Nasveti za izboljšanje oblikovanja UI vmesnika v Figmi

Oblikovanje spletne strani, uporabniškega vmesnika ali uporabniške izkušnje ni nikoli enostavno brez pravih orodij. Na srečo imajo oblikovalci danes dostop do številnih orodij, ki ne zagotavljajo le širokega nabora funkcij, temveč so tudi enostavna za uporabo.

Figma je eno najboljših orodij za oblikovanje, ki ga mora poznati vsak oblikovalec. Če ste začetnik ali oblikovalec, ki želi izvedeti več o Figmi, bomo v tem članku delili zelo zanimive nasvete in trike za izboljšavo vaših Figma projektov.

Uporaba belega prostora (white space)

Ne pozabite, da morate elemente dobro razporediti. Pametno uporabljajte prazen prostor (padding) in rob (margin). Uporabnikom pomaga, da se bolj osredotočijo na elemente ter ustvarijo hierarhijo in strukturo za boljšo berljivost.

Uporaba belega prostora (white space)

Prikaz interaktivnih elementov

Preprosto poskrbite, da so interaktivni elementi lahko prepoznavni. Uporabite barve kot identifikatorje, za boljšo dostopnost pa poskusite dodati tudi sekundarne identifikatorje, kot so podčrtaji.

Prikaz interaktivnih elementov

Uporaba enakih ikon

Obstaja veliko vrst ikon, ki vsebujejo različne sloge, oblikein linije. iIzogibajte se mešanju teh, saj bo to po nepotrebnem povečalo kognitivno obremenitev uporabnika.

Uporaba enakih ikon

Omejitev izbire barv

Najbolj priporočljivo je, da paleto omejite na dve glavni barvi in v nekaterih primerih na eno poudarjeno barvo. Tako bodo elementi bolj opazni in ne bodo preobremenili uporabnika.

Omejitev izbire barv

Uporaba kvalitetnih fotografij

Kakovost slike lahko močno vpliva na uporabnika. Poskrbite, da bo fotografija najboljše kakovosti, pa tudi velikost fotografije naj ne bo prevelika, saj lahko vpliva na čas nalaganja strani.

Oblikovanje spletnih strani ali vmesnikov je lažje s pravimi orodji, kot je Figma. V tem članku smo delili nekaj osnovnih nasvetov za izboljšanje vaših projektov in s temi nasveti boste izboljšali svoje oblikovanje in uporabniško izkušnjo. Ne pozabite, da se oblikovanje nenehno razvija in zato se tudi vi še naprej učite in izboljšujete na tem področju.

Pia Zorič
Pia Zorič
Kot grafična oblikovalka, ki se navdušuje nad ustvarjanjem in oblikovanjem, svojo kreativnost prelivam v vse vidike vizualne komunikacije. Z združevanjem estetike in funkcionalnosti skozi oblikovanje ustvarjam privlačne in intuitivne grafike. Moja edinstvena kombinacija veščin omogoča, da preoblikujem ideje v grafike, ki navdušujejo in izboljšujejo način, kako ljudje dojemajo svet okoli sebe.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Pregled marketinških konferenc

Aktualni dogodki in marketinške konference

Seznam marketing dogodkov 2025:  Q1 (januar-marec):  SOZ akademija – Dobra praksa: Marketing iz zasede (Ambush Marketing) - 23. 1. 2025   Outstanding - 30. 1. 2025  Meta Marketing Summit...
Appeals Centre Europe

Appeals Centre Europe – Neodvisna pomoč uporabnikom družbenih omrežij

V svetu digitalnega marketinga, kjer so družbena omrežja osrednji del delovnega področja, se pogosto dogaja, da pride s strani platform družbenih omrežij pri moderiranju...
IG novosti

INSTAGRAM: Kaj je novega in kaj še prihaja?

Tudi v letu 2025 lahko rečemo, da Instagram ostaja MVP družbenih omrežij – in to z dobrim razlogom. Nikoli ne počiva! Platforma, ki jo...