Analiza stroškov oglaševanja na spletu (Google Ads, Facebook Ads)

Z objavljeno analizo (verzija 1: april 2020) želimo opazovati gibanje cen oglaševanja po CPM modelu (ali po slovensko CNT; cena na tisoč prikazov). CPM v svetu oglaševanja predstavlja enoto, ki je primerljiva med vsemi formati in kanali. Naši vzorci so dovolj veliki, da omogočajo vpogled v stanje na trgu. Spremljajte nas za posodobitve. Glede na obsežnost podatkov je ogromno možnosti za nadaljnje analize. Če bi želeli sodelovati pri merjenju, nam pišite.

Facebook Ads

Facebook Ads vključuje tudi Instagram in inventorij, ki ga Facebook zakupuje pri zunanjih ponudnikih.

Cena oglaševanja Facebook

Facebook Ads podatki za Facebook in Instagram (zadnjih 8 tednov)

Cena oglaševanja Facebook Ads (Facebook in Instagram)

Google Ads

Google Ads vključuje tudi YouTube.

Cena oglaševanja Google Ads (+YouTube)

Članek je bil najprej objavljen na w3b.si

Denis Jakin
Denis Jakin
Denis Jakin je vodilni slovenski strokovnjak za digitalni marketing, ki je svojo pot začel leta 2004.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Na prihajajočem tekmovanju DIGGIT, ki velja za prestižno priznanje na področju digitalnih komunikacij, bo kot član žirije sodeloval Denis Jakin, direktor poslovnega razvoja v digitalni agenciji W3B. Njegova vloga bo ključna pri iskanju in nagrajevanju projektov, ki ne le...
Orodje je človekov podaljšek roke, s katerim lažje opravlja svoje delo. Kako uporabno je orodje, se kaže predvsem v načinu upravljanja in izkoriščanja le-tega pri uspešnosti izvajanja svojega dela. Ena od osrednjih nalog vodje projektov je (kot je že iz...
V svetu grafičnega oblikovanja, kjer kreativnost in tehnološki napredek tvorita neprestano dinamično tkivo, se pričakuje, da bo leto 2024 prineslo ključne spremembe in navdihujoče inovacije. Grafično oblikovanje ni več zgolj estetski element, temveč postaja trend in prepoznavnost blagovnih znamk....