SMS marketinga ne morete več spregledati

Ne zaradi prejetih promocijskh sporočil, temveč izjemne statistike. Medtem ko povprečno e-mail aktivacijo odpre zgolj petina naslovnikov, se SMS trženje lahko pohvali s kar 98% branostjo, skoraj petina prejemnikov pa tudi klikne na povezavo v prejetem sporočilu. Podjetje Sinhro na ta način številnim slovenskim podjetjem pomaga pri doseganju njihovih ciljev.

V časih nestabilnega oglaševanja na družbenih omrežjih in gospodarske stagnacije je dodajanje novega učinkovitega promocijskega kanala ključno za dolgoročno uspešnost. Tega se zavedajo tako največje trgovske verige kot najbolj prodorni igralci v spletni prodaji, ki že izkoriščajo prednosti SMS marketinga: hiter, merljiv in cenovno dostopen doseg strank in potencialnih kupcev.

V podjetju Sinhro pomagamo tako večjim trgovcem kot manjšim in nišnim podjetjem, da izboljšajo stopnjo konverzij na svojih spletnih straneh in dosežejo boljše rezultate za kampanje za Črni petek, posebne akcije, predstavitve novih izdelkov ali storitev ter pri dostavi pomembnih transakcijskih sporočil kot so potrditve nakupov, dostava in podobno.

Najboljše prakse

Poleg omenjenih kampanjskih SMS sporočil razlikujemo še med transakcijskimi sporočili ter avtomatizacijami za izboljšanje spletne prodaje. Med temi slovenski trgovci pogosto uporabljajo predvsem t.i. “abandoned cart” sporočila, ki s pomočjo popustov ali zgolj opominom na zapuščeno košarico pomagajo pritegniti obiskovalce spletne strani, ki so slednjo zapustili pred opravljenim nakupom. Zelo priljubljena je tudi “post-purchase” avtomatizacija, ki kupce po nakupu spodbuja, da izkoristijo že plačano poštnino in k nakupu dodajo še kak izdelek.

Ob tem moramo omeniti, da dobre prakse vključujejo tudi razumno uporabo. Pri pridobivanju telefonskih številk je potrebno upoštevati varstvo podatkov, v sporočila pa je obvezno dodati možnost odjave.

Učinkovitost in merljivost

Poleg skoraj 100% branosti prejetih promocijskih sporočil se SMS marketing lahko pohvali še z dejstvom, da so omenjena sporočila večinoma odprta v prvih treh minutah po prejetju. Stopnja klikov na povezave je v povprečju 19%, pri elektronski pošti pa zgolj 2%. Število klikov ter nakupov se lahko spremlja s pomočjo UTM kod v analitiki ali s pomočjo posebne kode za popust, ki se ustvari zgolj za SMS kampanjo.

SMS marketing trendi za 2023

Promocijska sporočila so poletela v višave vzporedno s spletno prodajo v obdobju pandemije in vztrajno rastejo še naprej. V letu 2023 naj bi se število poslanih sporočil podvojilo. Vzroka sta predvsem nujnost razpršitve digitalnih marketinških kanalov ter odlični in lahko merljivi rezultati. SMS sporočilom se vedno bolj pridružuje tudi Viber, saj ga uporablja več kot polovica Slovencev. Viber namreč omogoča bolj ugodne cene pri daljših sporočilih in enostavno dodajanje slik. Vsi našteti podatki kažejo, da je mobilna telefonska številka že postala bolj dragocena od e-mail naslova. Zaradi tega je za blagovne znamke smiselno, da čimprej pričnejo zbirati telefonske številke kupcev ter razmišljati o SMS marketing strategiji. V Sinhru vam lahko pomagamo pri taktikah, najboljših primerih uporabe ter izvedbi pošiljanja promocijskih sporočil, ki bodo smiselno dopolnila vaše preostale marketinške aktivnosti.

Če vas zanima, kako lahko SMS marketing pripomore vašemu poslu, nas za sestanek ali videoklic kontaktirajte na tilen.locniskar@sinhro.si.

Naročite se na #hashtag e-novice!

* obvezno polje

Privolim, da lahko W3B, d.o.o. moje osebne podatke obdeluje za naslednje namene:

Enkrat mesečno prejmete e-novice. Dovolite, da vaš e-naslov uporabimo za pošiljanje e-novic skladno s pogoji varstva osebnih podatkov. Odjavite se lahko kadarkoli.

Novo na #hashtag.si

Z več kot pol milijarde uporabnikov, ki vsak mesec obiščejo Pinterest, in osupljivimi 10 milijardami ustvarjenih boardov po vsem svetu, se lahko strinjamo, da je Pinterest postal glavno središče za iskanje navdiha. Sedaj pa je Pinterest svojim uporabnikom še...
Figma UI  Ena najbolj izpostavljenih tem letošnje konference je bila vpeljava umetne inteligence (v nadaljevanju UI) v orodje.  Samodejno ustvarjanje dizajna: z enostavnim vnosom besedila je mogoče ustvariti oz. generirati mockup uporabniškega vmesnika za spletno stran ali aplikacijo. Ta funkcija naj...
Razumeti moramo jezik UI (umetne inteligence) ...  Kako sploh UI deluje pri generiranju vsebin? V enostavnih besedah, umetna inteligenca deluje na osnovi obsežnih jezikovnih modelov, ki se učijo iz ogromnih količin podatkov. Ti modeli uporabljajo algoritme za analizo besedil in...