Med priznanimi strokovnjaki s področja digitalnega marketinga, ki bodo letos izbirali najboljše digitalne projekte v Sloveniji, je spet tudi Maja Šorli Jakin, izvršna direktorica agencije za digitalni marketing W3B.
“Sodelovanje v žiriji WEBSI vidim kot izjemno priložnost, da lahko aktivno prispevam k promociji inovativnih digitalnih rešitev v Sloveniji ter sodelujem pri soustvarjanju prihodnosti digitalnega oglaševanja in digitalne prisotnosti blagovnih znamk pri nas. Pričakujem kreativne, drzne in inovativne projekte, ki so bili ustvarjeni izven utečenih okvirjev, a ki v prvi vrsti izboljšujejo življenja ljudi, uporabnikov, obenem pa seveda tudi povečujejo učinkovitost podjetij. Veselim se odkrivanja novih idej in spoznavanja talentiranih ekip, ki bodo zaznamovali tako letošnji WEBSI kot tudi prihodnost digitalnega komuniciranja,” o izzivu pravi Maja Šorli Jakin, ki bo prijavljena dela ocenjevala kot članica strokovne žirije.
Le drzni bodo izstopali
Rok za prijave za tekmovanje WEBSI digitalni presežki Slovenije je podaljšan do 19. maja. Dela lahko prijavite v eno ali več od 28 kategorij, med katerimi je po novem tudi kategorija Umetna inteligenca, ki opozarja na njeno vedno večjo vlogo v sodobnem marketingu.
Prijavljena dela bo junija pregledala in ocenila več kot 100-članska WEBSI žirija, ki ji letos predseduje Lovro Peterlin. Projekti bodo ocenjevani dvostopenjsko, in sicer na podlagi ocene strokovne in poslovne žirije. Izjemi pri načinu ocenjevanja so projekti v kategoriji naj digitalna kampanja 2022 in najučinkovitejši digitalni projekti, ki jih bo ocenjevala posebna žirija, sestavljena s strani predsednika žirij, ter projekti v kategoriji video, kjer se bo strokovni in poslovni žiriji pridružila še zunanja strokovna žirija.
Drzni digitalni presežki leta, ki bodo po oceni žirije izstopali, bodo 14. septembra predstavljeni na WEBSI dnevu 2023 v Ljubljani, kjer bodo skupaj podelili 34 nagrad.