V žiriji WEBSI tudi Maja Šorli Jakin

Med priznanimi strokovnjaki s področja digitalnega marketinga, ki bodo letos izbirali najboljše digitalne projekte v Sloveniji, je spet tudi Maja Šorli Jakin, izvršna direktorica agencije za digitalni marketing W3B.

“Sodelovanje v žiriji WEBSI vidim kot izjemno priložnost, da lahko aktivno prispevam k promociji inovativnih digitalnih rešitev v Sloveniji ter sodelujem pri soustvarjanju prihodnosti digitalnega oglaševanja in digitalne prisotnosti blagovnih znamk pri nas. Pričakujem kreativne, drzne in inovativne projekte, ki so bili ustvarjeni izven utečenih okvirjev, a ki v prvi vrsti izboljšujejo življenja ljudi, uporabnikov, obenem pa seveda tudi povečujejo učinkovitost podjetij. Veselim se odkrivanja novih idej in spoznavanja talentiranih ekip, ki bodo zaznamovali tako letošnji WEBSI kot tudi prihodnost digitalnega komuniciranja,” o izzivu pravi Maja Šorli Jakin, ki bo prijavljena dela ocenjevala kot članica strokovne žirije.

Le drzni bodo izstopali

Rok za prijave za tekmovanje WEBSI digitalni presežki Slovenije je podaljšan do 19. maja. Dela lahko prijavite v eno ali več od 28 kategorij, med katerimi je po novem tudi kategorija Umetna inteligenca, ki opozarja na njeno vedno večjo vlogo v sodobnem marketingu.

Prijavljena dela bo junija pregledala in ocenila več kot 100-članska WEBSI žirija, ki ji letos predseduje Lovro Peterlin. Projekti bodo ocenjevani dvostopenjsko, in sicer na podlagi ocene strokovne in poslovne žirije. Izjemi pri načinu ocenjevanja so projekti v kategoriji naj digitalna kampanja 2022 in najučinkovitejši digitalni projekti, ki jih bo ocenjevala posebna žirija, sestavljena s strani predsednika žirij, ter projekti v kategoriji video, kjer se bo strokovni in poslovni žiriji pridružila še zunanja strokovna žirija.

Drzni digitalni presežki leta, ki bodo po oceni žirije izstopali, bodo 14. septembra predstavljeni na WEBSI dnevu 2023 v Ljubljani, kjer bodo skupaj podelili 34 nagrad.

W3B
W3Bhttps://www.w3b.si/
V agenciji W3B smo strokovnjaki za digitalni marketing in oglaševanje. Vaša digitalna marketinška agencija.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

V dobi, ko so vsi dogodki, počitnice, druženja in celo obroki ovekovečeni na družbenih omrežjih, nas pogosto lahko obišče občutek, da nekaj pomembnega zamujamo ali da gre drugim bolje od nas. Pa so ti posamezniki tudi v resnici bolj...
Zagotovo ste že naleteli na ilustracije z gumijastimi okončinami živih barv, ki spremljajo animacije, oglase in še kaj bi se našlo. Če jih še niste, boste sedaj zagotovo bolj pozorni nanje. Gre za obuditev Corporate Memphis stila, ki v...
Pri pripravi marketinških strategij in načrtovanju kampanj se dandanes marketinški strokovnjaki še vedno držijo štirih ključnih vodnikov, tako imenovanih štirih P-jev marketinga: Product (izdelek), Price (cena), Place (mesto/kraj) in Promotion (promocija).   Idejno zasnovo za koncept Marketing Mixa – katerega del...