Najboljši čas za objavo na družbenih omrežjih v 2025

Res je, takšnih vodičev je že malo morje – in ja, včasih znajo biti veliko preveč splošni. Prav tako drži, da ima vsaka znamka svoje posebnosti, vsako občinstvo pa svoje navade. Ampak takšni pregledi vam lahko vseeno pridejo prav. Poskusiti ni greh.  

Sprout Social je objavil najnovejši pregled najboljših terminov za objave – na podlagi podatkov od več kot 30.000 poslovnih profilov. Zbrali so čase, ko objave na posameznih platformah dosegajo največ angažiranosti. 

Seveda ni univerzalnega recepta, ki bi pomagal vsem. A če si želite izboljšati rezultate svojih objav, je tole ena izmed strategij,  ki jih lahko testirate. 

Splošen pregled 

Skoraj 2,5 milijarde analiziranih interakcij na več kot 600.000 družbenih profilih (med njimi Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest, TikTok in Youtube) je razkrilo zanimive vzorce. 

Kdaj torej objaviti, da bo odziv kar najboljši? Po podatkih uporabnikov orodja Sprout Social so to najboljši časi: 

  • Ponedeljek, torek in četrtek: med 10. in 13. uro 
  • Sreda: med 10. in 16. uro 
  • Petek: med 9. in 11. uro 
  • 📈 Najboljši dan za objave? Sreda. 
  • 📉 Najslabši? Nedelja – takrat sledilci preprosto niso razpoloženi za klikanje, saj se že pripravljajo na teden, ki prihaja. 

*Če vaši sledilci prihajajo iz različnih držav, celin ali časovnih pasov, priporočamo, da urnik objav prilagodite glede na lokacijo večine svojih sledilcev. 

Kdaj je najboljši čas za objave na Facebooku?  

Po podatkih raziskave so najboljši časi za objave na Facebooku: 

  • Ponedeljek: 9.00–12.00 
  • Torek: 9.00–12.00 
  • Sreda: 8.00–11.00 ter 15.00–17.00 
  • Četrtek: 8.00–12.00 
  • Petek: 9.00–10.00 
  • Sobota: 9.00–10.00 
  • Nedelja: 8.00–13.00 
  • Najboljši dnevi za objave: od ponedeljka do petka 
  • Najslabši dan za objave: nedelja 

Če želite na Facebooku doseči čim več ljudi, objavljajte zgodaj zjutraj – med 8. in 9. uro. V teh urah uporabniki najpogosteje odpirajo aplikacijo in preverjajo, kaj je novega, zato je to pravi trenutek, da jih nagovorite. Še posebej močno odzivnost beležijo objave, ki gredo v živo dopoldne in ujamejo začetni zagon dneva. Zato začnite dan močno – in pravočasno. 

Kdaj pa je najboljši čas za objave na Instagramu?  

  • Ponedeljek: med 10.00 in 16.00 
  • Torek: med 10.00 in 14.00 
  • Sreda: med 10.00 in 16.00 
  • Četrtek: med 10.00 in 15.00 
  • Petek: ob 11.00 in 14.00 
  • Sobota: med 9.00 in 16.00 
  • Nedelja: med 10.00 in 12.00 ter ob 15.00 
  • Najboljši dnevi za objave na Instagramu: od ponedeljka do četrtka 
  • Najslabši dan za objave na Instagramu: sobota 

Za višji doseg in vpletenost se držite dopoldanskih in zgodnjih popoldanskih ur med delavniki. Vizualno privlačna vsebina ima takrat več možnosti, da jo ljudje ne le opazijo, ampak tudi komentirajo, ali delijo. Naj pa vas ne zavede sobotna sproščenost – to ni dan, ko bi blestele Insta objave. 

Kaj pa na LinkedInu? 

Uporabniki so na LinkedInu najbolj aktivni med tednom, predvsem v dopoldanskem času, ko se posvečajo poslovnim vsebinam in grajenju svoje mreže (poslovnih) poznanstev. 

  • Ponedeljek: 10.00–13.00 
  • Torek: ob 10.00 
  • Sreda: 10.00–11.00 
  • Četrtek: 9.00–13.00 
  • Petek: ob 10.00 
  • Sobota: ob 9.00 
  • Nedelja: 7.00–17.00 
  • Najboljši dnevi za objave na LinkedInu: od torka do četrtka 
  • Najslabši dan za objave na LinkedInu: nedelja 

To pomeni, da objavljajte predvsem med 10. in 13. uro, od torka do četrtka. Vikendi pa, kot je bilo za pričakovati, prinašajo precej manj interakcij – zato jih je bolje izpustiti pri načrtovanju novih objav. 

Če pa objavljate tudi na TikToku, YouTubu ali Pinterestu (ali pa to še načrtujete), si lahko na spodnji povezavi ogledate celoten pregled najboljših časov za objave. Vodič vsebuje podrobne podatke za vsako platformo posebej in vam bo prišel prav pri načrtovanju vsebin, če jih želite pripeljati do pravega občinstva ob pravem času. 

Celoten vpogled vas čaka tukaj.  

Vir: Sprout Social, Social Media Today 

Laura Kovše
Laura Kovše
Upravljalka digitalnih vsebin in piska besedil je svojo strast do družbenih omrežij našla že na fakulteti, v času vzpona Youtuberjev. Tekoče govori jezik družbenih omrežij in na TikToku preživi več časa, kot si upa priznati. Poleg digitalnega sveta jo privlačijo tudi razne oblike ustvarjanja in kreativnega preživljanja prostega časa. Ponosno pove, da je njen Hogwarts house Slytherin.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Surreal

Zapomnite si ime John Thornton

John Thornton, s svojimi bogatimi izkušnjami na področju družbenih omrežij pri Innocent drinks in sedaj kot senior tekstopisec pri Surreal Cereal, je postal sinonim...
Meta Ray-Ban

Meta Ray-Ban pametna očala

Meta ponovno preseneča javnost z napredkom v preseganju mej pri mešanju resničnega sveta z virtualnim. Že lansko leto so na Meta Connect 2024 predstavili...
TikTok

Že veste, kako deluje TikTokov algoritem?

TikTok je končno razkril delček svoje skrivnostne formule – in čeprav še vedno nimamo vpogleda v celotno sliko, nam ta nova informacija vseeno daje...