V zadnjih letih je Meta Connect postala ena perečih svetovnih tehnoloških konferenc, kjer podjetje Meta predstavi svoje premike na področju umetne inteligence (UI), navidezne (VR) in razširjene resničnosti (AR) ter njihovo integracija v zasebno, svetovno, poslovno in marketinško krajino. Kaj so predstavili letos in kaj je najbolj navdušilo gledalce?
UI: Umetna inteligenca v ospredju marketinških kampanj
Eni od ključnih tem letošnjega Meta Connecta sta bili umetna inteligenca in njena uporaba. Z naprednimi algoritmi bodo lahko podjetja zdaj ustvarila kampanje, ki so bolj prilagojene potrebam posameznega potrošnika, kar lahko posledično poveča uspešnost oglaševanja in angažiranost občinstva.
Na konferenci so bile predstavljene Meta AI rešitve, s katerimi je omogočeno, da se oglaševalska vsebina prilagodi v realnem času, na podlagi vedenja uporabnika, kar pomeni, da bo sedaj UI lahko interpretirala čustva, prepoznavala trende v uporabnikovem vedenju in ustvari vsebino, ki neposredno nagovarja posameznika. S tem bo UI postala ključni element za prilagajanje in personalizacijo marketing strategij.
Izpostaviti je treba tudi rešitev za posameznega uporabnika. Meta AI omogoča nove fukncionalnosti, kjer se lahko nalaga fotografije in programu postavlja vprašanja, povezana z naloženo fotografijo. Lahko se ga sprašuje za mogoče spremembe znotraj fotografije, na podoben način kot že deluje ChatGPT podjetja OpenAI. Poleg tega ima Meta AI možnost glasovnega odgovarjanja. Izbirati je mogoče tudi med glasovi znanih osebnosti (Judi Dench, Kristen Bell, John Cena, Keegan-Michael Key …).
VR in AR: Novo orodje za marketinške izkušnje
Navidezna resničnost (VR) in obogatena resničnost (AR) igrata vedno večjo vlogo pri ustvarjanju interaktivnih marketinških kampanj in vsebin.
Na konferenci je bil predstavljen Meta Quest 3S, najnovejša naglavna oprema za ogled virtualne resničnosti, ki obljublja novo stopnjo potopitve in uporabniške izkušnje v virtualnem okolju. Podjetja bodo sedaj lahko z uporabo VR tehnologije omogočila potrošnikom virtualno preizkušanje izdelkov, sprehode po digitalnih trgovinah, med drugim tudi sodelovanje v navideznih dogodkih in promocijah.
Poleg tega se je AR tehnologija z Meta Reality nadgradnjami še bolj približala vsakodnevnemu življenju potrošnikov. Predstavljen je bil izdelek Metinega sodelovanja s podjetjem Ray-Ban – Ray-Ban pametna očala, ki bodo omogočala uporabnikom, da v realnem času ustvarjajo interaktivne izkušnje in vizualne zgodbe, ki bodo združile virtualni in fizični svet. Kot posebnost je izpostavljena možnost simultanega prevajanja v resničnem času.
Kot zadnjo novost obogatene realnosti je prototip Orion AR – očal, ki z najnovejšo izgradnjo omogočajo zaznavanje gibanja rok/dlani, kar se pretvori v ukaze in omogoča enostavnejše povezovanje med aktivnostmi znotraj virtualnega sveta v fizičnem svetu. Očala delujejo vizualno prijetno in ne izstopajo, so pa zaenkrat še v razvoju in niso dostopne za javnost.
Metaverse: Marketinški prostor prihodnosti
Metaverse, virtualni svet, ki ga Meta že nekaj let aktivno razvija, postaja ključni prostor za trženje. Postavljenih je bilo veliko vprašanj na temo, kako lahko podjetja v Metaversu ustvarjajo in monetizirajo vsebino. Predstavljeni so bili primeri, kako lahko blagovne znamke ustvarijo virtualne prodajalne ali dogodke, kjer lahko uporabniki interaktivno preizkušajo izdelke, komunicirajo z avatarji ali celo sklepajo nakupe z uporabo digitalnih valut.
Trajnost in etika pri uporabi tehnologije v marketingu
Letošnja konferenca je v ospredje postavila tudi vprašanja trajnosti in etike. Čeprav tehnologija odpira neskončne možnosti za personalizacijo in boljše razumevanje potrošnikov, se mora marketing še vedno zavedati svoje odgovornosti. Meta je na dogodku poudarila svojo zavezanost etičnemu oglaševanju in uporabi podatkov, kar vključuje bolj transparentno obdelavo podatkov ter spodbujanje trajnostnih praks.
Meta Connect 2024 je pokazal, da tehnologija in marketing še naprej stopata z roko v roki. Uspeh v digitalni prihodnosti bo odvisen od sposobnosti zaposlenih v marketingu, da te inovacije uporabijo na način, ki ustvarja edinstvene in privlačne izkušnje za potrošnike. Uporabniki bodo z vsemi novostmi lahko popestrili svoje življenje in si olajšali vsakodnevne zadolžitve z Meta AI. Kljub vsem tem tehnološkim dosežkom pa je uporabniška izkušnja Metinih uporabnikov na veliki preizkušnji, saj kolikor Meta vlaga v inovacije, hkrati pušča za sabo neskončno število nezadovoljnih uporabnikov, ki imajo težave z njihovo podporo in dostopanjem do svojih uporabniških računov.