V časih nestabilnega oglaševanja na družbenih omrežjih in gospodarske stagnacije je dodajanje novega učinkovitega promocijskega kanala ključno za dolgoročno uspešnost. Tega se zavedajo tako največje trgovske verige kot najbolj prodorni igralci v spletni prodaji, ki že izkoriščajo prednosti SMS marketinga: hiter, merljiv in cenovno dostopen doseg strank in potencialnih kupcev.
V podjetju Sinhro pomagamo tako večjim trgovcem kot manjšim in nišnim podjetjem, da izboljšajo stopnjo konverzij na svojih spletnih straneh in dosežejo boljše rezultate za kampanje za Črni petek, posebne akcije, predstavitve novih izdelkov ali storitev ter pri dostavi pomembnih transakcijskih sporočil kot so potrditve nakupov, dostava in podobno.
Najboljše prakse
Poleg omenjenih kampanjskih SMS sporočil razlikujemo še med transakcijskimi sporočili ter avtomatizacijami za izboljšanje spletne prodaje. Med temi slovenski trgovci pogosto uporabljajo predvsem t.i. “abandoned cart” sporočila, ki s pomočjo popustov ali zgolj opominom na zapuščeno košarico pomagajo pritegniti obiskovalce spletne strani, ki so slednjo zapustili pred opravljenim nakupom. Zelo priljubljena je tudi “post-purchase” avtomatizacija, ki kupce po nakupu spodbuja, da izkoristijo že plačano poštnino in k nakupu dodajo še kak izdelek.
Ob tem moramo omeniti, da dobre prakse vključujejo tudi razumno uporabo. Pri pridobivanju telefonskih številk je potrebno upoštevati varstvo podatkov, v sporočila pa je obvezno dodati možnost odjave.
Učinkovitost in merljivost
Poleg skoraj 100% branosti prejetih promocijskih sporočil se SMS marketing lahko pohvali še z dejstvom, da so omenjena sporočila večinoma odprta v prvih treh minutah po prejetju. Stopnja klikov na povezave je v povprečju 19%, pri elektronski pošti pa zgolj 2%. Število klikov ter nakupov se lahko spremlja s pomočjo UTM kod v analitiki ali s pomočjo posebne kode za popust, ki se ustvari zgolj za SMS kampanjo.
SMS marketing trendi za 2023
Promocijska sporočila so poletela v višave vzporedno s spletno prodajo v obdobju pandemije in vztrajno rastejo še naprej. V letu 2023 naj bi se število poslanih sporočil podvojilo. Vzroka sta predvsem nujnost razpršitve digitalnih marketinških kanalov ter odlični in lahko merljivi rezultati. SMS sporočilom se vedno bolj pridružuje tudi Viber, saj ga uporablja več kot polovica Slovencev. Viber namreč omogoča bolj ugodne cene pri daljših sporočilih in enostavno dodajanje slik. Vsi našteti podatki kažejo, da je mobilna telefonska številka že postala bolj dragocena od e-mail naslova. Zaradi tega je za blagovne znamke smiselno, da čimprej pričnejo zbirati telefonske številke kupcev ter razmišljati o SMS marketing strategiji. V Sinhru vam lahko pomagamo pri taktikah, najboljših primerih uporabe ter izvedbi pošiljanja promocijskih sporočil, ki bodo smiselno dopolnila vaše preostale marketinške aktivnosti.
Če vas zanima, kako lahko SMS marketing pripomore vašemu poslu, nas za sestanek ali videoklic kontaktirajte na tilen.locniskar@sinhro.si.