Spremembe Metinih pogojev poslovanja – so vaši podatki varni?  

Meta bo kmalu začela uporabljati družabno dejavnost na vseh Facebook in Instagram profilih za usposabljanje svojih orodij UI. Uporabljeni bodo podatki iz leta 2007, vključno z objavami, fotografijami in sporočili Metinemu klepetalnemu robotu, ki je podprt z UI. Kaj sledi? Vemo le, da Metin nov pravilnik začne delovati 26. junija.

Velikan družbenih omrežij je pred kratkim obvestil uporabnike platform, da se v skladu s spremembami politike zasebnosti njihove informacije uporabijo tudi za razvoj in izboljšanje Meta UI. Prenovljeni pogoji poslovanja bodo stopili v veljavo 26. junija 2024. 

Posodobitev pravilnika 

Meta od 26. junija 2024 uvaja nov pravilnik o zasebnosti. Za uporabnike to pomeni, da bo Meta začela zbirati podatke uporabnikov od leta 2007 dalje in jih začela uporabljati za izboljšanje svojih orodij UI. Med podatke spadajo vse informacije, ki so objavljene kot besedila, slike, opisi slik, komentarji, zgodbe in sporočila, ki ste jih poslali Metinem klepetalnem robotu, ki je prav tako podprt z umetno inteligenco. Pri tem se ne bodo uporabile informacije iz zasebnih sporočil. To naj bi veljalo le za uporabnike starejše od 18 let.  

Zaenkrat je znano tudi, da naj bi uporabniki platform v Evropski Uniji to lahko zvrnili, saj imamo v veljavi zakon o umetni inteligence, kot je GDPR (General Data Protection Regulation). 

Podjetje NOYB je vložilo 11 pritožb na različna evropska sodišča v zvezi z novim pravilnikom Mete. Podrobnosti oziroma odgovorov glede podanih pritožb še ni na voljo, a so pred tem po poročanju Reutersa na Meti dejali: »Prepričani smo, da je naš pristop v skladu z zakoni o zasebnosti in da je naš pristop skladen s tem, kako druga tehnološka podjetja razvijajo in izboljšujejo svoje izkušnje z umetno inteligenco v Evropi (vključno z Googlom in Open AI).« 

Kaj nas čaka v prihodnosti?  

Meta se po vseh komentarjih, ki jih je možno izslediti na to temo, očitno ne namerava znebiti orodij UI. Prav tako je Meta delila podrobnosti o tem, katere informacije bodo lahko uporabljene, kar je po njihovem mnenju skladno s politiko zasebnosti in pogoji storitve.   

Metin tiskovni predstavnik je dejal: »Zavezani smo k odgovorni izgradnji umetne inteligence in verjamemo, da je pomembno, da ljudje razumejo, kako usposabljamo modele, ki poganjajo naše generativne izdelke umetne inteligence. Z izdajo naših izkušenj z umetno inteligenco smo delili podrobnosti o vrstah informacij, ki jih uporabljamo za ustvarjanje in izboljšanje izkušenj z umetno inteligenco – kar vključuje javne objave z Instagrama in Facebooka – v skladu z našo politiko zasebnosti in pogoji storitve. Ker noben model umetne inteligence ni popoln, so povratne informacije ključnega pomena za nadaljnji razvoj umetne inteligence in sodelujemo s strokovnjaki, oblikovalci politik in zagovorniki, ko si prizadevamo graditi umetno inteligenco na odgovoren način.« 

Viri:

https://www.abc.net.au/listen/programs/pm/facebook-instagram-users-activity-to-train-ai/103947852
https://www.bbc.com/news/articles/cw99n3qjeyjo
https://www.businessinsider.com/meta-privacy-policy-change-concerns-scrape-facebook-data-train-ai-2024-6
https://heymenekse.com/blog/facebook-ai-privacy-update-june-2024-your-right-to-object
https://www.abc.net.au/news/2024-04-19/meta-releases-llama-3-ai-model/103744538
https://www.abc.net.au/news/2024-06-10/instagram-facebook-train-meta-ai-tools-no-opt-out-australia/103958308

Anja Jereb
Anja Jereb
Vodja projektov z več kot 3 leti aktivnega delovanja v digitalnem marketingu. Njeno delo zajema načrtovanje in upravljanje projektov, komuniciranje z naročniki ter sodelovanje z različnimi oddelki glede projektov. Je motivirana in organizirana oseba, ki ima rada nove izzive, ljudi in obožuje svojo službo.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Meta Connect 2024

Meta Connect 2024

V zadnjih letih je Meta Connect postala ena perečih svetovnih tehnoloških konferenc, kjer podjetje Meta predstavi svoje premike na področju umetne inteligence (UI), navidezne...
influencer

Vplivneži ali superjunaki modernega marketinga? 🦹️ 

V svetu digitalnega marketinga so vplivneži postali eno najmočnejših orodij za povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk, grajenje kredibilnosti in spodbujanje prodaje. Vplivnostni marketing ni več...
Google Lens

V Google Lens prihajajo Shopping oglasi!  

Google je pred kratkim napovedal, da bo do konca leta 2024 dodal Shopping oglase v Google Lens, ki se bodo prikazovali poleg vizualnih rezultatov...