih. Tega je namreč zasedla blagovna znamka Knorr, ki sicer ni znana po tem, da ustvarja oglase, ki se kakor virusi širijo med uporabniki. Njihov oglas »The Love At First Taste« pa je dosegel ravno to. Meseca maja si ga je na YouTube namreč ogledalo preko 30 milijonov uporabnikov, doslej pa so se številke povzpele že do 60 milijonov ogledov.

Da bi bili YouTube oglasi uvrščeni na Adweek in Google lestvico, morajo biti na YouTube označeni kot oglasi, kar pomeni, da je določen delež vseh ogledov tudi plačanih, toda po drugi strani morajo s svojo vsebino vendarle pridobiti pomembno število organskih ogledov.

Na prvem mestu lestvice se je tako znašel Knorr s svojim oglasom »Love At First Taste«, ki si ga je maja torej ogledalo preko 33 milijonov gledalcev. V oglasu je Knorr spoznal samske neznance, ki imajo podoben okus za hrano, da bi preizkusili, ali se bodo zaljubili. Simpatični oglas se zaključi z geslom »Love can happen«.

Na drugo mesto se je uvrstil oglas za Evian, »Baby Bay«, ki si ga je ogledalo 7,2 milijona uporabnikov YouTube, kar je več kot trikrat manj ogledov kakor pri Knorrovem YouTube oglasu. V oglasu slogan »Live Young« povežejo s prikupnimi surferskimi dojenčki in malčki. Na tretje mesto pa se je uvrstil YouTube oglas »Thank You, Mom – Strong« za znamko Procter & Gamble, ki si ga je ogledalo 5,4 milijona uporabnikov in s katerim se z geslom »It takes someone strong to make someone strong. Thank You, Mom.« otroci – športniki svojim materam zahvaljujejo za pogum in moč, ki so jim ga dale.

Na preostalih mestih so si po vrstnem redu sledili še: GoPro s svojim oglasom »GoPro Awards: On a Rocket Launch to Space« (3,9 milijona ogledov), Lufthansa z oglasom »Everyone’s Fanhansa« (3,3, milijona ogledov), šesto mesto pa je ponovno zasedel GoPro z oglasom »Man and Grizzly Bear – Adventures with Bella« (2,6 milijona ogledov). Sledil je oglas za McDonald’s »Angry Birds« z 2,1 milijoni ogledov, oglas za Benzac »Things You Wish You Could Control In High School« (1,1 milijona ogledov), Temptations Cat Treats z oglasom »Catterbox« (1 milijon ogledov), na repu lestvice pa je pristal oglas za blagovno znamko Cricket Wireless »#PhotoMombing! Because Moms Are the Bomb!« (968,555 ogledov).

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Kot je Google že pred časom obvestil, bo pred 1. marcem 2024 posodobil svoje zahteve za oglaševanje v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Prihajalo bo do večjih sprememb v pravilih oglaševanja, ki jih bo treba upoštevati, saj bi neupoštevanje tega...
Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...