Nasveti za uspešno prodajo na spletu

Spletno nakupovanje je predvsem v zadnjih letih v porastu, prav tako pa je postalo zelo enostavno odpreti lastno spletno trgovino in svoje izdelke ali storitve prodajati na spletu. Z nekaj osnovnega računalniškega znanja ali pomočjo neštetih vodnikov (angl. “tutorials”), ki jih lahko najdemo na spletu, je možno postaviti privlačno in v celoti funkcionalno spletno trgovino v le nekaj urah.

Kako pa ljudi privabiti na svojo novo spletno trgovino?

Ali še bolje, kako enkratnega kupca spremeniti v zvestega? Za vas smo zbrali nekaj najučinkovitejših nasvetov, kako začeti oglaševati na spletu, na kaj morate biti posebej pozorni in katerih pasti se morate izogniti.

  1. Naredite dober vtis že na začetku

Ne glede na platformo, ki ste ali jo še boste izbrali za spletno trgovino, boste na spletu našli veliko predlog, ki ponujajo različne funkcionalnosti. Le te so koristne predvsem za vse, ki se ustvarjanja spletne trgovine lotevate prvič, saj boste tako prihranili veliko časa, ker ne boste potrebovali programerskega znanja. Pomembno je, da izberete tako predlogo, ki ustreza izdelkom, ki jih nameravate ponujati. Hkrati pa izberite tako, ki se bo hitro nalagala in pravilno prikazovala na različnih napravah – to najlažje preizkusite sami, z različnimi napravami (npr. mobilni telefon, računalnik in tablični računalnik).

  1. Osredotočite se na kupca

Vaša pozornost naj bo usmerjena v kupca, njegove potrebe in želje. Predlagamo, da že pred začetkom projekta naredite vsaj osnovno raziskavo obstoječe ponudbe na trgu, potreb kupcev in oblikujete ciljno skupino.

S pomočjo družbenih medijev lahko s svojimi strankami vzpostavite dialog in tako še bolj prisluhnete njihovim željam. Bodite seveda tudi odprti za predloge – nenazadnje, želite kupcem ponuditi točno tisto, po čemer povprašujejo.

  1. Oblikujte celostni načrt komuniciranja na družbenih omrežjih

Ljudje se veliko časa zadržujemo na družbenih omrežjih in velika verjetnost je, da so tam tudi vaši kupci. Omrežja, kot so Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok (in še mnogo drugih) vam omogočajo povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in grajenje baze strank. Pomembno je, da jih uporabljate sebi v prid in sledilcem dostavljate njim relevantne vsebine.

Celostna strategija, ki zajema vse komunikacijske kanale, na katerih ste prisotni, vam zagotavlja prepoznavnost ne glede na to, na kateri platformi vam uporabnik sledi. V veliko pomoč vam je pri tem delu lahko marketinška agencija, ki skupaj z vami oblikuje celovit načrt komuniciranja in vestno bdi nad dogajanjem na družbenih medijih z objavljanjem vedno sveže vsebine, komunikacijo s sledilci in spletnim oglaševanjem.

  1. Spletno stran naredite prijazno tako za uporabnika kot za Google

Za iskanje vsebin na spletu se uporabniki večinoma zanašamo na uporabo spletnih iskalnikov, kot na primer Google, Bing, Najdi.si in podobni. Iskalnikom moramo torej omogočiti učinkovit pregled vsebine, ki je na spletni strani, hkrati pa mora biti objavljena vsebina relevantna.

Več bo na vaši spletni strani objavljenih relevantnih vsebin, višje vas bodo iskalniki uvrščali med organskimi rezultati iskanja. Višja uvrstitev na seznamu iskanj, posledično pomeni več obiska na spletni strani.

SEO optimizacija se lahko na prvi pogled sliši enostavno, a je to dolgotrajen proces, ki zahteva veliko vloženega dela in znanja. Da bi lahko čim več svojega časa namenili vsebini in ponudbi v svoji spletni trgovini, lahko SEO optimizacijo zaupate marketinški agenciji in tako prihranite dragocen čas.

  1. Dober glas seže v deveto vas

Zlasti pri novih spletnih trgovinah je pomembno, da čim večje število potencialnih kupcev obvestite o svojem obstoju. V prvih mesecih se lahko zgodi, da bo organskega prometa na vašo spletno stran zelo malo – razen seveda, če vam uspe lansirati produkt, ki bo nemudoma postal viralni hit.

V veliko pomoč pri grajenju prepoznavnosti vam je lahko oglaševanje na družbenih medijih, spletnih iskalnikih in različnih spletni straneh. Glede na vrsto izdelka ali storitve, ki jo ponujate, je treba smiselno izbrati omrežja na katerih boste oglaševali.

Oglasi naj izpostavljajo vaše prednosti, posamezne izdelke in akcije ter naj bodo v skladu s skupno strategijo komuniciranja.

Za primer vzemimo oglase v iskalniku Google – za tovrstne oglase je treba najprej poiskati ključne besede, ob iskanju katerih se bodo vaši oglasi pojavljali. Denimo, da na vaši spletni trgovini prodajate različne tekaške copate. V nabor ključnih besed lahko torej vključite besede oziroma besedne zveze, kot na primer tekaški copati, superge, teniske in druge sopomenke.

Ne glede na to, ali si želite oglaševati samo na omrežju Google ali tudi na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Tik Tok … pripravljeni smo na nove izzive in z veseljem vam pomagamo.

Podajanje na novo poslovno pot zahteva veliko poguma in predanosti. Upamo, da vam bodo ti nasveti vsej nekoliko olajšali pot, na katero se podajate.

Vedno bomo veseli vaših vprašanj ter vam z veseljem priskočili na pomoč. Na nas pa se lahko obrnete tudi s povpraševanjem po sodelovanju. Prepričani smo, da smo lahko vaša naslednja agencija!

Jan Jamšek
Jan Jamšek
Z več kot desetletjem izkušenj v digitalnem in “offline” marketingu je Jan pridobil dragocene izkušnje tako na strani naročnikov kot tudi v marketinških agencijah. Kot vodja digitalnih projektov in specialist za digitalni marketing se strastno posveča dinamičnim projektom, kjer s kreativnostjo in inovativnostjo pomaga naročnikom doseči njihove cilje. Prepričan je, da za vsak izziv obstaja rešitev, le dovolj kreativni moramo biti, da jo najdemo.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Pregled marketinških konferenc

Aktualni dogodki in marketinške konference

Seznam marketing dogodkov 2025:  Q1 (januar-marec):  SOZ akademija – Dobra praksa: Marketing iz zasede (Ambush Marketing) - 23. 1. 2025   Outstanding - 30. 1. 2025  Meta Marketing Summit...
Appeals Centre Europe

Appeals Centre Europe – Neodvisna pomoč uporabnikom družbenih omrežij

V svetu digitalnega marketinga, kjer so družbena omrežja osrednji del delovnega področja, se pogosto dogaja, da pride s strani platform družbenih omrežij pri moderiranju...
IG novosti

INSTAGRAM: Kaj je novega in kaj še prihaja?

Tudi v letu 2025 lahko rečemo, da Instagram ostaja MVP družbenih omrežij – in to z dobrim razlogom. Nikoli ne počiva! Platforma, ki jo...