Analiza stroškov oglaševanja na spletu (Google Ads, Facebook Ads)

Z objavljeno analizo (verzija 1: april 2020) želimo opazovati gibanje cen oglaševanja po CPM modelu (ali po slovensko CNT; cena na tisoč prikazov). CPM v svetu oglaševanja predstavlja enoto, ki je primerljiva med vsemi formati in kanali. Naši vzorci so dovolj veliki, da omogočajo vpogled v stanje na trgu. Spremljajte nas za posodobitve. Glede na obsežnost podatkov je ogromno možnosti za nadaljnje analize. Če bi želeli sodelovati pri merjenju, nam pišite.

Facebook Ads

Facebook Ads vključuje tudi Instagram in inventorij, ki ga Facebook zakupuje pri zunanjih ponudnikih.

Cena oglaševanja Facebook

Facebook Ads podatki za Facebook in Instagram (zadnjih 8 tednov)

Cena oglaševanja Facebook Ads (Facebook in Instagram)

Google Ads

Google Ads vključuje tudi YouTube.

Cena oglaševanja Google Ads (+YouTube)

Članek je bil najprej objavljen na w3b.si

Naročite se na #hashtag e-novice!

Novo na #hashtag.si

Diggit  – konferenca, ki jo zaznamujejo digitalni trendi in inovacije v svetu oglaševanja – je letos že desetič zapored postregel z zanimivim naborom mednarodnih govorcev, prevladujoča tematika pa je bila umetna inteligenca, ki nas spremlja že skoraj na vsakem...
Pot tržnemu komuniciranju na družbenih omrežjih je tlakoval Facebook ob koncu leta 2006, ko je predstavil možnost oglaševanja na omrežju in postal dostopen tudi splošni javnosti. S hitrim pridobivanjem novih uporabnikov je hkrati spodbudil tudi razvoj in rast drugih...
Med priznanimi strokovnjaki s področja digitalnega marketinga, ki bodo letos izbirali najboljše digitalne projekte v Sloveniji, je spet tudi Maja Šorli Jakin, izvršna direktorica agencije za digitalni marketing W3B. “Sodelovanje v žiriji WEBSI vidim kot izjemno priložnost, da lahko aktivno...